Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Sport, Liefde & Vrije tijd > Sport

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 05-15-2006, 11:43 AM   #41
IF-Crazy

De selectie van nederland is gewoon om te janken... :cry: sorry dat ik dat zeg... maar tis wel zo ... Natuurlijk zal ik ze aanmoedigen voor de buis dat zal ik zekers doen :mrgreen:

ik heb echt een hoop vraagtekens gezet bij bepaalde namen: Timmer? Jaliens? Maduro? De Cler? Kromkamp? Sneijder? VOH? RVN?

Sneijder heeft helft van het seizoen amper gespeeld vanwege blessure.... is het dan nog handig om 'm mee te neme? ik als ajacied vindt 't raar...hetzelfde geldt voor RVN... VOH??? wat is zijn functie? pinch hitter of gewoon lekker CV?

maar goed VB heeft z'n keuzes gemaakt. Einde discussie
Status: Offline

Reply With Quote
Old 05-15-2006, 06:28 PM   #42
Karan
IF-Crazy

Quote:
Huntelaar teleurgesteld maar niet verbaasd *

DOORWERTH - Klaas-Jan Huntelaar is teleurgesteld maar niet echt verbaasd dat hij geen plek in het Nederlands elftal voor het wereldkampioenschap heeft afgedwongen. Dat vertelde hij maandag bij het trainingskamp met Jong Oranje in Doorwerth. *

\"Natuurlijk is dit erg zuur, maar ik kan mezelf niets verwijten. Ik heb er alles aan gedaan. Ik had het idee dat voor aanvang van de trainingsstage al min of meer vaststond dat ik niet bij de selectie zou zitten.\"

Reply With Quote
Old 05-15-2006, 07:37 PM   #43
bakroe
IF-Crazy

Huntelaar kan niet voeballe, castelen is een doorbraak in elk moeilijk wedstrijd. maar die basten is een lul, hij zet zijn principe boven zijn verstand

Reply With Quote
Old 05-15-2006, 10:42 PM   #44
Agni
IF-Addicted

Send a message via MSN to Agni

Quote:
Originally posted by Chicken Bhaiya
De selectie van nederland is gewoon om te janken... :cry: sorry dat ik dat zeg... maar tis wel zo ... Natuurlijk zal ik ze aanmoedigen voor de buis dat zal ik zekers doen :mrgreen: *

ik heb echt een hoop vraagtekens gezet bij bepaalde namen: Timmer? Jaliens? Maduro? De Cler? Kromkamp? Sneijder? VOH? RVN? *

Sneijder heeft helft van het seizoen amper gespeeld vanwege blessure.... is het dan nog handig om 'm mee te neme? ik als ajacied vindt 't raar...hetzelfde geldt voor RVN... VOH??? wat is zijn functie? pinch hitter of gewoon lekker CV? *

maar goed VB heeft z'n keuzes gemaakt. Einde discussie
Kom op, zo dramatisch is het toch ook weer niet. De meeste spelers die bij de selectie zitten behoren tot de top van Nederland. Bij sommige heb ik ook vraagtekens, maar ik denk dat die dubieuze gevallen meer een reserverol zullen hebben. We hoeven ons niet teveel zorgen te maken, van Basten weet wat hij doet.

Reply With Quote
Old 05-16-2006, 12:41 PM   #45
IF-Crazy

Nee je hebt gelijk.. als ik alle andere selecties heb bekeken valt de selectie van brazilie ook wel mee... namen zeggen niets toch?

ik zit te wachten op de selectie van argentinie.. italie heeft ook een aardig team! de verdediging althans :shock: materazzi, cannavaro, nesta en zambrotta... kom daar maar eens voorbij RVN en Kuijt... of bij de brazilianen... Cicinho - Lucio - Cris - Roberto Carlos ....oeeehhhh

dat wordt genieten :oops:

Reply With Quote
Old 05-16-2006, 07:12 PM   #46
Laila
IF-Addicted

Saillant detail EK 88:
de aanvankelijke nummer

Reply With Quote
Old 05-16-2006, 07:26 PM   #47
Agni
IF-Addicted

[quote]Originally posted by Laila
[b]Saillant detail EK 88:
de aanvankelijke nummer

Reply With Quote
Old 05-16-2006, 08:03 PM   #48
MsLalkie
IF-Crazy

Mi gadooo, de flat tegenover is helemaal oranje. :shock: Waar ben ik

Reply With Quote
Old 05-16-2006, 08:07 PM   #49
Agni
IF-Addicted

Quote:
Originally posted by MsLalkie
Mi gadooo, de flat tegenover is helemaal oranje. *:shock: Waar ben ik
Het wordt een prachtig feest!!! Heb er echt zin in!!!

Reply With Quote
Old 05-16-2006, 08:13 PM   #50
Laila
IF-Addicted

Quote:
Originally posted by Agni+-->
QUOTE(Agni)
Quote:

Reply With Quote
Reply

Tags
basten, geslagen, moet, van, worden

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 08:01 PM.
Vertalen:

Tags