Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Religie & Spiritualiteit

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 05-20-2005, 12:01 AM   #11
Atje
Guest

Nou als ie het zonodig moest bewijzen, ok dan geloof ik het ook niet.... Zeker wanneer je, als je dat hebt, oneindige wijsheid kan krijgen denk ik.

Maar ja....ben blij dat ook andere geloven dat het zo kan zijn.
  Reply With Quote
Old 05-20-2005, 06:48 AM   #12
Angeleyez
IF-Lid

Namaste,

Iedereen heeft God bij zich.
Bij de een kan je dat meer en beter ervaren dan bij een ander.
Ook zijn er mensen die dit vanaf hun geboorte al in hoge mate ervaren en zich dusdanig ontwikkelen dat zij hier ook mee werken of beter gezegd zich door God laten leiden om bepaalde krachten te beheersen.

Angel
Status: Offline

Reply With Quote
Old 05-24-2005, 11:37 AM   #13
Brandon Boyd
Guest

Wat is Kundalini?
  Reply With Quote
Old 06-01-2005, 08:47 AM   #14
-Romeo-
IF-Lid

Default Re: Iemand die mata enzo bij zicht heeft

Quote:
Originally posted by Mahesh+-->
QUOTE(Mahesh)
Quote:
Aum Namah Shivaaya

Reply With Quote
Old 06-01-2005, 04:22 PM   #15
Mahesh
Super Moderator
IF-Crazy

Aum Namah Shivaaya

Romeo maharaj, heeft u hier wel ervaring mee?

Ik vraag me af hoe dat in zijn werk gaat? Wat de omstanders zien enzo?
Ik bedoel, het is niet niets, God in het lichaam van een mens!
Wat voelt de persoon wiens lichaam door God overgenomen wordt? Wat wordt hij/zij gewaar?

En wat nog interessanter is, is wat God dan verteld? Moet ik het zien als een satsang, waarin Hij bovenzinnelijke kennis doorgeeft?

Is dit een kwestie van geloof? Ik bedoel, is er een manier om te achterhalen dat God in dat lichaam zit en niet dat het lichaam gebruikt wordt door een andere kracht, dat zich slechts voorstelt als God? Of mogen we dat in deze niet vragen of onderzoeken?

Het is een zeer boeiend onderwerp!

Reply With Quote
Old 06-06-2005, 11:36 AM   #16
-Romeo-
IF-Lid

Quote:
Originally posted by Mahesh
Aum Namah Shivaaya

Romeo maharaj, heeft u hier wel ervaring mee?

Ik vraag me af hoe dat in zijn werk gaat? Wat de omstanders zien enzo?
Ik bedoel, het is niet niets, God in het lichaam van een mens!
Wat voelt de persoon wiens lichaam door God overgenomen wordt? Wat wordt hij/zij gewaar?

En wat nog interessanter is, is wat God dan verteld? Moet ik het zien als een satsang, waarin Hij bovenzinnelijke kennis doorgeeft?

Is dit een kwestie van geloof? Ik bedoel, is er een manier om te achterhalen dat God in dat lichaam zit en niet dat het lichaam gebruikt wordt door een andere kracht, dat zich slechts voorstelt als God? Of mogen we dat in deze niet vragen of onderzoeken?

Het is een zeer boeiend onderwerp!
Namaste,

Ja, ik denk dat u het iets te letterlijk opneemt. "god" had ik per ongeluk over heen gelezen. Maar de topic-opener noemt voor de rest dingen op die u wel zeer bekend moeten voorkomen.

Reply With Quote
Old 06-20-2005, 04:07 PM   #17
Mahesh
Super Moderator
IF-Crazy

Aum Namah Shivaaya

Ik ben bekend met siddhi's waarmee tal van dingen gedaan kunnen worden maar de topic-opener had het hier over specifiek God bij zich dragen op een manier, zoals ik het begreep, dat die God zich ook kon openbaren. En daar wilde ik wel meer van weten.......ik heb namelijk al wel wat gehoord erover.....dit verschijnsel interesseerd mij in hoge mate.

Reply With Quote
Old 06-21-2005, 11:44 PM   #18
Atje
Guest

Wat heb jij erover gehoord dan?
  Reply With Quote
Old 06-24-2005, 06:21 PM   #19
Mahesh
Super Moderator
IF-Crazy

Aum Namah Shivaaya

Iemand vertelde mij dat in Suriname, op het lichaam van een man, Hanuman-ji kwam. Hij geneesde mensen. Een opmerkelijk verhaal was dat deze "Hanuman" een stuk kapoor in Zijn handpalm legde en het aanstak. Daarmee deed Hij dan iets om de ziekte uit het lichaam te trekken. Zijn hand verbrandde niet!

Dan heb ik nog iets vernomen hier in Nederland: Op een jonge man komt afwisselend Hanuman-ji en Vishnu bhagvan. Dit gebeurt meestal een puja. Ik hoorde dit van de purohit (huis-pandit) van die persoon. Er wordt meestal niet gesproken, ze geven Hun zegen en blijven voor de puja.

het lijkt mij zeer interessant om dit een keer mee te mogen maken of er meer over te horen. Ik heb nooit echt details gehoord.

Ik dacht eerst dat de topic-opener hier we ervaring mee had, vandaar mijn verzoek/vraag om er meer over te vertellen.

Reply With Quote
Old 06-26-2005, 06:55 PM   #20
~Ginger~
IF-Addicted

Ik geloof er niet zoveel in, maar als er iemand is die dit heeft meegemaakt wil ik graag wat meer weten.

Reply With Quote
Reply

Tags
bij, die, enzo, heeft, iemand, mata, zicht

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 09:28 PM.
Vertalen:

Tags