Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten & TV

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 03-03-2008, 12:32 PM   #21
*Star*
IF-Lid

Quote:
Originally Posted by sbalwant View Post
Wat hij(Radhakishun, Prem) gezegd heeft is elke reactie te veel naar hem toe, is een zielige aandacht trekker die geen moer weet over het HINDOEISME, je hebt een grote bek en meer niet, onderkruipsel van modder, gier en van andere blubber varianten.
Ik kan me helemaal hierbij aansluiten

Reply With Quote
Old 03-03-2008, 02:49 PM   #22
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Waarom zoveel ophef over zijn het gezeur van P. Radhakishun?
Laat hem maar geloven wat hij wilt, weet wat je zelf gelooft en laat ieder in zijn/haar waarde ...
want je hebt eenmaal mensen die normaal spreken en mensen die rotzooi praten.
Status: Offline

Reply With Quote
Old 04-28-2008, 05:26 PM   #23
dje
Guest

Je mening geven mag, maar kwetsen gaat te ver.

Lees i.p.v. de namen die Prem noemt: Prem die toekijkt, zijn vrouw die bezig is en zijn vader die fungeert als Ravan.
Dat vind hij vast ook niet leuk. Zijn voorbeeld is dus niet gepast!

B.t.w. als hij zich volvreet met rundvlees, mist hij volkomen de essentie van het hindoe´sme.
  Reply With Quote
Old 06-07-2008, 01:48 AM   #24
mainhoonna
Guest

Default Prem Radhikishun is geen de Hindoestaan, Hindustaan, Hindostaan

Prem is een persoon die je het beste kan vergeten.

Hij zoekt aandacht omdat wij hem negeren. Hij wilt onze aandacht, ten koste van alles. Daarom probeert hij een punt te maken in Nova. Wat is Prem zonder een achterban? Deze zgn. Hindoestani representative, zoals Rayman de Surinaamse , Najib en Aboutaleb de Marokkaanse gemoederen bezig houden en de Turken hun helden in Albayrak en consorten gezien.

Is dit niet de reden dat ene Anil Ramdas, die continue afgeeft op Hindoestanen , zijn plaats bij het NRC heeft verworven. Het zou me niet verbazen als ze hiervoor extra gelden binnen krijgen. Een mongool premie voor de onnozelaar.

Prem en Anil danken hunnen status aan het wannabe Hindoestaan zijn. Denk ik verkeerd? Nou, well waarom is er geen bekende hindoestaan die zich NIET afzet (negatief uit) op Hindoestanen of in ieder geval ze niet afschildert als een groep barbaren uit het oosten.

Hele Pandit Register bukte voor de dwang van zgn. Hindoe Fundamentalisten, Dewanand zeker, die vanuit zijn huis roti's met rundvlees stuurt. De actie van het Pandit Register die het met een 'column' op de site van pers afkocht. Toen bleek het helemaal niet meer zo erg te zijn. Ja zulke 'pandits' zijn erook. Je hoeft geen expert te zijn om te weten dat het Pandit Register en hun 'bukmeid' ranjita een groep oplichters zijn.

Waarom Indian Feelings mijn eerdere columns niet plaatste begrijp ik niet. Zij waren de enige die GEEN aandacht besteedde aan deze onnozellaar Prem. Hindulife, Hindi.punt.nl, en de studentjes van Sanoja.nl iedereen volgde deze hype.

Hoe kan de mening van 1 persoon (wannabe of niet) je beinvloeden? Maakt dat jou geen onnozelaar? Is het niet de essentatie van Dharma. Leef en laat leven. De Nederlandse overheid werkt net als de Britse. We come, we profit, and then we leave the country in chaos.

Ook nu hebben we iemand om naar op te kijken. Je Nani, je Nana, Mata, Moussa of Moussie, geen lieden die door andere naar voren worden geschoven en ons zouden moeten vertegenwoordigen. Of lieden die zichzelf naar voorschuiven als vertegenwoordigers.
Wij hebben geen Hindoeraad nog voor integratie. Integratie is goed, maar zolang wij buitenstaanders blijven in de posities waar het om gaat, zolang er geen halve ton naar een immigratie festival gaat, ipv miljoenen compenstatie, zolang Balkenende blijft blaten over een VOC mentaliteit en de Hindoestanen misbruikte ten gunste van Nederland, zullen wij doorgaan met onze strijd. Wat ik hiermee bedoel is, laat ons zelf vertegenwoordigers naar voren schuiven, maar doe dit niet voor ons.

Gelijke rechten op papier is niet genoeg. Zoiets kan alleen in praktijk worden gebracht als er een gelijke verhouding oude nederlanders en nieuwe nederlands in; bestuurlijke functies, topposities bij bedrijven en in de samenleving is.

Interessant vraagstuk is hetvolgende: Wat als Hitler nooit zijn jodenhaat in oorlog had uitgevoerd. Zonder vijand in Europa, had het Westen (Amerika en Europa) niet de hulp van de allochtonen/kolonies (lees slaven, contractarbeiders) nodig gehad. De aldaar gevestigde legers zouden eventuele opstanden, de overhand kunnen bieden.

Zou India nog steeds een kolonie van Engeland zijn, en Indonesie van Nederland? Of zouden deze winstgevende kolonies vrijwillig teruggegeven worden...

Last edited by mainhoonna; 06-07-2008 at 10:25 PM.
  Reply With Quote
Reply

Tags
alles, als, gezegd, goddelijk, mag, prem, radhakishun

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 12:15 PM.
Vertalen:

Tags