Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Algemeen Forum

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 03-31-2005, 04:41 PM   #1
Rahila
IF-Nieuw

Default Mensen die zich in het illegale circuit bewegen herkennen

Tegenwoordig zitten veel mensen in het illegale circuit. Hoe herken je ze? Ik weet in ieder geval 1 ding. Als een persoon bijna altijd veel geld op zak heeft. Bijna nooit pint. En altijd groot geld d.w.z. briefjes van 50 euro of groter heeft. Die mensen hebben geld van de straat en moet je op afstand houden. Als het iemand is van wie je houdt moet je diegene erop aanspreken. De kans dat hij of zij erin zit is zeer reŽel. Kennen jullie mensen? Of verdenken jullie mensen?

Dit is ook een onderdeel van mijn scriptie. Seksuologie en criminologie. :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Status: Offline

Reply With Quote
Sponsors
Old 03-31-2005, 05:43 PM   #2
MiKe
IF-Lid

Ik ken ze niet. Met wat voor mensen ga jij om? Is dit echt reeŽl?

QUOTE(Baloe)
Quote:
Man drinkt eigen plas
:lol:

Reply With Quote
Old 03-31-2005, 05:46 PM   #3
Rahila
IF-Nieuw

* Vaak in het bezit van 2 of meer telefoontoestellen. Daar heeft degene dan geen verklaring voor.
* Is vaak tot midden in de nacht op straat te vinden. Drugsdealers worden veelal overdag gebeld. Pooiers altijd 's avonds laat.
* Heeft een opvliegerig karakter. Vertrouwt bijna niemand.
* Heeft nooit een auto op eigen naam. Zoveel mogelijk ongeregistreerde bezittingen.
* Hebben weinig interesse voor het moraal. Bezitten een sterke neiging naar God. De enige vertrouwenspersoon is voor hun een bepaalde God.

Ik heb enkele vragenlijsten. Zijn er mensen die me vrijwillig willen helpen? Zoja, dan hoop ik berichten te krijgen. Dan kan ik jullie mijn vragenlijst toesturen nadat ik eerst wat oriŽnterende vragen stel. :oops: :oops: :oops: :oops:

Reply With Quote
Old 03-31-2005, 06:28 PM   #4
Hein
IF-Crazy

s.hit :o :o :o :o

ze heeft me door :?

Reply With Quote
Old 03-31-2005, 08:13 PM   #5
Ratna
Guest

Quote:
Originally posted by Rahila
*
Ik heb enkele vragenlijsten. Zijn er mensen die me vrijwillig willen helpen? Zoja, dan hoop ik berichten te krijgen. Dan kan ik jullie mijn vragenlijst toesturen nadat ik eerst wat oriŽnterende vragen stel. :oops: *:oops: *:oops: *:oops:
Ik wil wel vragenlijsten voor je invullen hoor, maar als ik een crimineeltje moet zijn, moet ik je helaas teleurstellen :(
  Reply With Quote
Old 03-31-2005, 08:22 PM   #6
GIZMO
IF-Crazy

Default Re: Mensen die zich in het illegale circuit bewegen herkenne

Quote:
Tegenwoordig zitten veel mensen in het illegale circuit. Hoe herken je ze? Ik weet in ieder geval 1 ding. Als een persoon bijna altijd veel geld op zak heeft. Bijna nooit pint. En altijd groot geld d.w.z. briefjes van 50 euro of groter heeft. Die mensen hebben geld van de straat en moet je op afstand houden. Als het iemand is van wie je houdt moet je diegene erop aanspreken. De kans dat hij of zij erin zit is zeer reŽel. Kennen jullie mensen? Of verdenken jullie mensen? *

Dit is ook een onderdeel van mijn scriptie. Seksuologie en criminologie. :oops: *:oops: *:oops: *:oops: *:oops:
moenie
ik moet je teleurstellen
de echte mensen uit de onderwereld pinnen juist wel
doen juist niet alsof ze rijk zijn
houden zich gedeist.
neem het maar van mij aan. Alleen kleintjes die relatief weinig geld in bijvoorbeeld drugs verdienen doen zo, omdat ze nooit meer dan 1 EURO hebben gezien, en dan zien ze 2 EURO en dan voelen ze zich god.
Echte onderwereldmensen zijn beschaafd en netjes en niet opvallend

Reply With Quote
Old 04-01-2005, 07:01 AM   #7
Hein
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by MOENA+-->
QUOTE(MOENA)
Quote:

Reply With Quote
Old 04-01-2005, 07:07 AM   #8
Faya-kroitie
IF-Crazy

Ze (loop jongens) zijn te herkennen aan:
- dure auto's meestal van het Duitse merk.
- dure gymschoenen.
- veel goud. (let op horloge).
- zeer belangrijk PET dragend.

PS: De grote vissen zijn niet makkelijk te herkennen. Die zien net zo uit als een bankdirekteur.

Reply With Quote
Old 04-01-2005, 08:55 AM   #9
bakroe
IF-Crazy

Quote:
* Vaak in het bezit van 2 of meer telefoontoestellen. Daar heeft degene dan geen verklaring voor. *
* Is vaak tot midden in de nacht op straat te vinden. Drugsdealers worden veelal overdag gebeld. Pooiers altijd 's avonds laat. *
* Heeft een opvliegerig karakter. Vertrouwt bijna niemand.
* Heeft nooit een auto op eigen naam. Zoveel mogelijk ongeregistreerde bezittingen.
* Hebben weinig interesse voor het moraal. Bezitten een sterke neiging naar God. De enige vertrouwenspersoon is voor hun een bepaalde God. *

Ik heb enkele vragenlijsten. Zijn er mensen die me vrijwillig willen helpen? Zoja, dan hoop ik berichten te krijgen. Dan kan ik jullie mijn vragenlijst toesturen nadat ik eerst wat oriŽnterende vragen stel. :oops: *:oops: *:oops: *:oops:
:laughing: :laughing: :laughing:
Rahila kom op chitchat je bent mijn soort.

Reply With Quote
Old 04-01-2005, 10:27 AM   #10
****heterosexual VIKI****
IF-Lid

Quote:
Seksuologie
:oops: :oops: :oops:

Reply With Quote
Reply

Tags
bewegen, circuit, die, herkennen, het, illegale, mensen, zich

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 05:58 PM.
Vertalen:

Tags