Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Algemeen Forum

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 03-18-2005, 12:23 PM   #21
valentijn
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by Sita+-->
QUOTE(Sita)
Quote:
Quote:
Originally posted by valentijn@
Status: Offline

Reply With Quote
Old 03-18-2005, 01:30 PM   #22
Ricardo Villalobos
IF-Beginner

ja toch, ik ben het wel eens met valentijn, waarom maken moslims met elkaar ruzie? gewoon relaxed doen met elkaar.

Reply With Quote
Old 03-18-2005, 02:24 PM   #23
Virgo
IF-Lid

hoe kan je je religie verkwanselen op dit forum ??

Reply With Quote
Old 03-18-2005, 03:28 PM   #24
Ghost...
IF-Beginner

Ik zou bijna denken datdeze topic dankzij mij en andere mensen is ontstaan.
Er zijn een aantal mensen geweest die het over een aflevering op tv hadden over de soennieten. Terwijl dat ook over de ahmaddiya's ging.
Dan wordt er gezegd dat soennieten extremisten zijn en dat zij dom zijn.

Net als bij de moslims is er ook een verschil van stromingen binnen de hindoes. Het gebeurt dan niet op het forum, maar men kan niet ontkennen dat het er niet is.

Bepaalde mensen wilden duidelijk maken wat het verschil tussen ahmaddiya en soenniet was.
Op een reactie krijg je een reactie. Het zal vast niet zijn zoals die gene gehoopt had, maar wij zijn volwassen genoeg om daar normaal op te reageren en een normale reactie te geven.
Er is geen reden tot uitschelden.

Ik vind eigenlijk dat mensen die geen soenniet of geen ahmaddiya zijn hier niet over kunnen discussieren, omdat zij gewoon niet weten wat echt het verschil is tussen de 2.
Geloven in de Heilige Koran, maakt je nog geen goede moslim. Daar komen ook andere dingen bij kijken en 1 stroming binnen de Islam doet dat wel en de andere stroming niet.
En inderdaad, op de dag des oordeels, zal alles duidelijk worden gemaakt

ALs iemand niet meer weet hoe te antwoorden op een post, en dan nog dingen gaat zeggen die helemaal niet meer relevant zijn voor de onderwerp, houdt het voor mij op.
Ik zou heel graag met een ahmaddiya willen discussieren, maar die het ook op een volwassen niveau kan houden. Die niet anderen dom gaat noemen, of een zak vol nonsens zegt, want zeg nou zelf, schieten we daarmee op?

Reply With Quote
Old 03-18-2005, 03:44 PM   #25
valentijn
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by Ghost...
Ik zou bijna denken datdeze topic dankzij mij en andere mensen is ontstaan.
Er zijn een aantal mensen geweest die het over een aflevering op tv hadden over de soennieten. Terwijl dat ook over de ahmaddiya's ging.
Dan wordt er gezegd dat soennieten extremisten zijn en dat zij dom zijn.

Net als bij de moslims is er ook een verschil van stromingen binnen de hindoes. Het gebeurt dan niet op het forum, maar men kan niet ontkennen dat het er niet is.

Bepaalde mensen wilden duidelijk maken wat het verschil tussen ahmaddiya en soenniet was.
Op een reactie krijg je een reactie. Het zal vast niet zijn zoals die gene gehoopt had, maar wij zijn volwassen genoeg om daar normaal op te reageren en een normale reactie te geven.
Er is geen reden tot uitschelden.

Ik vind eigenlijk dat mensen die geen soenniet of geen ahmaddiya zijn hier niet over kunnen discussieren, omdat zij gewoon niet weten wat echt het verschil is tussen de 2.
Geloven in de Heilige Koran, maakt je nog geen goede moslim. Daar komen ook andere dingen bij kijken en 1 stroming binnen de Islam doet dat wel en de andere stroming niet.
En inderdaad, op de dag des oordeels, zal alles duidelijk worden gemaakt

ALs iemand niet meer weet hoe te antwoorden op een post, en dan nog dingen gaat zeggen die helemaal niet meer relevant zijn voor de onderwerp, houdt het voor mij op.
Ik zou heel graag met een ahmaddiya willen discussieren, maar die het ook op een volwassen niveau kan houden. Die niet anderen dom gaat noemen, of een zak vol nonsens zegt, want zeg nou zelf, schieten we daarmee op?
Nee dat zou te veel eer voor je zijn,maar als jij zelf aangeeft dat het niveau hier onvolwassen is denk dan ff na wat de indruk is van derden over de islam.
Wil je zo graag dicusieren over de islam ga dan naar een amadiya site volgens mij heb jij ook als moslim de taak de islam positief naar buiten te brengen en dat doe je niet op deze manier :wink:

Reply With Quote
Old 03-18-2005, 03:46 PM   #26
valentijn
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by Virgo
hoe kan je je religie verkwanselen op dit forum ??
Door dat derden er de spot meedrijven dan praat men over verkwanselen :wink:

Reply With Quote
Old 03-18-2005, 03:51 PM   #27
Ghost...
IF-Beginner

Ik probeer uit te leggen, en ik niet alleen, wat het verschil tussen beide stromingen is.
Is daar wat mis mee?
Was mijn manier niet goed?
Heb ik ahmaddiya's genoemd dat ze geen moslims waren?

Ik probeer voor mensen die niet weten wat het verschil is, duidelijk te maken, waarom er zo een onderscheid is. Waarom de een de ander ongelovige noemt. Maar om dat te begrijpen zou je moeten weten hoe belangrijk de Heilige Profeet vzmh is en wat hij (vzmh) betekent voor de Islam en moslims.

En ik hoef niet zo nodig naar een ander forum. Ik neem aan dat hier toch ook zat mensen zitten die normaal kunne reageren?
Wat is er godsnaam mis mee om normaal te willen discusseren? Dat men mij zogenaamd dat eer niet willen geven?

Reply With Quote
Old 03-18-2005, 03:59 PM   #28
valentijn
IF-Crazy

Quote:
Ik probeer uit te leggen, en ik niet alleen, wat het verschil tussen beide stromingen is.
Is daar wat mis mee?

Ik probeer voor mensen die niet weten wat het verschil is, duidelijk te maken, waarom er zo een onderscheid is. Waarom de een de ander ongelovige noemt. Maar om dat te begrijpen zou je moeten weten hoe belangrijk de Heilige Profeet vzmh is en wat hij (vzmh) betekent voor de Islam en moslims.

En ik hoef niet zo nodig naar een ander forum. Ik neem aan dat hier toch ook zat mensen zitten die normaal kunne reageren?
Je probeert iets maar je komt niet vooruit op dit forum dan moet er toch een lampje gaan branden.
Als ik je postings lees zijn ze voor mij wel duidelijk,alleen heb jij niet door hoe er met je gespeeld word en door sommigge de islam word geschoffeerd.
Dat er mensen zijn die normaal kunnen reageren ja zeker die heb ie maar velen branden liever niet hun vinger aan geloof.
En nog ff dit je kunt een muis vragen een olifant te worden maar een muis zal altijd die muis blijven :wink:

Reply With Quote
Old 03-18-2005, 04:00 PM   #29
valentijn
IF-Crazy

Quote:
Is daar wat mis mee?

Wat is er godsnaam mis mee om normaal te willen discusseren? Dat men mij zogenaamd dat eer niet willen geven?
Met je manier van uitleggen is niks mis mee :wink:

Reply With Quote
Old 03-18-2005, 04:05 PM   #30
Ghost...
IF-Beginner

Ik weet dat ik niet vooruit kwam en heb dus ook gezegd dat ik zou stoppen, maar perse moest er hier weer een topic over worden geopend.
Vind je het dan gek dat er gereageerd op wordt?
Ik laat mij de mond niet snoeren en zal altijd duidelijk laten merken wat ik bedoel.

Maar ik zal het laten rusten, waarschijnlijk ook omdat het nooit uitgesproken wordt omdat het met bepaalde mensen niet kan.
Vind het jammer dat het zo gelopen is, maar sommige dingen kunnen niet anders.

Reply With Quote
Reply

Tags
dit, forum, moslims, niet, relegie, verkwansel

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 09:29 AM.
Vertalen:

Tags