Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Sport, Liefde & Vrije tijd > Liefde & Relatie

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 03-01-2005, 05:24 PM   #11
Tranga
IF-Crazy

Wat mij tegenstaat is het idee dat een hindustaanse man niet goed zou zijn :?

Ik bedoel als een vrouw ongeacht van welk ras dan ok, op een man valt ongeacht van welk ras dan ook, heb ik daar geen enkel probleem mee.

Maar argumenten dat de hindustaanse man te "traditioneel" zou zijn, vind ik een negatieve klank hebben en geen reden om elders te gaan winkelen.....in dit geval lijtk mij meer iets mis met de vrouwen dan met de mannen :cry:

Ik wil een hindustaanse vrouw omdat we dezelfde achtergrond delen en veel van dezelfde waarden en normen hanteren, niet alleen jegens onszelf en jegens elkaar maar ook tav opvoeding kinderen enzo.......

Dames, als DE hindustaanse man te "traditioneel" is geworden, zijn jullie dan niet een beetje TE VER geintegreerd, zover dat jullie je afkomst en culturele bagage aan het disrespecteren zijn?

Reply With Quote
Old 03-01-2005, 05:25 PM   #12
Tranga
IF-Crazy

[quote]Op zich vind ik het niet zo'n probleem als Hindoestanen een beetje gaan mixen, zolang het maar met blanken is. Vooral het idee dat een Hindoestaanse dame met een joeka of met een Marokkaan zou gaan, vind ik vreselijk.

En dit begrijp ik helemaal niet....mixen is mixen..waarom nou weer discriminatie hierin?

Reply With Quote
Old 03-01-2005, 05:34 PM   #13
Hein
IF-Crazy

[quote]
Quote:
Op zich vind ik het niet zo'n probleem als Hindoestanen een beetje gaan mixen, zolang het maar met blanken is. Vooral het idee dat een Hindoestaanse dame met een joeka of met een Marokkaan zou gaan, vind ik vreselijk.

En dit begrijp ik helemaal niet....mixen is mixen..waarom nou weer discriminatie hierin?

Ik weet niet hoor maar ik moet hem stiekem wel gelijk geven hier in :whistle:

Reply With Quote
Old 03-01-2005, 05:43 PM   #14
Anil Patandin
IF-Addicted

Send a message via MSN to Anil Patandin
Default Re: hindoestanen zijn aan het mixen

Quote:
Originally posted by Surya

wat is de reden hiervan?
Don't know.
Maar vind het een positieve ontwikkeling.
En we mogen ons wel prijzen in Nederland, er is voor ieders wils wel wat :wink: Geniet er elke dag van.

Dat het menselijke ras, het menselijke ras mag zijn.
Status: Offline

Reply With Quote
Old 03-01-2005, 06:23 PM   #15
Namira
IF-Beginner

Ze willen lichte kinderen daarom :wink:

Reply With Quote
Old 03-01-2005, 06:40 PM   #16
Chaand
IF-Addicted

Quote:
Originally posted by Namira
Ze willen lichte kinderen daarom :wink:
Of een witte tolly

Reply With Quote
Old 03-01-2005, 06:46 PM   #17
Anonymous
Guest

Quote:
Originally posted by MsLalkie
We zijn ruimdenkend geworden. We hebben bepaalde eisen. Om je horizon te verbreden en de kans voor een partner groter te maken kijken we ook uit naar andere rassen. De eisen blijven hetzelfde en de zee waarin er wordt gevist is gewoon groter.

De Hindoestaanse vrouw heeft vaker een goede opleiding. Haar visie kan niet overeenkomen met die van de traditionele Hindoestaanse man. *(:P ) Daarom verbreden ze hun horizon.
Anticiperend op een inhoudelijke reactie Miss L enkele vraagjes:
In welke zin zijn "jullie" ruimdenkender (ruimdenkend betekent ook: gul, genereus, onbaatzuchtig, edelmoeidig etc)? Hoe word je ruimdenkender als de eisen identiek blijven :shock: ? Graag een toelichting hoe een goede opleiding zich in dit vraagstuk verhoudt. Zie s.v.p. ook de pragmatische kanttekening van Chaand hierover in het vervolg van deze uitwisseling. Wat versta je onder een traditionele visie? Welke concrete voorbeelden kun je hiervan geven? Kun je me asjeblieft uitleggen hoe je het "verbreden" van je horizon in de praktijk ziet? Enkele voorbeelden zijn natuurlijk altijd welkom :wink: .

Ashis
  Reply With Quote
Old 03-01-2005, 07:10 PM   #18
MsLalkie
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by Tranga
Dus MsLalkie, de reden is dat de hindustaanse man achterblijft in ontwikkeling bij de hindustaanse vrouw?
Je noemt traditionele hindu-man...maar als er steeds meer vrouwen mixen, dan betekent dat dus dat de man ineens achterloopt (traditioneel is) in zijn eigen ontwikkeling, oftewel, de hedendaagse hindustaanse man voldoet niet aan de eisen van de hedendaagse hindustaanse vrouw?
Tja, kijk dat is jouw interpretatie. :P Vaak is het zo dat de opvoeding van de kinderen en huishouding volledig op de schouders van de vrouw is. De rol verdeling is niet altijd eerlijk om het maar zo te zeggen. Dat kan een reden zijn om Veel hindoestaanse mannen hebben het niet zo met de huishouding, helaas. Toch? :oops:

Reply With Quote
Old 03-01-2005, 07:11 PM   #19
MsLalkie
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by Chaand
En uit schaamte komen ze nergens meer waar fam en bekenden zijn. Dan beperkt de horizon zich tot zonnebanken.
Berouw komt steeds te laat...opleiding is niet genoeg om je verstand verstandig te kunnen gebruiken.
Tu ka bakké hai? :? Welke schaamte re?

Reply With Quote
Old 03-01-2005, 07:19 PM   #20
MsLalkie
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by Tranga+-->
QUOTE(Tranga)
Quote:
Wat mij tegenstaat is het idee dat een hindustaanse man niet goed zou zijn *:? [/b]
Never mentioned it. Althans niet met die bewoordingen dan. Niet goed, is verkeerd bewoord. Niet voldoen aan het ideaalbeeld.

QUOTE(Tranga)
Quote:
Ik wil een hindustaanse vrouw omdat we dezelfde achtergrond delen en veel van dezelfde waarden en normen hanteren, niet alleen jegens onszelf en jegens elkaar maar ook tav opvoeding kinderen enzo.......[/b]
Om die reden heb ik liever ook een partner van Hindoestaanse afkomst. (Maar ja soms loopt het anders hé. )Maar voor andere vrouwen is dit niet voldoende. Iedereen hecht waarde aan bepaalde zaken. Andere Hindoestaanse vrouwen hechten wellicht waarde aan ander zaken. Ieders keus.

Reply With Quote
Reply

Tags
aan, het, hindoestanen, mixen, zijn

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 06:41 PM.
Vertalen:

Tags