Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > HSFN > Discussie > Filosofisch

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 04-20-2004, 09:33 AM   #11
maggan
IF-Crazy

Default Re: Als er geen mannen waren, zouden vrouwen....................

Quote:
Originally Posted by AN

1)Dat jij het over vrouwtjes hebt, bevestigt het beeld wat ik van je heb, weer eens, Maggan*

2)Ik denk dat het inderdaad zo is dat vrouwen makeup gebruiken om daarmee mooi voor de dag te komen. Ze doen dat echter heus niet allemaal om mannen te trekken.
3) Gelukkig zijn er veel dames, voor wie het geen primaire behoefte is om mannen aan te trekken! Ook geen secundaire, trouwens...
4)Makeup wordt niet alleen gebruikt om te camoufleren, maar ook om te benadrukken. Met mascara komen je van nature al mooie oogjes, NOG mooier uit!
1) Goed of slecht ;D......of is er een 'gulden' middenweg?
2) Maar vrouwtje toch, ze ZIJN van nature mooi! Gods creatie kan geen mens evenaren.
3) Dus kunnen kunnen zij evengoed dat troep weglaten?!
4)Als je van nature mooi bent, waarom zou je e.e.a. camoufleren? Waarom NOG mooier?
Status: Offline

Reply With Quote
Old 04-20-2004, 09:37 AM   #12
maggan
IF-Crazy

Een trede dieper: Waarom moeten wij mensen, dieren en planten vernietigen om onze zintuigen te plezieren? Wat bereik je daarmee? Door make-up producten (waarvoor dieren + planten zijn geofferd) te kopen ben je wel erg vies bezig een bijdrage te leveren aan de daaraan gekoppelde industrie.

Reply With Quote
Old 04-20-2004, 09:57 AM   #13
Varsham
IF-Crazy

Send a message via MSN to Varsham

Quote:
Originally Posted by maggan
Een trede dieper: Waarom moeten wij mensen, dieren en planten vernietigen om onze zintuigen te plezieren? Wat bereik je daarmee? Door make-up producten (waarvoor dieren + planten zijn geofferd) te kopen ben je wel erg vies bezig een bijdrage te leveren aan de daaraan gekoppelde industrie.
Ik heb weleens gehoord wat ze er allemaal in stoppen, wordt er nu weer misselijk van als ik eraan denk!!!

[img width=100 height=66]http://members.lycos.nl/varshamboedhoe/forumpics/SheeshaA.jpg[/img]

http://www.bharatkhibollywood.nl

Reply With Quote
Old 04-20-2004, 09:59 AM   #14
maggan
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Varsham

Ik heb weleens gehoord wat ze er allemaal in stoppen, wordt er nu weer misselijk van als ik eraan denk!!!
Tja, ik begrijp nog steeds niet WAAROM die vrouwen zichzelf lelijk aan het maken zijn.

DAAROM NOEM IK ZE LELIJKE KIKKERS ;D

Reply With Quote
Old 04-20-2004, 10:02 AM   #15
Varsham
IF-Crazy

Quote:

Tja, ik begrijp nog steeds niet WAAROM die vrouwen zichzelf lelijk aan het maken zijn.

DAAROM NOEM IK ZE LELIJKE KIKKERS ;D
Nou, het is niet altijd dat ze zich lelijk maken. De meeste vrouwen weten wel hoe ze er mee om moeten gaan. Het staat dan wel mooi, maar sommigen dan denk ik bij mezelf van mennnn, zet 5 procent op je gezicht van wat er nu op is gepoederd enzo.

Kikkers wachtende op een prins die hun kust???

[img width=100 height=66]http://members.lycos.nl/varshamboedhoe/forumpics/SheeshaA.jpg[/img]

Reply With Quote
Old 04-20-2004, 10:14 AM   #16
maggan
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Varsham

Nou, het is niet altijd dat ze zich lelijk maken. De meeste vrouwen weten wel hoe ze er mee om moeten gaan. Het staat dan wel mooi, maar sommigen dan denk ik bij mezelf van mennnn, zet 5 procent op je gezicht van wat er nu op is gepoederd enzo.

Kikkers wachtende op een prins die hun kust???
De mannen vervullen dus toch een cruciale rol in het leven van de vrouwen?!

Reply With Quote
Old 04-20-2004, 10:17 AM   #17
Varsham
IF-Crazy

Quote:

De mannen vervullen dus toch een cruciale rol in het leven van de vrouwen?!
Ik denk dat dat wel zeker het geval is, al zullen ze het ontkennen!!!

Reply With Quote
Old 04-20-2004, 10:25 AM   #18
imported_Devika
IF-Beginner

Send a message via MSN to imported_Devika

:-\
hm ik gebruik wel makeup hoor en zo vreemd is dat toch niet.
al in de tijd van de egyptenaren of bv al eeuwen terug in india werd er zwart onder de ogen en rood op de lippen gezet...het maakt je gewoon wat stralender denk ik...maar jah, makeup van tegenwoordig met al die vage ingredienten...is het dan ook goed als je al je makeup bij de bodyshop koopt...? dat daar planten voor worden gebruikt., dat is toch geen probleem.
ik ben sowieso tegen camouflage en poeder enzo, ik bedoel, je hebt toch al een huid en huidkleur, wat heeft het voor nut om er dan een ander laagje over heen te gooien, maar dat is weer wat anders.
en of we het ook voor de mannen doen, uh jah ook wel, ik vind het leuk bij mezelf, maar wil ook dat andere mensen het leuk vinden, als dat dan ook leuke jongens zijn...mooi mee genomen toch* :)
hm...ik ben eerlijk toch

Reply With Quote
Old 04-20-2004, 10:36 AM   #19
imported_Rohit
IF-Lid

Volgens nieuwe onderzoeken (de bron kan ik helaas niet geven) zullen mannen op den duur uitsterven. In de westerse wereld zie je al het één en ander. Veel vrouwen hebben geen mannen nodig en zijn zelf halve kerels.
Terugkomend op de make-up kwestie: ik denk dat de meeste vrouwen niet zozeer make-up gebruiken om mannen aan te trekken maar zich zelfverzeker(der) te voelen.
Misschien te vergelijken met veel jongemannen tegenwoordig die de behoefte hebben om (onnatuurlijke) extra spieren te kweken om zich zelfverzekerder te voelen.

Reply With Quote
Old 04-20-2004, 02:41 PM   #20
sarojni
IF-Crazy

Quote:

Ik :)
Wie anders dan een vrouw kan zeggen of ze het nou wel of niet voor een man doet?
ik bedoel.......mannnen en vrouwen hebben tog andere gevoelens????? anders zou den ze niet verschillend zijn...... :)

Reply With Quote
Reply

Tags
als, geen, mannen, vrouwen, waren, zouden
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 07:13 PM.
Vertalen:

Tags