Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > HSFN > Discussie > Filosofisch

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 10-11-2004, 07:29 PM   #101
Varsham
IF-Crazy

Send a message via MSN to Varsham
Default Re: Als er geen mannen waren, zouden vrouwen....................

Quote:
Originally Posted by Folum Babytje
jahd...dus mannen waar wachten jullie op..............je heb nu de optimale oplossing om ervoor te zorgen dat vrouwen minder kattig zullen zijn enzo.... realiseer die oplossing zou ik zeggen :D :D :D :D :D :D*
Ik dacht dat dat een advies voor de dames was. ??? Welke oplossing is er nu???

[img width=100 height=66]http://members.lycos.nl/varshamboedhoe/forumpics/SheeshaA.jpg[/img]

http://www.bharatkhibollywood.nl
Status: Offline

Reply With Quote
Old 01-03-2008, 10:24 AM   #102
I C U
IF-Lid

Quote:
Originally Posted by maggan View Post
...........geen make-up gebruiken. Ze trekken uren ervoor uit om zichzelf een beetje mooier? te maken om voor de dag te komen. Ze hopen dan dat ze de aandacht van mannen kunnen trekken (de zwakkelingen trappen erin); dit geldt voor vrijgezellen alswel voor getrouwde vrouwen.

Vrouwen die dit doen voelen zich onzeker en denken dat make-up de oplossong is voor hun onzekerheid. Elke vrouw is van nature mooi!!!; of zij licht of donker van huidskleur is, flaporen of kleine oren heeft etc. etc. etc.

Door make-up te gebruiken plegen ze aanslag op hun huid wat hen vrij snel ouder laat uitzien. Gevolg daarvan is dat ze nˇg meer kilo's make-up moeten gebruiken om enigzins een beetje jong/mooi uit te zien.

Geef mij maar een simpel/eenvoudig vrouwtje ZONDER make-up, dan hoef ik dat troep (lippenstift etc.) niet in te slikken tijdens......................

Ok?
Er zijn ook mannen die make up gebruiken.
Misschien is dit niet onzekerheid, maar willen ze er netjes en verzorgd uitzien en zich ook mooi voelen. De een gebruikt wat meer dan de ander, maar het heeft niet altijd met onzekerheid te maken vindt ik.

Reply With Quote
Old 01-05-2008, 12:11 PM   #103
Fastback
Guest

Quote:
Originally Posted by I C U View Post
Er zijn ook mannen die make up gebruiken.
Misschien is dit niet onzekerheid, maar willen ze er netjes en verzorgd uitzien en zich ook mooi voelen. De een gebruikt wat meer dan de ander, maar het heeft niet altijd met onzekerheid te maken vindt ik.
het zal wel met onzekerheid te maken hebben of je vind t mooi om make up op te zetten,, waar het om ging is dat het nog steed slecht voor je huid is... daar ben ik wel mee eens..ondanks het boosten van je zelfvertrouwen..ik zie bij vrouwen die make-up dragen eigenlijk meer zorgen om hun huid dan bij die vrouwen die het niet doen, je mag er best goed uit zien.., wil je make-up erbij gebruiken moet jezelf weten, maar ga dan niet lopen klagen als je op je 30ste last van rimpels heb of wat dan ook...

make-up is slecht voor je huid zelfde voor gel slecht voor je haar.. kan niet gelijk zeggen wat er slecht is want is bij elk persoon verschillend,, bij de ene is het op den duur kale plekken (haaruitval) bij de andere is het dode punten of het is net zo simpel als je haar niet meer kunnen opmaken zonder gel... met deze zin bedoel ik dat je elke keer gel nodig heb om je haar te doen en wat ik van make-up slecht vind tja....dat het uberhaupt gebruikt wordt om je zelfvertrouwen te boosten...komop.. wees een man of vrouw het komt allemaal vanuit jezelf niet door make-up..het is lastig voor de wereld van nu, want make-up draait een grote neppe rol maja nog steeds is het slecht voor je huid
  Reply With Quote
Old 01-07-2008, 06:07 PM   #104
Aart Tuynman
IF-Crazy

Als er geen mannen waren, dan zouden vrouwen aan lesbische sex doen.

Reply With Quote
Old 01-07-2008, 09:21 PM   #105
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Aart Tuynman View Post
Als er geen mannen waren, dan zouden vrouwen aan lesbische sex doen.

tja ze hebben dan geen keus he...

Reply With Quote
Old 03-23-2008, 03:25 PM   #106
dewanand
Verbannen
IF-Lid

als er geen mannen waren dan zouden meer vrouwen zelfmoord plegen en dan zou de hele mensheid ook uitsterven, omdat er geen voortplanting zou zijn.

make up is gewoon iets natuurlijks. Wijfjes moeten met elkaar concurreren om de sterkste mannen aan te trekken, om met hen te paren en nageslacht te krijgen.

make up is gewoon een soort instinct van wijfjes om mannen aan te trekken voor seks. Is eigenlijk restant uit het verre verleden toen wijfjes met meerdere mannen seksten, voor sterk nageslacht.

Reply With Quote
Old 03-23-2008, 03:32 PM   #107
dewanand
Verbannen
IF-Lid

nog iets hier.

de meeste vrouwen hebben een asymmetrische look en zijn hierom lelijk. Uit onderzoek blijkt dat symmetrie een heel belangrijke maatstaf is om iets mooi te vinden. Dus met make up maken vrouwen hun look en gezicht symmetrisher en zien er hierdoor mooier uit.

dewanand

Reply With Quote
Old 03-25-2008, 08:33 AM   #108
I C U
IF-Lid

Quote:
Originally Posted by dewanand View Post
nog iets hier.

de meeste vrouwen hebben een asymmetrische look en zijn hierom lelijk. Uit onderzoek blijkt dat symmetrie een heel belangrijke maatstaf is om iets mooi te vinden. Dus met make up maken vrouwen hun look en gezicht symmetrisher en zien er hierdoor mooier uit.

dewanand
Wat een gast hahahah

Reply With Quote
Old 03-25-2008, 10:58 AM   #109
Fastback
Guest

hmmmm ben alleen nog niemand tegengekomen met een asymmetrisch look hehe en zowiezo smaken verschillen
snap je punt wel maar wil niet gelijk zeggen dat vrouwen met een ander uiterlijk gelijk lelijk zijn....
  Reply With Quote
Reply

Tags
als, geen, mannen, vrouwen, waren, zouden
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 11:17 AM.
Vertalen:

Tags