Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Sport, Liefde & Vrije tijd > Sport

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 03-23-2004, 11:15 AM   #11
Anand
IF-Crazy

hij heeft zelf al gezegd dat hij niet voor Oranje wil spelen
je kan liever hongerige spelers in Oranje hebben
die het nog een eer vinde om voor Oranje uit te komen
zoals bv. van der Vaart en Sneijder!
Status: Offline

Reply With Quote
Old 03-30-2004, 09:16 AM   #12
Eligible
IF-Addicted

Quote:
Thierry Henri: \"Bergkamp bij net zo goed als Zinedine Zidane\"

Volgens Thierry Henri is Bergkamp bijna net zo goed als Zinedeni Zidane, de beste speler van de wereld. Hernri kan deze vergelijking maken omdat hij met zowel Bergkamp (Arsenal) en Zidane (Franse nationale ploeg) speelt. \"Het moment van spelen bij Bergkamp is geweldig. Ik heb met veel spelers gespeeld. Bergkamp heeft niet van de trucjes als Zidane, maar ik denk niet dat er een andere speler te vinden is die zo goed en snel het spel ziet als Dennis. Iedereen die met hem heeft gespeeld, zal je vertellen hoe goed hij is. Als Dennis scoort, is het nooit een gewone goal. Het is altijd wat wij noemen een \"Dennis Bergkamp goal\". Hij is een voorbeeld voor de jonge spelers. Het is altijd fijn als hij in de buurt is\", aldus de bloemlezing van Henri op Bergkamp.

Reply With Quote
Old 03-30-2004, 10:23 AM   #13
Karan
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by Dhiradj
Quote:
Thierry Henri: \"Bergkamp bij net zo goed als Zinedine Zidane\"

Volgens Thierry Henri is Bergkamp bijna net zo goed als Zinedeni Zidane, de beste speler van de wereld. Hernri kan deze vergelijking maken omdat hij met zowel Bergkamp (Arsenal) en Zidane (Franse nationale ploeg) speelt. \"Het moment van spelen bij Bergkamp is geweldig. Ik heb met veel spelers gespeeld. Bergkamp heeft niet van de trucjes als Zidane, maar ik denk niet dat er een andere speler te vinden is die zo goed en snel het spel ziet als Dennis. Iedereen die met hem heeft gespeeld, zal je vertellen hoe goed hij is. Als Dennis scoort, is het nooit een gewone goal. Het is altijd wat wij noemen een \"Dennis Bergkamp goal\". Hij is een voorbeeld voor de jonge spelers. Het is altijd fijn als hij in de buurt is\", aldus de bloemlezing van Henri op Bergkamp.
Je weetochhhhh

Reply With Quote
Reply

Tags
bergkamp, dennis, moet, oranje, terug

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 02:34 AM.
Vertalen:

Tags