Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Algemeen Forum

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 07-06-2007, 04:35 PM   #1
AnandX
IF-Beginner

Default het jeugdbeleid van het kabinet is te streng

Dit kabinet heeft het aanpakken van de probleemjeugd tot speerpunt gebombardeerd. Minister Rouvoet komt met opvoedcursussen en een elektronisch dossier van ieder kind. Vandaag debatteert de Kamer over hangjongeren en morgen verdedigt Rouvoet zijn verregaande jeugdbeleid, dat tot achter de voordeur reikt. Ambities genoeg dus, maar met negen van de tien kinderen is niets aan de hand.

Slaat het kabinet door in zijn jeugdbeleid en worden de problemen overdreven of is het goed dat alles op alles wordt gezet om jongeren op het rechte pad te houden?

Reply With Quote
Sponsors
Old 07-06-2007, 04:57 PM   #2
Nikki Satisfashion
IF-Crazy

Ik denk dat er de laatste jaren best wel veel heen en weer is gegaan over dit onderwerp, van Bureau Jeugdzorg die steeds faalt in hun wankelende beleid tot tieners die in een jeugdgevangenis worden gestopt maar eigenlijk is in kliniek horen waar ze onder loep worden genomen ivm gedragsproblemen.
Dus er mag wel gewerkt worden aan wat duidelijkheid. En ja, misschien lijkt 't wel te streng en overdreven, maar dan weten in ieder geval alle betrokken partijen waar ze aan toe zijn.
P.s. deze tieners zijn ook een deel van onze toekomst, dus waarom zouden we nu niet ingrijpen voordat 't te laat is?
Status: Offline

Reply With Quote
Reply

Tags
het, jeugdbeleid, kabinet, streng, van

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 04:04 AM.
Vertalen:

Tags