Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Algemeen Forum

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 11-11-2006, 09:29 AM   #21
Kamal
IF-Lid

Quote:
Originally posted by Ichi the killer
Of last van grootwaanheid.
Hehehe :lol:

Maar nu ff serieus, laten we wat dichter bij huis kijken, hoe denk je dat je eigen toekomst eruit gaat zien over +/- 5 jaar.

Laat ik dan maar beginnen . Ik denk dat ik een lange retraite ga houden in Nepal of India.

Dus geen Nederland voor mij :P.
Status: Offline

Reply With Quote
Old 11-11-2006, 09:44 AM   #22
Brandon Boyd
Guest

Dan hoop ik voor je dat de situatie in Nepal over 5 jaar veiliger is dan nu :wink:
  Reply With Quote
Old 11-11-2006, 11:18 AM   #23
Kamal
IF-Lid

Quote:
Originally posted by Ichi the killer
Dan hoop ik voor je dat de situatie in Nepal over 5 jaar veiliger is dan nu :wink:
Hehe, bedankt.

Het idee van veiligheid is interresant en grappig. Maar het komt wel goed. :D

Reply With Quote
Old 11-11-2006, 01:31 PM   #24
Brandon Boyd
Guest

Hoezo vindt je het grappig?

Het is toch duidelijk dat het nu in Nepal hartstikke onveilig is?
  Reply With Quote
Old 11-11-2006, 04:30 PM   #25
Kamal
IF-Lid

Realiteit is waarneming. Ik zal het proberen uit teleggen vanuit mijn perspectief.

Onveiligheid is een "state of mind", aan de andere kan is veiligheid dat is ook een "state of mind". De geest identificeerd (hecht) zich met een onveilig situatie en daarom is er onveiligheid. vb: De geest neemt iets waar en heeft zoiets van he dat is werkelijkheid, terwijl dat niet helemaal waar is omdat de geest alleen 1 bepaald ding ziet en niet de hele plaatje.
Maar de geest kan "getraind" worden om zicht niet te hechten aan de onveilige situatie. De gevaren en akelige dingen wat de situatie onveilig maakt zijn er nog wel. Maar hoe jy de situatie ziet is anders. Je kijkt dan niet alleen naar de onveilige dingen maar ook de veilige dingen. Je verbreed als ware je perspectief (je ziet meer dingen).

Ik hoop dat je het snapt :roll:.

De grap zit het erin dat de geest zich hecht aan iets terwijl dat helemaal niet hoeft en toch doet de geest het. En mijn gevoel voor humor is raar
:roll: :roll:.

ps. Nepal is niet onveilig, bepaalde gebieden in Nepal zijn onveilig. Zelfde geld voor Nederland, probeer jy maar als buitenlander in een wijk te lopen waar neo nazies wonen, kijken hoe veilig je dan bent :?: :!:

Reply With Quote
Old 11-11-2006, 09:53 PM   #26
GIZMO
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by Kamal+-->
QUOTE(Kamal)
Old 11-12-2006, 06:35 AM   #27
Kamal
IF-Lid

weg lopen van wat?

Reply With Quote
Old 11-12-2006, 09:35 AM   #28
birbal
IF-Lid

zolang je realiseert dat jezelf architect bent van je toekomst, denk ik dat het hindoestanen goed zal gaan...

We hebben nu al heel wat bereikt qua gemeenschap en kunnen nog veel bereieken. En die vrijheid en mogelijkheid hebben we. Zolang we maar zelf willen.

Reply With Quote
Reply

Tags
hindoestanen, hoe, jij, nederland, toekomst, van, zie

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 12:39 PM.
Vertalen:

Tags