Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Sport, Liefde & Vrije tijd > Liefde & Relatie

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 08-03-2006, 04:48 PM   #1
MIss_Black
IF-Lid

Default Is dit een teken van slecht huwelijk?

Ik las op een ander forum een commentaar van iemand die zei dat als je getrouwd bent en op forum komt dan wil dat zeggen dat je geen aandacht van je man/vrouw krijgt of een slechte huwelijk hebt.

Wat vinden jullie nou van mensen die al getrouwd zijn maar toch nog heel veel tijd op forum doorbrengen?
Is het een vorm van vermaak of een teken van een slecht huwelijk?

Vind je het kunnen dat mensen die getrouwd zijn toch nog flirten met anderen of zou je het zelf ook doen als je getrouwd zou zijn?

En wat als een echtpaar samen op het forum hangt?
Is er dan echt niks beters om samen te doen als je getrouwd bent?

Graag jullie serieuze reakties. :wink:
Status: Offline

Reply With Quote
Sponsors
Old 08-03-2006, 05:16 PM   #2
Aart Tuynman
IF-Crazy

Waarom zou je een slecht huwelijk hebben als je vaak op het forum komt? Het is eerder een teken dat je een vriendelijke werkgever hebt. Veel forumleden komen hier tijdens werktijd, die hebben kennelijk een werkgever die ze toestaat om tijdens werktijd op dit forum te komen.

En waarom zou je niet op het forum mogen komen als je getrouwd bent? Stel je voor dat je elkaar op het forum hebt ontmoet, dan zou je hier na je huwelijk niet meer mogen komen?

Reply With Quote
Old 08-03-2006, 05:21 PM   #3
MIss_Black
IF-Lid

Beste Aart,

Bij een "groep" onwetende gaat het meer om het tijstip dat ze thuis zijn. Die ene "groep"denkt dan: zelfs thuis zit ze/hij achter de pc dus dit wilt zeggen dat ze/hij niet goed is met haar man/zijn vrouw of op zoek is naar iemand anders via forum.

Zij suggereren, zoals ik heb verwezen op een ander forum, dat die persoon dan geen leven heeft en 24/7 op forum zit!

Wat denk jij zelf hierover! Want zelf ik ben heel vaak achter de Pc en vaak op fora's!

Reply With Quote
Old 08-03-2006, 05:49 PM   #4
Elmo
IF-Lid

WIe zegt dat mensen niet samen achter internet zitten en op forums enzo, die heb je ook nog?

Als je man of vrouw de hele dag loopt te chatten en daarbij loopt te flirten is het een andere zaak vind ik. Ik denk dat je er sowieso voor moet waker dat internet niet v

Reply With Quote
Old 08-03-2006, 06:01 PM   #5
Anonymous
Guest

Je hebt idd een groot gedeelte van de members die tijdens werktijd op het forum zitten.

Als ik getrouwd zou zijn, zou ik zo nu en dan nog wel 's avonds of
in het weekend doorbrengen op een forum maar niet uren lang...denk dat
ik wel leukere dingen met me vrouwtje kan doen als internetten :wink:

Tja flirten, het hoort niet, maar bijna iedereen doet het wel, zolang je maar je grenzen kent !
  Reply With Quote
Old 08-03-2006, 07:12 PM   #6
bakroe
IF-Crazy

Default Re: Is dit een teken van slecht huwelijk?

Quote:
Originally posted by MIss_Black
Ik las op een ander forum een commentaar van iemand die zei dat als je getrouwd bent en op forum komt dan wil dat zeggen dat je geen aandacht van je man/vrouw krijgt of een slechte huwelijk hebt.

Wat vinden jullie nou van mensen die al getrouwd zijn maar toch nog heel veel tijd op forum doorbrengen?
Is het een vorm van vermaak of een teken van een slecht huwelijk?

Vind je het kunnen dat mensen die getrouwd zijn toch nog flirten met anderen of zou je het zelf ook doen als je getrouwd zou zijn?

En wat als een echtpaar samen op het forum hangt?
Is er dan echt niks beters om samen te doen als je getrouwd bent?

Graag jullie serieuze reakties. :wink:
Ik voel me zeer aangesproken en miskien is dat jou bedoeling lelijk aap die je bent.

Maar je hebt beetje gelijk, ik heb geen leven dus zoek ik mijn vertier hier en kruip voor alle dames soms zelfs voor de heren..godallemachtig :( :( :cry:

Reply With Quote
Old 08-03-2006, 07:18 PM   #7
MIss_Black
IF-Lid

Default Re: Is dit een teken van slecht huwelijk?

Quote:
Originally posted by baloe

Ik voel me zeer aangesproken en miskien is dat jou bedoeling lelijk aap die je bent.

Maar je hebt beetje gelijk, ik heb geen leven dus zoek ik mijn vertier hier en kruip voor alle dames soms zelfs voor de heren..godallemachtig :( *:( *:cry:
:lol: :lol: whahahaha ... hou op met dollen mang ..

Reply With Quote
Old 08-03-2006, 09:07 PM   #8
Preshand
Guest

Op zich is dat voor een ieder anders. Ik denk iig niet dat als het gebeurt dat het een slecht teken is.

Sterker nog ik denk niet dat daar altijd een verband tussen hoeft te zijn. Het feit dat het wellicht eens zal voorkomen, betekent niet dat meteen elke getrouwd forumgebruiker in dezelfde situatie zit.
  Reply With Quote
Old 08-03-2006, 09:09 PM   #9
Agni
IF-Addicted

Send a message via MSN to Agni

Is gewoon vermaak.

Reply With Quote
Old 08-03-2006, 10:42 PM   #10
Aart Tuynman
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by MIss_Black
Beste Aart,

Bij een \"groep\" onwetende gaat het meer om het tijstip dat ze thuis zijn. Die ene \"groep\"denkt dan: zelfs thuis zit ze/hij achter de pc dus dit wilt zeggen dat ze/hij niet goed is met haar man/zijn vrouw of op zoek is naar iemand anders via forum.

Zij suggereren, zoals ik heb verwezen op een ander forum, dat die persoon dan geen leven heeft en 24/7 op forum zit!

Wat denk jij zelf hierover! Want zelf ik ben heel vaak achter de Pc en vaak op fora's!
Ik denk dat die groep onwetenden, die denken dat je geen leven hebt als je vaak op fora zit, gewoon iets te roddelen moeten hebben. Het zijn mensen voor wie het leven voornamelijk uit roddelen bestaat.

Reply With Quote
Reply

Tags
dit, een, huwelijk, slecht, teken, van

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 09:29 AM.
Vertalen:

Tags