Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Sport, Liefde & Vrije tijd > Sport

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 05-09-2006, 09:03 AM   #11
bakroe
IF-Crazy

Nee laat hem, eerst krijgt ie de vernedering door in de 1e ronde uit te vliegen danpas kunnen we lachen.
Status: Offline

Reply With Quote
Old 05-09-2006, 09:31 AM   #12
IF-Crazy

Zolang het goed gaat en zal gaan met het Nederlands elftal zal iedereen achter hem staan... wanneer het slecht gaat... tsjaaaa dan ga je de pers en de supporters horen :roll:

kijk maar naar ajax :roll:

Reply With Quote
Old 05-09-2006, 12:23 PM   #13
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by Chicken Bhaiya
Zolang het goed gaat en zal gaan met het Nederlands elftal zal iedereen achter hem staan... wanneer het slecht gaat... tsjaaaa dan ga je de pers en de supporters horen :roll: *

kijk maar naar ajax *:roll:

is toch altijd zo geweest.... :?

Reply With Quote
Old 05-09-2006, 06:43 PM   #14
Laila
IF-Addicted

Ik ben het grotendeels eens met Karan..... :D

Ook ik heb Davids gevolgd bij Tottenham. Met alle respect voor die man, maar hij is niet meer in vorm. Af en toe laat hij wat van zich zien, net als Seedorf met zijn wereldgoal afgelopen week, maar ook niet meer dan dat.
Je moet ook rekening houden met de leeftijd van Davids. Hij is niet meer de jongste, komt trager over en is nog altijd het zwarte schaap wat kaarten betreft. Verder is hij allang niet meer zo gedreven als in zijn jonge jaren toen hij zichzelf moest bewijzen.
Ik vind dat v. Basten een weloverwogen besluit heeft genomen.
In 1 ding moet ik Derksen wel gelijk geven, Oranje heeft geen echte kerels meer zoals een Davids.

Over Seedorf was al sinds het laatste EK kwalificatie bekend dat hij het gezag van de bondscoach ondermijnde. Advocaat was voor het EK speciaal naar Italie afgereisd om Seedorf een laatste kans te geven. Desondanks bleef Seedorf zijn eigen spel en positie bepalen toen hij werd opgesteld.
M.i. kan je v. Basten niet kwalijk nemen dat hij zo'n speler niet in zijn team wil hebben.
Het is misschien wel een laffe manier, maar ook hierover heeft v. Basten een weloverwogen besluit genomen.

Tenslotte wil ik nog toevoegen dat v. Basten een aantal spelers meeneemt die m.i. niet beter zijn dan Seedorf of Davids.

Reply With Quote
Old 05-09-2006, 06:44 PM   #15
~Mizzy~
IF-Crazy

Send a message via MSN to ~Mizzy~

Ik heb het niet zo op geweld :think:

Reply With Quote
Old 05-10-2006, 10:30 AM   #16
Hein
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by Karan
hij gaat vennegoor of hesselink meenemen *:shock: dus huntje blijft thuis??? *:o *

ontslaan die mannetje *:P Schande gewoon. *

Wie is eens?
Huntje heeft veel meer in zijn mars dan vennegoor of hesselink....maar laat ie Huntje toch thuis is het nog steeds zijn keuze hij volgt deze jongen heel anders dan wij dat doen!! Ook heeft hij de gelegenheid om met deze jongens te werken en met ze te praten (hebben wij niet).....Ik moet er wel mij zeggen dat het ook voor voor van Basten een keuze is die hij moet maken en ook voor hem is het een moment opname....Ook hij kan niet voorspellen hoe Oranje tijdens de WK gaat spelen.....Achteraf kunnen wij straks makkelijk roepen "zie je nou wel hij had die en die moeten meenemen" etc etc etc.....lekker makkelijk zijn wij noh

Dus laat die man in zijn waarde ook in zijn keuze het is al moeilijk genoeg om een team samen te stellen...die ook goed bij de groep past.

Reply With Quote
Old 05-10-2006, 11:14 AM   #17
Karan
IF-Crazy

dat is waar, maar ik vind dat je jan niet met klas-jan kunt vergelijken :P
maargoed, mocht jantje niet mee gaan dan zien we hem wel op het EK. :wink:

Reply With Quote
Old 05-10-2006, 01:50 PM   #18
Hein
IF-Crazy

Quote:
hij gaat vennegoor of hesselink meenemen *:shock: dus huntje blijft thuis??? *:o *

Wie is eens?
hey Karan check deze dan :lol: :lol: :lol:

Van Basten let niet op grote namen: Vennegoor of Hesselink voelt bui al hangen.

Reply With Quote
Old 05-10-2006, 02:02 PM   #19
Agni
IF-Addicted

Send a message via MSN to Agni

Quote:

Wie is eens?
ja, maar hij heeft van nistelrooy al en kuyt al, die moeten beide sowieso mee. hmm tja, de keuze is toch lastig, hunter is een goeie spits, maar tegen internatonale toplanden spelen is toch anders. VoH is een breekijzer voor de laatste minuten, heeft ie al bewezen.

Reply With Quote
Old 05-10-2006, 02:03 PM   #20
Hein
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by Agni+-->
QUOTE(Agni)
Quote:

Reply With Quote
Reply

Tags
basten, geslagen, moet, van, worden

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 02:19 PM.
Vertalen:

Tags