Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Sport, Liefde & Vrije tijd > Liefde & Relatie

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 08-05-2006, 09:29 AM   #21
MsLalkie
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by Faya-lobie
neen, natuurlijk niet. Een ieder zijn-haar hobby, mits met mate.
Dat geldt ook wat betreft aandacht aan je partner ook met mate.
Aandacht voor partener enn relatie staat voor op. Wanneer je relatie komt de lijden door iemands leefswijze zal dat zeker niet ten goede van de relatie komen natuurlijk....

Reply With Quote
Old 08-05-2006, 12:07 PM   #22
Faya-kroitie
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by MsLalkie+-->
QUOTE(MsLalkie)
Quote:

Reply With Quote
Old 08-05-2006, 06:46 PM   #23
Jeannette
IF-Addicted

[quote]
Quote:
IK begrijp niet dat er mensen zijn die iets te zeggen hebben over andermans vrije tijd. Als ik 24 uur op een forum wil zitten doe ik dat gewoon. Ook al zou ik een relatie hebben. Of het goed is voor mijn relatie is weer een ander verhaal. Maar goed, het is mijn keuze. En dat anderen zich druk gaan maken over andermans leven..dan kan ik me ook afvragen of ze niks anders te doen hebben...
Vind je het dan ook niet kunnen, dat als iets dergelijks iemand ten gehore komt, zij daar een expliciete mening over hebben en openbaar maken?

Je kan er over discussieren. Iedereen is vrij in wat hij doet en zegt. Maar als er mensen zijn die zich druk maken over andermans vrije tijd..tja..dat begrijp ik niet. Maar ze moeten het vooral doen.

Reply With Quote
Old 08-07-2006, 06:15 PM   #24
zuivere hindoestaan
IF-Lid

Ik denk dat het afhangt van het doel,waarmee je het forum opkomt.
Ik denk dat het veelal niet veel te maken zal hebben met een slecht huwelijk.Bij mij niet iedergeval.

Wat flirten betreft.Mannen als vrouwen die flirten ondanks t feit dat ze getrouwd zijn,vind ik gewoon hoerengedrag.J moet niet alleen lichamelijk trouw zijn,maar ook geestelijk.Fantaseren over een andere man/vrouw is ongeveer t zelfde als vreemdgaan.Let er op.

Reply With Quote
Old 08-08-2006, 02:37 PM   #25
MIss_Black
IF-Lid

Quote:
Originally posted by Aashiyana
Ik zit hier wel minder sinds ik een kindje erbij hebt, maar dat komt omdat ik heel veel met hem bezig ben, maar voor de rest zit ik ook wel vaak op het internet. Zolang ik mijn gezin niet verwaarloos is er niets aand e hand :lol:.

Dus trek je niets aan van dat soort opmerkingen
Ja een kindje vergt veel aandacht. Dat klopt! maar als een echtpaar nog geen kinderen heeft zou het zowiezo kunnen dat je toch veel tijd besteed aan forums en internet bla bla ..

Met zijn 2 en in huis is er heel veel te doen vooral als je samen games speelt en ook zo samen op forums komt! lijkt mij totaal niks mis mee!

Dus de mensen die echt beweren dat het een teken van slecht huwelijk is kunnen beter hun commentaar voor zichzelf houden, want ze zien niet hoe het in een ander huishouding allemaal in elkaar zit! Je eigen ervaring wilt niet zeggen dat een ander het ook zo ervaart! :oops:

Gelukkig hebben wij samen het totaal naar ons zin samen op forums en lekekr elkaar afslachten tijdens gamen! :evil:

Tot slot: mensen bemoeien verschrikkelijk veel over andersmans leven ... dus stop ermee en get a life zou ik zeggen tegen die genen! :lol:
Status: Offline

Reply With Quote
Old 08-09-2006, 11:20 AM   #26
Faya-kroitie
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by zuivere hindoestaan
Ik denk dat het afhangt van het doel,waarmee je het forum opkomt.
Ik denk dat het veelal niet veel te maken zal hebben met een slecht huwelijk.Bij mij niet iedergeval.

Wat flirten betreft.Mannen als vrouwen die flirten ondanks t feit dat ze getrouwd zijn,vind ik gewoon hoerengedrag.J moet niet alleen lichamelijk trouw zijn,maar ook geestelijk.Fantaseren over een andere man/vrouw is ongeveer t zelfde als vreemdgaan.Let er op.
...........Er zijn mensen die niet als jij wilt leven. Heb je daar geen begrip voor?
BTW: veel leden hier hebben een ander geloof en leeefwijze dan jij hebt. heb je daar nooit stil bij gestaan?

Reply With Quote
Reply

Tags
dit, een, huwelijk, slecht, teken, van

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 08:19 PM.
Vertalen:

Tags