Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Algemeen Forum

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 03-09-2006, 08:55 PM   #11
Aart Tuynman
IF-Crazy

[quote]
Quote:
Feitelijk gaat er een soort Eigen Volk Eerst gedachte achter die posters in het Turks en Arabisch.

hoezo dan?
Met die posters worden Turken en Marokkanen opgeroepen om op een kandidaat van hun eigen afkomst te stemmen, met de gedachte dat die het voor de betreffende etnische groep zal opnemen. Vandaar dat ik er dus een Eigen Volk Eerst gedachte achter zie.

In de praktijk zijn die allochtone kandidaten meestal gewoon dezelfde zakkenvullers als de meeste autochtone politici, en doen ze dus helemaal niets voor hun volk.

Reply With Quote
Old 03-09-2006, 09:01 PM   #12
Anand
IF-Crazy

[quote]Met die posters worden Turken en Marokkanen opgeroepen om op een kandidaat van hun eigen afkomst te stemmen, met de gedachte dat die het voor de betreffende etnische groep zal opnemen. Vandaar dat ik er dus een Eigen Volk Eerst gedachte achter zie.

In de praktijk zijn die allochtone kandidaten meestal gewoon dezelfde zakkenvullers als de meeste autochtone politici, en doen ze dus helemaal niets voor hun volk.

idd
ik vind dat zo slecht dat je op iemand stemt alleen omdat hij van je eigen afkomst is
terwijl je hem verder niet kent

als blanken stemmen op een blanke omdat hij blank is
dan vinden we dat ook niet goed
Status: Offline

Reply With Quote
Old 03-09-2006, 09:03 PM   #13
Aart Tuynman
IF-Crazy

En zo is het eigenlijk ook niet goed als een vrouw op een vrouw stemt alleen maar omdat het een vrouw is.

Reply With Quote
Old 03-09-2006, 09:08 PM   #14
GIZMO
IF-Crazy

geweldig
zo kunnen we onze belangen beter laten behartigen
Status: Offline

Reply With Quote
Old 03-09-2006, 09:49 PM   #15
Preshand
Guest

[quote]
Quote:
Met die posters worden Turken en Marokkanen opgeroepen om op een kandidaat van hun eigen afkomst te stemmen, met de gedachte dat die het voor de betreffende etnische groep zal opnemen. Vandaar dat ik er dus een Eigen Volk Eerst gedachte achter zie.

idd
ik vind dat zo slecht dat je op iemand stemt alleen omdat hij van je eigen afkomst is
terwijl je hem verder niet kent

als blanken stemmen op een blanke omdat hij blank is
dan vinden we dat ook niet goed
hmm dat lijkt me geen goede conclusie wanneer je de dominante cultuur opzet tegen een minderheidsgroepering. Volgens mij is ingeval van een minderheidsgroepering stemmen op iem van je achtergrond best te te verdedidgen. Afhankelijk van de groepering weliswaar.
  Reply With Quote
Reply

Tags
allochtonen, gemeentepolitiek, mengen, zich

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 10:00 AM.
Vertalen:

Tags