Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten & TV

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 12-17-2005, 11:00 PM   #1
ViKaAsHjUh
IF-Nieuw

Default Meisje pleegt zelfmoord na verkrachting

Meisje pleegt zelfmoord na verkrachting

Een 13-jarig Surinaams-hindoestaans meisje uit Rotterdam, dat tijdens de herfstvakantie in Lloret de Mar werd verkracht, heeft een week later zelfmoord gepleegd. De verkrachting gebeurde aan het eind van de herfstvakantie in de Spaanse badplaats. Zij ging die avond met vier jongens, haar vriendje, zijn broer en zijn twee neven, naar een discotheek. EÚn van de knapen deed in de discotheek bedwelmende drugs in de cola van het meisje. Vervolgens werd ze naar buiten afgevoerd en verkracht door het viertal.

Toen het meisje weer bij bewustzijn was, ging ze meteen naar haar en ouders en vertelde haar verhaal. De ouders geloofden het verhaal niet en besloten geen aangifte te doen. Haar familie sprak er schande van en vertelde zelfs aan de pliesie dat het verhaal verzonnen was. De druk op het meisje werd uiteindelijk zo groot dat ze zichzelf van het leven beroofde. Ze nam azijnzuur in en werd dood gevonden.

http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2...rkrachtin.html

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wat vinden jullie hier nou van? Het minste wat je in zo'n een situatie kunt doen lijkt mij is aangifte doen.

Status: Offline

Reply With Quote
Sponsors
Old 12-20-2005, 05:06 PM   #2
imported_Ishika
IF-Crazy

Send a message via Yahoo to imported_Ishika
Default Re: Meisje pleegt zelfmoord na verkrachting

Ik vind het erg dat er geen sprake is van vertrouwen was in hun relatie (ouders/dochters); alhoewel ik 13 jaar wel erg jong vind om uit te sturen

Reply With Quote
Old 12-20-2005, 08:39 PM   #3
Mitra
IF-Lid

jah ze vetrouwde haar wel genoeg om uit te gaan... en ook nog eens met allemaal boys...

Dat snap ik sowieso al niet... :-\

Reply With Quote
Old 12-23-2005, 06:29 PM   #4
test12
IF-Beginner

Dit meisje is denk ik de dupe geworden van de vrijheid die ze kreeg.
Je ziet vaak dat pubers niet meer naar hun ouders luisteren en vragen gaan stellen waarom ze nou ergens niet mogen gaan.
Gewoon luisteren!

Bizar trouwens dat die ouders geen aangifte wilde doen.

Reply With Quote
Old 12-24-2005, 02:14 PM   #5
imported_AN
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by amdR
Dit meisje is denk ik de dupe geworden van de vrijheid die ze kreeg.
Je ziet vaak dat pubers niet meer naar hun ouders luisteren en vragen gaan stellen waarom ze nou ergens niet mogen gaan.
Gewoon luisteren!
Het helpt heel erg als ouders de tijd en moeite nemen om hun kinderen uit te leggen waarom iets niet mag. Dan praat je erover, en ontstaat er wederzijds begrip. De tijd van gewoon luisteren want zo hoort het,is voorbij.

Reply With Quote
Old 01-10-2006, 06:53 PM   #6
BhagatSingh
IF-Beginner

Ik kan het in geen enkel nieuwsblad lezen, alleen op een paar hindostaanse sites en die
www.nieuwnieuws.nl ??
Hoe komt dit?

Reply With Quote
Old 01-10-2006, 09:05 PM   #7
imported_AN
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by BhagatSingh
Ik kan het in geen enkel nieuwsblad lezen, alleen op een paar hindostaanse sites en die
www.nieuwnieuws.nl ??
Hoe komt dit?
het was een paar weken geleden wel in het nieuws, hoor.
Ik heb het bijv. op www.nu.nl gelezen, een bekende en uitgebreide nieuwssite

Reply With Quote
Old 02-16-2006, 04:47 AM   #8
balaquer
IF-Beginner

waarom lezen die hindoestanen niet eens een echte krant zoals Volkskrant NRC en bladen als Elsevier of HP de Tijd.

Beter dan die fabeltjeskranten en andere pretsites die door fantasten worden geexploiteerd en kennelijk graag door hun fans worden gelezen. Het is dus niet zo gek dat veel hindoestanen het echte wereldnieuws missen. De sbs cultuur is kennelijk nog steeds aktief

gegroet afz Balaguer

Reply With Quote
Reply

Tags
meisje, pleegt, verkrachting, zelfmoord

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 01:33 AM.
Vertalen:

Tags