Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Entertainment & Lifestyle > Chit Chat

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 01-15-2007, 01:46 PM   #61
Tantric Pandit
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by lil jon
ik ben geen hindoestaan...
Wat ben je wel en paas eens wat wiet. :oops:

Reply With Quote
Old 02-07-2007, 06:04 PM   #62
Anonymous
Guest

Default hot topic

het onderzoek in india werd uitgevoerd in een arme regio waar er heel slecht werd gegeten. Rijst eten met aardappelen is toch geen voeding, komt heel veel voor bij hindoestanen en in india.

Hindoestanen eten heel slecht en hierom is hun lichamelijke ontwikkeling vaak ver onder de maat. Ook doen hindoestanen heel zelden aan een harde sport, zoals kung fu, zwemmen, fietsen, enz. Allemaal dingen die je potentie bepalen.

Ok, jullie kennen mij, superkoelie van de Europese Unie.

Mijn eerste vriendin in Nederland was 1,75 lang, terwijl ik 1,64 m ben.
Dus je ziet het liefde bepaalt alles. Dit Hollands meisje was verliefd op mij en gaf mij het mooiste cadeau toen ik 26 jaar werd:

cadeau boek: Het grote geheim? (geschiedenis Germanen),
van prof. J Ph van der Zwaluw.
en een bos bloemen met 26 rozen.

helaas door mijn schuld en instabiliteit ging deze relatie uit eind 1991.

Nu ben ik getrouwd met Soenita.

Hier enkele bedgeheimen mbt het bevredigen van een meisje.
Eet goed, niet uitgeput zijn en voel je goed, ontspannen sfeer, geen robot gedrag.
wees meegaand en stem af op de frequentie van je vrouwtje.

bijna alle vrouwen komen alleen klaar door clitorale stimuli, met vinger of tong. Veel meisjes vingeren al vanaf hun achtste jaar en komen vrij snel klaar na enkele minuten. In principe leidt vingeren niet tot ontmaagding, want het stimuleren van de clitoris en schaamlippen is meestal al voldoende voor de meeste meisjes. Maar ja, meeste mannen letten niet meer op maagdelijkheid. Liever een meisje met een goed karakter dan een stijf kreng die nog een vliesje heeft tussen haar benen. Zo eentje ken ik nu ook persoonlijk in mijn kennissenkring hoor, is 44 jaar, maagd en een vreselijk onbeschoft asociaal viswijf.

meisjes hebben vaak geen behoefte aan stevige penetratie, door een heftige, groot geschapen bruut. Een creoolse vriendin van mij vertelde mij nog over een verkering met een bruut van 130 kilo die zij na enkele keren eruit gooide. Haar hele vagina deed dagenlang pijn en zij kwam niet klaar.

Om een vrouw te bevredigen kan je het beste je mond ervoor gebruiken.
Ook zal je moeten meegaan met haar emotionele fasen dmv een soort telepathie, of door haar mondelinge respons, dus je zal het allemaal moeten aanvoelen, zonder rekenmachine he. haha, lachen, is verhaal uit praktijk van seks met een blanke man ve vriendin.
Hou hierbij ook haar borsten vast of haar billen en heupen. In een huwelijk leer je jouw vrouwtje perfekt kennen en je zal als man een zekere trots voelen als je haar regelmatig een orgasme bezorgd.

Geloof mij, penetratie is niet nodig om een vrouw klaar te laten komen.
Shere Hite toonde zelfs aan dat bijna 80 procent van de vrouwen nooit bevredigd wordt tijdens seks met hun Westerse man.

Ik zou best pleiten om jongemannen tijdens hun tienerjaren, vanaf 16 jaar, alle geheimen te vertellen over het lichaam van meisjes, zowel theoretisch als praktisch. Dit was heel normaal in oude culturen. Zelfs in modern Nederland weten jongens vaak niets over meisjes en hierom gaat het vaak mis in relaties.

India heeft drie oude geschriften over seks, kamasutra, kokshastra en nog eentje. het ging in deze hindoeboeken meer om de diepgang in een huwelijk door gevarieerde seks, dan om het helemaal uitbuiten en bruut uitwonen van je one night stand in een hotelkamer.

O ja, vergeet niet dat hindoestaanse meisjes een veel kleinere en smallere vagina hebben dan de andere rassen. Het supergrote ding van een lange blanke man (vaak 22 centimeter lang, 5 cm dik) past niet in dat kleine gaatje van een kleine hindoemeid. Dit heeft een hindoestaans meisje mij persoonlijk verteld.

volgens de kamasutra heb je altijd de beste seks en de intiemste liefde met iemand van jou eigen maat.

succes met de liefde vanavond,

Dewanand
  Reply With Quote
Old 02-07-2007, 06:10 PM   #63
zidane
IF-Addicted

Default Re: hot topic

Quote:
Originally posted by dewanand
het onderzoek in india werd uitgevoerd in een arme regio waar er heel slecht werd gegeten. Rijst eten met aardappelen is toch geen voeding, komt heel veel voor bij hindoestanen en in india.

Hindoestanen eten heel slecht en hierom is hun lichamelijke ontwikkeling vaak ver onder de maat. Ook doen hindoestanen heel zelden aan een harde sport, zoals kung fu, zwemmen, fietsen, enz. Allemaal dingen die je potentie bepalen.

Ok, jullie kennen mij, superkoelie van de Europese Unie.

Mijn eerste vriendin in Nederland was 1,75 lang, terwijl ik 1,64 m ben.
Dus je ziet het liefde bepaalt alles. *Dit Hollands meisje was verliefd op mij en gaf mij het mooiste cadeau toen ik 26 jaar werd:

cadeau boek: Het grote geheim? (geschiedenis Germanen), *
van prof. J Ph van der Zwaluw.
en een bos bloemen met 26 rozen.

helaas door mijn schuld en instabiliteit ging deze relatie uit eind 1991.

Nu ben ik getrouwd met Soenita.

Hier enkele bedgeheimen mbt het bevredigen van een meisje.
Eet goed, niet uitgeput zijn en voel je goed, ontspannen sfeer, geen robot gedrag.
wees meegaand en stem af op de frequentie van je vrouwtje.

bijna alle vrouwen komen alleen klaar door clitorale stimuli, met vinger of tong. Veel meisjes vingeren al vanaf hun achtste jaar en komen vrij snel klaar na enkele minuten. In principe leidt vingeren niet tot ontmaagding, want het stimuleren van de clitoris en schaamlippen is meestal al voldoende voor de meeste meisjes. Maar ja, meeste mannen letten niet meer op maagdelijkheid. Liever een meisje met een goed karakter dan een stijf kreng die nog een vliesje heeft tussen haar benen. Zo eentje ken ik nu ook persoonlijk in mijn kennissenkring hoor, is 44 jaar, maagd en een vreselijk onbeschoft asociaal viswijf. *

meisjes hebben vaak geen behoefte aan stevige penetratie, door een heftige, groot geschapen bruut. Een creoolse vriendin van mij vertelde mij nog over een verkering met een bruut van 130 kilo die zij na enkele keren eruit gooide. Haar hele vagina deed dagenlang pijn en zij kwam niet klaar.

Om een vrouw te bevredigen kan je het beste je mond ervoor gebruiken.
Ook zal je moeten meegaan met haar emotionele fasen dmv een soort telepathie, of door haar mondelinge respons, dus je zal het allemaal moeten aanvoelen, zonder rekenmachine he. haha, lachen, is verhaal uit praktijk van seks met een blanke man ve vriendin. *
Hou hierbij ook haar borsten vast of haar billen en heupen. In een huwelijk leer je jouw vrouwtje perfekt kennen en je zal als man een zekere trots voelen als je haar regelmatig een orgasme bezorgd.

Geloof mij, penetratie is niet nodig om een vrouw klaar te laten komen.
Shere Hite toonde zelfs aan dat bijna 80 procent van de vrouwen nooit bevredigd wordt tijdens seks met hun Westerse man.

Ik zou best pleiten om jongemannen tijdens hun tienerjaren, vanaf 16 jaar, alle geheimen te vertellen over het lichaam van meisjes, zowel theoretisch als praktisch. Dit was heel normaal in oude culturen. Zelfs in modern Nederland weten jongens vaak niets over meisjes en hierom gaat het vaak mis in relaties. *

India heeft drie oude geschriften over seks, kamasutra, kokshastra en nog eentje. het ging in deze hindoeboeken meer om de diepgang in een huwelijk door gevarieerde seks, dan om het helemaal uitbuiten en bruut uitwonen van je one night stand in een hotelkamer. *

O ja, vergeet niet dat hindoestaanse meisjes een veel kleinere en smallere vagina hebben dan de andere rassen. *Het supergrote ding van een lange blanke man (vaak 22 centimeter lang, 5 cm dik) past niet in dat kleine gaatje van een kleine hindoemeid. Dit heeft een hindoestaans meisje mij persoonlijk verteld. *

volgens de kamasutra heb je altijd de beste seks en de intiemste liefde met iemand van jou eigen maat. *

succes met de liefde vanavond,

Dewanand
Wah Wah Wah.
Status: Offline

Reply With Quote
Old 02-07-2007, 09:30 PM   #64
Pakeezah
IF-Lid

Quote:
Originally posted by BHooT+-->
QUOTE(BHooT)
Quote:
Quote:
Originally posted by Pakeezah+-->
QUOTE(Pakeezah)
Quote:

Reply With Quote
Old 02-15-2007, 04:19 PM   #65
Tranga
IF-Crazy

Ik zie dat er lieden zijn die echt een vergelijkend waren onderzoek hebben gedaan :lol: :lol:

Ik heb weleens een Indiaas condoom gezien... zelfde maat als hier :idea:

Reply With Quote
Old 04-18-2007, 11:34 PM   #66
Faya-kroitie
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by Tranga
Ik zie dat er lieden zijn die echt een vergelijkend waren onderzoek hebben gedaan *:lol: *:lol:

Ik heb weleens een Indiaas condoom gezien... zelfde maat als hier *:idea:
was ie gebruikt?

Reply With Quote
Old 04-19-2007, 12:54 PM   #67
Hein
IF-Crazy

Default Re: hot topic

Quote:
Originally posted by zidane+-->
QUOTE(zidane)
Quote:

Reply With Quote
Old 04-19-2007, 08:51 PM   #68
Faya-kroitie
IF-Crazy

veel kennis in de geschriften, maar dan mot de analfabeten in India wel kunnen lezen !!! Anders hou je het inderdaad niet langer vol dan 13 minuten zoals de Heer Hein mededeelt.

Reply With Quote
Old 04-24-2007, 11:07 AM   #69
Meronisha
IF-Lid

Quote:
Originally posted by Faya-kroitie
veel kennis in de geschriften, maar dan mot de analfabeten in India *wel kunnen lezen !!! Anders hou je het inderdaad niet langer vol dan 13 minuten zoals de Heer Hein mededeelt.

Hoi,

Als ik ff mag inhaken op je verhaal klopt het grotendeels wel wat je zegt..
alleen dit stukje..

O ja, vergeet niet dat hindoestaanse meisjes een veel kleinere en smallere vagina hebben dan de andere rassen. Het supergrote ding van een lange blanke man (vaak 22 centimeter lang, 5 cm dik) past niet in dat kleine gaatje van een kleine hindoemeid. Dit heeft een hindoestaans meisje mij persoonlijk verteld.

Klopt niet....
Het is hoe de lichaam van een vrouw gebouwd. is dat die dame in kwestie een nare ervaring heeft gehad oke.. kan gebeuren..
Maar in werkelijkheid is dit niet zo.. de vagina van een vrouw is zo rekbaar dat er zelfs een kind uit kan komen...
Dit wilde ik ff kwijt...

Greetzz
Status: Offline

Reply With Quote
Old 07-09-2007, 09:59 AM   #70
I C U
IF-Lid

(Nikki Satisfashion @ Dec 11 2006, 09:49 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Quote:
MUMBAI - De meeste Indiase mannen zijn te klein geschapen voor de standaardmaat condoom die te koop is in India. Dat blijkt uit een uitgebreide studie naar de grootte van de geslachtsorgaan van mannen in India. Aan het onderzoek van de Indiase Raad voor Medisch Onderzoek (ICMR), dat twee jaar duurde, deden ongeveer 1400 mannen tussen de 18 en 50 jaar oud mee.
Uit het onderzoek bleek dat de erectie van 60 procent van de onderzochte mannen tussen de 12,6 en de 15,6 centimeter was. Bij eenderde mat de penis in opgewonden toestand tussen de 10 en 12,5 centimeter. De meeste condooms, gefabriceerd volgens de internationale standaard, zijn berekend op een maat tussen de 15 en 18 centimeter. Ook de dikte van de mannelijke geslachtsorganen in India is bij de studie gemeten, maar daarover is nog geen informatie openbaar gemaakt.
Een te groot condoom leidt volgens de onderzoekers tot het scheuren of afglijden van het voorbehoedsmiddel tijdens de seks. Uit andere studies onder de bevolking in India is gebleken dat in bijna 20 procent van de gevallen waarbij een condoom als voorbehoedsmiddel wordt gebruikt, het rubbertje zijn werk niet doet. Een niet-passend condoom zou een van de oorzaken hiervan kunnen zijn.
Bron: Telegraaf.nl
9 december 2006[/b]
Ben blij dat ik van Sranang ben!
Zullen indiase vrouwen wel behoefte hebben aan 1 grote snikkel?
Of zijn indiase mannen niet zo ontwikkeld op sexueel gebied?
Of ligt het aan hun ras?

Reply With Quote
Reply

Tags
condoom, groot, indiase, man, voor

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 01:28 AM.
Vertalen:

Tags