Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Sport, Liefde & Vrije tijd > Liefde & Relatie

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 04-19-2007, 11:08 AM   #1
MiriamRNG
IF-Nieuw

Default Jongeren gezocht voor maken van toepassingen (bv filmpjes)

Hoi!

De organisatie waarvoor ik werk (de Rutgers Nisso Groep: www.rng.nl) is bezig met het ontwikkelen van toepassingen voor op discussiefora als indian feelings. Met deze toepassingen willen we de discussies over onderwerpen zoals dubbele seksuele moraal (jongens mogen meer dan meisjes), maagdelijkheid en homoseksualiteit op een andere manier starten dan dat nu gebeurt (d.m.v. een post). Wij gaan hiervoor twee ideeën uitvoeren:

1. Filmpjes met interviews over thema’s die met seksualiteit te maken hebben, zoals een dubbele seksuele moraal (jongens mogen vaak meer dan meisjes). Hierin worden verschillende meningen gegeven. We zouden bijvoorbeeld jongeren zelf, een aantal bekende Hindoestanen en misschien ook een spiritueel leider om hun mening willen vragen. De jongeren op het forum kunnen hun eigen mening geven en hierover discussiëren.
2. Een aantal scenario’s of situaties waarvan jongeren kunnen aangeven wat ze in zo’n situatie zouden doen. Na een aantal van zulke situaties te hebben beoordeeld, krijgen de jongeren uitslag of feedback over wat ze aangegeven hebben.

Om hier iets interessants en leuks van te maken, zijn we op zoek naar een aantal jongeren die dit met ons gaan maken.

Voor de filmpjes zijn we op zoek naar jongeren die met ons vragen voor de interviews verzinnen, de interviews gaan houden, en vervolgens helpen met bewerken, redigeren enzo. Je hoeft niet zelf voor de camera als je dat niet prettig vindt (je kan dus anoniem blijven).
Ook zijn we op zoek naar jongeren die scenario’s of situaties bedenken en uitschrijven en meedenken over de feedback.

Als je meewerkt ontvang je natuurlijk een vergoeding die afhangt van de tijd die je erin gestoken hebt.

Dus:

- Vind je het leuk om creatief bezig te zijn?
- Ben je geïnteresseerd in discussies over thema’s die iets te maken hebben met seksualiteit?
- Vind je het leuk om iets te maken waar andere Hindoestaanse jongeren iets aan kunnen hebben?

Of:

Heb je vragen of wil je eerst meer weten?

Neem dan contact met mij op!

Je kan me een pm sturen of mailen op: m.zaagsma@rng.nl

Groetjes,
Miriam
Status: Offline

Reply With Quote
Sponsors
Old 04-19-2007, 12:40 PM   #2
Hein
IF-Crazy

Default Re: Jongeren gezocht voor maken van toepassingen (bv filmpje

Quote:
Originally posted by MiriamRNG
Hoi!

De organisatie waarvoor ik werk (de Rutgers Nisso Groep: www.rng.nl) is bezig met het ontwikkelen van toepassingen voor op discussiefora als indian feelings. Met deze toepassingen willen we de discussies over onderwerpen zoals dubbele seksuele moraal (jongens mogen meer dan meisjes), maagdelijkheid en homoseksualiteit op een andere manier starten dan dat nu gebeurt (d.m.v. een post). Wij gaan hiervoor twee ideeën uitvoeren:

1. Filmpjes met interviews over thema’s die met seksualiteit te maken hebben, zoals een dubbele seksuele moraal (jongens mogen vaak meer dan meisjes). Hierin worden verschillende meningen gegeven. We zouden bijvoorbeeld jongeren zelf, een aantal bekende Hindoestanen en misschien ook een spiritueel leider om hun mening willen vragen. De jongeren op het forum kunnen hun eigen mening geven en hierover discussiëren. *
2. Een aantal scenario’s of situaties waarvan jongeren kunnen aangeven wat ze in zo’n situatie zouden doen. Na een aantal van zulke situaties te hebben beoordeeld, krijgen de jongeren uitslag of feedback over wat ze aangegeven hebben.

Om hier iets interessants en leuks van te maken, zijn we op zoek naar een aantal jongeren die dit met ons gaan maken. *

Voor de filmpjes zijn we op zoek naar jongeren die met ons vragen voor de interviews verzinnen, de interviews gaan houden, en vervolgens helpen met bewerken, redigeren enzo. Je hoeft niet zelf voor de camera als je dat niet prettig vindt (je kan dus anoniem blijven). *
Ook zijn we op zoek naar jongeren die scenario’s of situaties bedenken en uitschrijven en meedenken over de feedback.

Als je meewerkt ontvang je natuurlijk een vergoeding die afhangt van de tijd die je erin gestoken hebt. *

Dus:

- Vind je het leuk om creatief bezig te zijn?
- Ben je geïnteresseerd in discussies over thema’s die iets te maken hebben met seksualiteit?
- Vind je het leuk om iets te maken waar andere Hindoestaanse jongeren iets aan kunnen hebben?

Of:

Heb je vragen of wil je eerst meer weten?

Neem dan contact met mij op!

Je kan me een pm sturen of mailen op: m.zaagsma@rng.nl

Groetjes,
Miriam
En toch doen meisjes het meer dan jongens
Zo dat was mijn bijdrage in deze

Reply With Quote
Old 04-19-2007, 06:31 PM   #3
~Mizzy~
IF-Crazy

Send a message via MSN to ~Mizzy~

Dus alle informatie dat eruit komt, wordt op deze site geplaatst? Er wordt verder niks mee gedaan?

Hoeveel tijd verwachten jullie dat iemand erin moet stoppen?

Waar moeten de interviews afgenomen worden.

Reply With Quote
Old 04-19-2007, 08:56 PM   #4
Faya-kroitie
IF-Crazy

jongeren bij IF. het zijn hier allemaal jonge oudjes :lol:

Reply With Quote
Old 04-20-2007, 12:37 AM   #5
Brandon Boyd
Guest

Spreek voor jezelf ja :wink:

Ik sluit me aan bij Malai's vragen
  Reply With Quote
Old 04-20-2007, 09:18 AM   #6
~Mizzy~
IF-Crazy

Send a message via MSN to ~Mizzy~

Quote:
Originally posted by Brandon Boyd
Spreek voor jezelf ja :wink: *

Ik sluit me aan bij Malai's vragen
Malai's vragen? :roll: :P

Reply With Quote
Old 04-20-2007, 09:22 AM   #7
zidane
IF-Addicted

Quote:
Originally posted by Faya-kroitie
jongeren bij IF. het zijn hier allemaal jonge oudjes *:lol:
Spreek voor jezelf opoe :lol:

Reply With Quote
Old 04-23-2007, 09:37 AM   #8
zidane
IF-Addicted

Quote:
Originally posted by ~Mizzy~+-->
QUOTE(~Mizzy~)
Old 04-23-2007, 02:26 PM   #9
Abhimanyu117
IF-Lid

Vooruit dan maar!!!

Jullie mogen mij interviewen...

Reply With Quote
Old 07-09-2007, 09:52 AM   #10
I C U
IF-Lid

Is dit niet 1 beetje achterhaald of lig ik achter m.b.t. info...
Kan, ik kom namelijk zelden in kontakt met hindoestanen. Wel jammer, maar me situatie is gewoon zo.

Reply With Quote
Reply

Tags
filmpjes, gezocht, jongeren, maken, toepassingen, van, voor

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 08:53 PM.
Vertalen:

Tags