Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Studie > Studiehulp

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 09-14-2007, 02:12 PM   #1
Shonna
IF-Nieuw

Default scriptie strafrecht

Hallo allemaal,

Ik ben informatie aan het verzamelen voor mijn scriptie strafrecht. Het onderwerp is het jeugdstrafrecht van Suriname. Heeft iemand nog tips of ideeen om aan informatie te komen of instanties te benaderen? Of weet iemand hier meer over? Er is nl. hier in Nederland niet zoveel literatuur over dit onderwerp. Alvast bedankt!

Status: Offline

Reply With Quote
Sponsors
Old 09-20-2007, 08:56 AM   #2
imported_-Romeo-
IF-Beginner

Send a message via MSN to imported_-Romeo-
Default Re: scriptie strafrecht

Quote:
Originally Posted by Shonna
Hallo allemaal,

Ik ben informatie aan het verzamelen voor mijn scriptie strafrecht. Het onderwerp is het jeugdstrafrecht van Suriname. Heeft iemand nog tips of ideeen om aan informatie te komen of instanties te benaderen? Of weet iemand hier meer over? Er is nl. hier in Nederland niet zoveel literatuur over dit onderwerp. Alvast bedankt!

als je zelf 'recht' studeert...lijkt mij het meest logische om je eigen promotor te vragen... Zelf ben ik dit jaar ook met Nederlands Recht begonnen...(als 2e studie)...

Bestaat er niet zoiets als een internationale databank, wat het geval is bij bijv. medisch wetenschappelijk onderzoek..?

Wel zijn er advocaten in Rotterdam (en hoogstwaarschijnlijk ook in andere steden), die tevens werkzaam zijn in Suriname. Misschien kunnen zij als een brug fungeren...

Succes,

Romeo

Reply With Quote
Old 09-21-2007, 11:44 AM   #3
Shonna
IF-Nieuw

Default Re: scriptie strafrecht

Hoi Romeo,

Bedankt voor je reactie. Ik ga binnenkort zelf naar Suriname en ik heb wel hulp van mijn scriptiebegeleider. Maar ik vroeg me gewoon af, of iemand hier ervaring mee heeft.

Weet jij misschien welke advocaten er (in Rotterdam) werkzaam zijn in Suriname?

Shonna

Reply With Quote
Old 12-15-2007, 08:17 PM   #4
Abhimanyu117
IF-Lid

Quote:
Originally Posted by imported_-Romeo- View Post
Zelf ben ik dit jaar ook met Nederlands Recht begonnen...(als 2e studie)...

Romeo
Zo, die is slim

Reply With Quote
Old 12-22-2007, 10:37 PM   #5
Rabin
Guest

Default tip/advies/wegwijs

Quote:
Originally Posted by Shonna View Post
Hallo allemaal,

Specifiek over het Surinaamse jeugdstrafrecht is er in Nederland nooit iets verschenen maar wel over het jeugdstrafrecht in Nederland in zijn algemeenheid. Mij dunkt dat wanneer de empirische veldgegevens in Suriname verkregen zijn, er vanuit de Nederlandse jeugdstrafrechtliteratuur als voornoemd , verbindingslijnen kunnen worden getrokken naar de eigen geformuleerde probleemstelling.
  Reply With Quote
Reply

Tags
scriptie, strafrecht
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 11:33 PM.
Vertalen:

Tags