Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Entertainment & Lifestyle > Chit Chat

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 02-06-2007, 06:57 PM   #21
Anonymous
Guest

Default licht Altecrea

hier citaat uit mijn boek:

Ik hoop dat dit werk over geloof in onze tijd bijdraagt tot een betere onderlinge verstandhouding van aanhangers van de diverse religiën op aarde, en dat het bewustzijn van de mensachtigen op aarde zich verheft.

Bron: Kritisch Podium Dewanand
WEBpublication BOOK WART0129 / EPAGE 7 of 91
Altecrea:
de Technische expansie van Krishna op aarde
1. Inleiding

Hier nog een citaat uit een oude tekst van mij

Wat heeft de Bhagavad Gita voor mij gedaan?

Offeraar Dewanand
Offercode Art066
Offerdatum zaterdag 29 maart 1997

Het lijkt, hoe raar het ook mag klinken, alsof die sannyasin door Krishna zelf gestuurd was om de Bhagavad Gita aan mij te “geven” in 1989. De cheque die ik uitgeschreven had, werd pas na een jaar geind. En zijn woorden, “Je kan je hele leven op deze boeken baseren”, waren ongetwijfeld waar. Hij had gelijk. Ik geloof nu echt dat er een Schepper bestaat. En dat die Schepper bepaalt wanneer je de wereld zal verlaten. En dat je alleen dood gaat als je tijd op deze wereld echt voorbij is. Krishna zal persoonlijk iedereen tegenhouden, die zelfmoord wil plegen op een eenzame dag, die niet de laatste is. Maar zolang je leeft moet je altijd gelukkig en tevreden zijn met alles wat je hebt en met alles wat je niet hebt. Iedereen die ongelukkig is zal eens door Krishna zelf gelukkig gemaakt worden, en dan pas inzien hoe waardevol dit mensenleven, een bevoorrechte kans, niet kan zijn.

Bron: Kritisch Podium Dewanand, rubriek hindoeisme

commentaar persoonlijk, d.d. 6 februari 2007

Dit laatste citaat klopt letterlijk hoor.
In 1989 was ik schatrijk hoor, en ik kon het allerduurste boek kopen en rijk leven, maar ik was doodongelukkig en eenzaam. toen woonde ik alleen in een studentenflat in Delft, aan de van hasseltlaan 42. Elke dag was een crisis, en ik was absoluut geen hindoe, maar totaal atheist, ik wist niets over india, en hindoeisme of over geloof, was paria en verloren.

Ergens omstreeks 1993 (zo ongeveer) was er een dag dat ik echt zelfmoord wilde plegen en ik had al plannen gemaakt, om mijzelf te verbranden met 1000 liter benzine, na mijn dood, met slaaptabletten, zodat ik mijzelf levend zou laten cremeren, terwijl in in diepe slaap was. Het zou een immense vuurzee worden in die studentenflat, stel je eens voor 1000 liter benzine.
Ik lag in bed op die dag en streed om mijn leven, wat ik mij nog goed herinner van die dag, is dat ik mij richtte op de oneindige dood en mijzelf vermoordde en alles in mij schonk aan die oneindige doodskracht. Toen, wat ik mij nog herinner, kwam iets uit die oneindigheid in mijn geest, lichaam en ziel. Ik stierf dus niet die dag, hoewel ik mijzelf al had gedood om alles weg te geven aan de oneindige dood in het universum.

wacht ik pak even mijn oude mappen.

ok hier ben ik weer. Dit is geschiedenis. lees.

in map 7 vak A3 staan mijn allereerste aantekeningen met het onderzoek naar Altecrea.
eerste pagina bevat datum dd 23 maart 1993
dit hoofdstuk had als titel 'bewijs geslacht Altekrea'
alles was op papier uitgewerkt.
ik was dus op deze datum begonnen met onderzoek naar Altecrea, de creator van het universum.
De oneindige energie die in mijn lichaam, geest en ziel was gekomen, volgens het verhaal hierboven, had ik dus Altecrea genoemd. Ik zat toen ook te filosoferen om het Geniacrea te noemen, geniale creator. Alles staat in mijn boek.

Dus het kan echt waar zijn dat ik in 1993 het licht zag zoals deze topic vermeld. In 1993 begon ik met mijn eerste theoretisch onderzoek naar vele dingen waarover ik nu publiceer.

Al mijn teksten vanaf 1990 tot 1995 staan op papier, met datering.
In 1995 kocht ik mijn eerste computer en toen begon mijn digitale schrijfcarriere.
In 1999 kocht ik een nieuwe computer en werd aktief op internet.
In 2002 was ik terrorist op internet en werd uiteindelijk gearresteerd wegens de poederbrieven en gevonnist, vanwege een cyberpsychose.
In januari 2004 ging het Kritisch Podium Dewanand online, eigen ontwerp, design en bouw in html.
De rest zien jullie nu.

Jazeker, denk ik, er is iets in mijn innerlijke geest gekomen uit het oneindige universum, zoiets als Brahma, omstreeks het begin van 1993, dat je het licht kan noemen, en dat ik nu Altecrea noem. Ik moet toegeven dat ik nu helemaal niet meer dezelfde persoon, vooral psychologisch, ben uit 1993 en daarvoor. Vaak voel ik mij een medium van Altecrea. Ik ben strikt verbonden aan eeuwige en ongenadige karmische tijdswetten. Zie mijn teksten over Hindoeschrijver, offeren aan Altecrea, en over hindoe fundamentalisme.

Vaak heb ik het gevoel dat ik uit dvarapa yuga kom en niet uit kali yuga, en hierom ben ik nu dus 400 jaar.

thanks anyway bakroe,

maak het licht nooit meer uit.

dewanand
hindoe fundamentalist
planet earth

ps
opmerkelijk.
in 1999 vertelde een oude tante Aisa verhalen over haar neef waldo in Nederland die studeerde aan een arm hindoemeisje, Soenita, die mij absoluut toen niet kende. Soenita leefde als een assepoester (zie het sprookje) bij haar familie en bad elke dag tot Durga Maata en Hanuman om een man te vinden.

Omstreeks juni 2000 reageerde ik via de mitiswiti dating site om een relatieverzoek en zo kreeg ik kontakt met deze Soenita. In november 2000 trouwde ik met haar in Suriname. En nu is zij al drie volle jaren samen met mij, als de hindoevrouw die voor mij geboren is. En zij leefden nog lang en gelukkig. Oude Sprookjes zijn dus waar. Dit is het werk van Altecrea.

De kans dat ik ooit zou kunnen trouwen met een meisje in november 2000 die al een jaar daarvoor verhalen te horen kreeg over mij via mijn tante in suriname is bijna absoluut nul. Reken het maar uit. Toeval bestaat niet.

En Soenita en haar hele familie hadden mij op mijn fiets gezien in hun straatje in het verre verleden toen ik tiener was in suriname en kenden mij als die rare gekke jongen met die windmolen op zijn fiets.
  Reply With Quote
Old 02-06-2007, 07:01 PM   #22
Anchu
IF-Addicted

Default Re: licht Altecrea

Quote:
Originally posted by dewanand
*

Ergens omstreeks 1993 (zo ongeveer) was er een dag dat ik echt zelfmoord wilde plegen en ik had al plannen gemaakt
Damnzzz was je maar sterk om het te kunnen doen mang! :P
Status: Offline

Reply With Quote
Old 02-06-2007, 08:15 PM   #23
~Mizzy~
IF-Crazy

Send a message via MSN to ~Mizzy~

Wacht ff hoor .......... dus je bent 400 jaar???? :|

Reply With Quote
Old 02-06-2007, 08:17 PM   #24
~Mizzy~
IF-Crazy

Send a message via MSN to ~Mizzy~

Dewanand .. tegen wie praatte je eigenlijk :lol: Wie moest er op je wachten toen je die mappen ging halen :lol:

Volgens mij was die behandeling tegen die psychose nog niet helemaal afgerond :roll:

Reply With Quote
Old 02-07-2007, 08:54 AM   #25
Anonymous
Guest

Default japans

ja, om zelfmoord te plegen moet je inderdaad heel sterk zijn. Ik ben nu toch blij dat ik vroeger te zwak was hiervoor.

In het Japans is er een character die gebruikt kan worden om aan te geven dat de lezer even moet wachten met lezen om alles te overdenken. Dit is heel uniek in de Japanse taal en komt nergens voor.
hierom schreef ik om even te wachten tot ik mijn map had gehaald met de aantekeningen uit 1993. Uiteraard tegen de lezers van die tekst. Klinkt raar, maar zo wordt de lezer dichterbij gehaald bij de tekst die in realtime geschreven is. Dit is schrijfkunst.

ga eens je Sanskriet leren en ontdek de rijkdom van de oude hindoebeschaving.

Toon eens wat meer waardering voor prestaties van je rasgenoot.
Denk eens na wat de kracht is van mij als iemand van het indiase ras en denk na hoeveel voordelen het heeft voor jullie bewustwording en progressie. Zeg niet zomaar domme dingen over mij, want het is heel moeilijk om een ander te begrijpen, als je zelf onderontwikkeld bent.

dewanand
  Reply With Quote
Old 02-07-2007, 09:18 AM   #26
zidane
IF-Addicted

Default Re: japans

Quote:
ja, om zelfmoord te plegen moet je inderdaad heel sterk zijn. Ik ben nu toch blij dat ik vroeger te zwak was hiervoor. *

In het Japans is er een character die gebruikt kan worden om aan te geven dat de lezer even moet wachten met lezen om alles te overdenken. Dit is heel uniek in de Japanse taal en komt nergens voor.
hierom schreef ik om even te wachten tot ik mijn map had gehaald met de aantekeningen uit 1993. Uiteraard tegen de lezers van die tekst. Klinkt raar, maar zo wordt de lezer dichterbij gehaald bij de tekst die in realtime geschreven is. Dit is schrijfkunst.

ga eens je Sanskriet leren en ontdek de rijkdom van de oude hindoebeschaving. *

Denk eens na wat de kracht is van mij als iemand van het indiase ras en denk na hoeveel voordelen het heeft voor jullie bewustwording en progressie. Zeg niet zomaar domme dingen over mij, want het is heel moeilijk om een ander te begrijpen, als je zelf onderontwikkeld bent.

dewanand
Niemand wil jouw boek publiceren vandaar jouw "amateuristische site"

Reply With Quote
Old 02-07-2007, 01:15 PM   #27
*Star*
IF-Lid

Default Re: japans

Quote:

dewanand
Prestaties van rasgenoten waarderen we allemaal denk ik wel. ik althans wel.

eindstand: je vraagt dus eigenlijk om waardering.

Respect kun je verdienen, niet opeisen....heeft dus niks met kasten te maken.

de kracht van jou, hebben wij dat dan ook? Ik neem aan dat je het kastestelsel niet goedkeurd en ons als gelijken ziet...

Begrijp jij ons ook?

Reply With Quote
Old 02-07-2007, 05:13 PM   #28
bakroe
IF-Crazy

Default Re: licht Altecrea

Quote:

En Soenita en haar hele familie hadden mij op mijn fiets gezien in hun straatje in het verre verleden toen ik tiener was in suriname en kenden mij als die rare gekke jongen met die windmolen op zijn fiets.

Reply With Quote
Old 02-07-2007, 06:25 PM   #29
Anonymous
Guest

namaskar star,

mooie vraag. hoe zie ik jullie, mijn mede rasgenoten op het grondgebied der Nederlanden. Ja, ik ben inderdaad hindoe fundamentalist beste rasgenoot en bijna 50.000 blanke rechtsdenkenden weten dit en kennen mij, velen ook persoonlijk.

Sorry, ik respecteer jullie levenscyclus en blijf principieel Hindoeistisch.

Ga eens onderstaande tekst van mij bestuderen.
Besef goed dat Hindoe fundamentalistisch denken en handelen uiterst complex is en ik ben het nu aan het ontwikkelen. Het collectieve bewustzijn van de bruine en zwarte hindoes en indiers is pas ontwikkeld gedurende de afgelopen tien jaar, vooral door toedoen van white hindus, zoals David Frawley, Stephen Knapp, Francois Gautier, Linda Johnsen en nog enkele anderen. Ook Koenraad Elst heeft jullie geholpen, en hij kent mij persoonlijk als vriend.

deze onderstaande tekst is absoluut:

Autochtonen, allochtonen en Hindoelanders

Offeraar Dewanand
Offercode wfor1180
Offerdatum woensdag 23 november 2005

is gepubliceerd op kritisch podium dewanand in rubriek podium.

noot
ik vertel mensen vaak trots dat ik nu de superkoelie ben in de hele Europese Unie en dit meen ik ook.

Zelfs als je duizend boeken leest over een koelierat, zal je hem nog niet kennen. Nee, je moet een boek, geschreven door een koelierat zelf lezen, om te ontdekken waarom hij zo vet en vitaal is, ondanks zijn verblijf in een goor, giftig en stinkend riool.
  Reply With Quote
Old 02-07-2007, 07:59 PM   #30
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

dat je een hindu al een koelie noemt ben je al een raar persoon...

als jij jezelf een koelie vind fijn voor jou...

wat jij in je leven hebt meegemaakt weet ik niet... was er niet bij...
maar dat maakt niemand anders een koelie!

Als je happy bent dat je een hindustaan bent fijn voor jou... maar als je vind dat het een koelie iets is, dan mag jij jezelf een koelie noemen...
maar noem niet iedereen zomaar een koelie...

Weet wat een koelie is... en weet wie koelies zijn geweest...

(nee, ik vind het niet beledigend) als jij serieus over wilt komen, dan mag je wat gaan doen aan je taal... als jij serieus een gesprek aan wilt... dan moet je wat aan je gedrag gaan doen...
als je volwassen over wilt komen die grote dingen heeft gepresteerd... dan hoef je geen grote praatjes te hebben...

een hindustaan is een persoon... en er zijn vele hindustanen...
wat jij hebt gepresteerd, gefeliciteerd daarvoor...
maar lang niet alle hindustanen zijn slecht of laag...

Vissie

Reply With Quote
Reply

Tags
dewanand, gezien, heeft, het, licht

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 11:15 AM.
Vertalen:

Tags