Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > HSFN > Discussie > Religieus

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 07-21-2004, 05:35 PM   #1
imported_Amresh
IF-Addicted

Default Vraag en antwoord: Swami Raghawanand, Pracharak International Brahmrishi Mission

Swami Raghawanand, geboren in Suriname. Swami Raghawanand gaf al lezingen toen hij 12 jaar oud was. Geinspireerd door Swami Chidghanand heeft hij Suriname verlaten om zich te verdiepen in de Hindufilisofie in India. Daar is hij 5 jaar onderwezen door Brahmrishi Vishwatma Bawraji Maharaj. Swami Raghawanand is pracharak van de International Brahmarishi Mission en staat open om al jullie vragen te beantwoorden op grond van zijn kennis en intellectuele vermogen. Swami ji is een Nederlands sprekend swami en heeft als enig doel in het leven om de wetenschappen van de Hindu Dharm naar een ieder over te brengen. Volgens swamiji* is Hindu Dharm puur wetenschap en is er geen plaats voor blind-faith in de sanatan dharm. Als iemand iets niet kan interpreteren, wil dat niet zeggen dat het bijgeloof is.
Status: Offline

Reply With Quote
Sponsors
Old 07-21-2004, 05:37 PM   #2
Vishal
IF-Crazy

Send a message via MSN to Vishal
Default Re: Vraag en antwoord: Swami Raghawanand, Pracharak International Brahmrishi Mis

Quote:
Originally Posted by Amresh
Volgens swamiji* is Hindu Dharm puur wetenschap en is er geen plaats voor blind-faith in de sanatan dharm.
Kijk, dit loop ik ook af en toe te roepen...

- Yoda

Reply With Quote
Old 07-21-2004, 05:48 PM   #3
imported_Rosita
IF-Beginner

Send a message via MSN to imported_Rosita
Default Re: Vraag en antwoord: Swami Raghawanand, Pracharak International Brahmrishi Mis

Quote:
Originally Posted by Amresh
Swami Raghawanand, geboren in Suriname. Swami Raghawanand gaf al lezingen toen hij 12 jaar oud was. Geinspireerd door Swami Chidghanand heeft hij Suriname verlaten om zich te verdiepen in de Hindufilisofie in India. Daar is hij 5 jaar onderwezen door Brahmrishi Vishwatma Bawraji Maharaj. Swami Raghawanand is pracharak van de International Brahmarishi Mission en staat open om al jullie vragen te beantwoorden op grond van zijn kennis en intellectuele vermogen. Swami ji is een Nederlands sprekend swami en heeft als enig doel in het leven om de wetenschappen van de Hindu Dharm naar een ieder over te brengen. Volgens swamiji* is Hindu Dharm puur wetenschap en is er geen plaats voor blind-faith in de sanatan dharm. Als iemand iets niet kan interpreteren, wil dat niet zeggen dat het bijgeloof is.
En hoe kun je in contact komen met deze eerwaarde swami Raghawanand. Zijn er bepaalde boeken c.q. geschriften die hij geschreven heeft, zodat je aan de hand hiervan een inhoudelijk beeld kunt vormen.

Reply With Quote
Old 07-21-2004, 06:38 PM   #4
swami raghawanand
IF-Beginner

Zijn emailadress is shivarchanam@yahoo.com
Hij is momenteel in Florida Usa . Zijn telnummer 407 380-2661

Reply With Quote
Old 07-21-2004, 06:57 PM   #5
Vishal
IF-Crazy

Send a message via MSN to Vishal

Quote:
Originally Posted by swami raghawanand
Spreekt hij nou over zichzelf in de 3e persoon? ???

- Yoda

Reply With Quote
Old 07-21-2004, 09:31 PM   #6
Rytje
IF-Lid

Send a message via Yahoo to Rytje

Spreekt hij nou over zichzelf in de 3e persoon?

haha, goeie versiertruc......was ik nooit op gekomen

Reply With Quote
Old 07-22-2004, 12:44 AM   #7
imported_Arjun
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Vishal
Spreekt hij nou over zichzelf in de 3e persoon? ???
Inderdaad, wie is de persoon achter die naam waarmee geregistreerd is op dit forum?

Ik zou graag op de hoogte zijn indien Swami Maharaaj in Nederland is om zijn pravachan te mogen bijwonen.
Zijn Guru is nl. ook mijn Guru's Guru !*

Mede-oprichter & Hoofd I World Devilish Foundation

Reply With Quote
Old 07-22-2004, 04:04 AM   #8
swami raghawanand
IF-Beginner

De persoonlijke voornaamwoord is niet van belang voor de bewandelaar van het spirituele pad .Of het een ik persoon is of hij persoon , maakt voor een spiritual practitioner niets uit.
Indien je het toch in de eerste persoon wilt lezen , dan heb je het hier -
Mijn emal adres is : shivarchanam@yahoo.com
Ik ben momenteel in Florida in mijn ashram (Shivdhaam temple en Brahmarishi Yogashram) .Mijn Telnummer : 407 380 2661

Reply With Quote
Old 07-22-2004, 09:16 AM   #9
imported_Arjun
IF-Crazy

Quote:
De persoonlijke voornaamwoord is niet van belang voor de bewandelaar van het spirituele pad .Of het een ik persoon is of hij persoon , maakt voor een spiritual practitioner niets uit.
Maharaaj, helaas verschillen we dan hier van mening.
Een bewandelaar op het spirituele pad dient volledig ingelicht te zijn over wie hij nu volgt en wat zijn begeleider kan betekenen voor zijn spiritualiteit. Het maakt voor een spiritual practitioner dus degelijk uit om op te maken of hij wel spiritualiteit praktiseerd of iets anders....
Indien een begeleider of Guru niet toereikend genoeg is dan heeft een leerling of aspirant alle recht om hem direct te verlaten.

Mede-oprichter & Hoofd I World Devilish Foundation

Reply With Quote
Old 07-22-2004, 03:27 PM   #10
Rytje
IF-Lid

Send a message via Yahoo to Rytje

Quote:
Indien je het toch in de eerste persoon wilt lezen , dan heb je het hier -
* Mijn emal adres is : shivarchanam@yahoo.com
Ik ben momenteel in Florida in mijn* ashram (Shivdhaam temple en Brahmarishi Yogashram) .Mijn Telnummer : 407 380 2661
You're right...en ik ben de pooier van Jennifer Lopez....

Reply With Quote
Reply

Tags
antwoord, brahmrishi, international, mission, pracharak, raghawanand, swami, vraag
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 02:21 PM.
Vertalen:

Tags