Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Algemeen Forum

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 08-08-2006, 02:39 PM   #31
Hein
IF-Crazy

Geen doodstraf, maar de straffen in Nederland zouden vele malen verhoog moeten worden en er wordt ook geen gratie meer verleend aan gevangenen...en proefverlof is helemaal uit den boze.....

bv moord met of zonder voorbedachte raade is gewoon moord en niets meer of minder in mijn ogen, gewoon minimaal 20 jaar brommen in de bak...

Reply With Quote
Old 08-08-2006, 02:44 PM   #32
Anonymous
Guest

Quote:
Originally posted by Hein
Geen doodstraf, maar de straffen in Nederland zouden vele malen verhoog moeten worden en er wordt ook geen gratie meer verleend aan gevangenen...en proefverlof is helemaal uit den boze.....

bv moord met of zonder voorbedachte raade is gewoon moord en niets meer of minder in mijn ogen, gewoon minimaal 20 jaar brommen in de bak...
:lol:
  Reply With Quote
Old 08-11-2006, 04:09 PM   #33
Anand
IF-Crazy

ik ben een voorstander van de doodstraf
voor iemand die verschillende keren de ergste misdaden heeft begaan
zoals moord en verkrachting
Status: Offline

Reply With Quote
Old 08-26-2006, 02:41 PM   #34
zuivere hindustanie
IF-Lid

Quote:
Originally posted by Vijai+-->
QUOTE(Vijai)
Quote:

Reply With Quote
Old 08-27-2006, 09:02 PM   #35
Paro
Guest

Ik ben tegen de doodstraf. Niet alleen omdat je het risico loopt iemand onterecht te doden, maar ook heb ik liever dat ze afgezonderd van de rest van de wereld in een cel zitten en nadenken over wat ze hebben gedaan. Ik vind namelijk dat iedereen een tweede kans verdient. En als je een moordenaar vermoord, loop je iets te vergelden met hetzelfde. Bovendien denk ik dat je een misdadiger niet, maar zijn familie straft door hem de doodstraf te geven.
  Reply With Quote
Old 08-28-2006, 08:11 AM   #36
zuivere hindustanie
IF-Lid

Quote:
Originally posted by Paro
Ik ben tegen de doodstraf. Niet alleen omdat je het risico loopt iemand onterecht te doden, maar ook heb ik liever dat ze afgezonderd van de rest van de wereld in een cel zitten en nadenken over wat ze hebben gedaan. Ik vind namelijk dat iedereen een tweede kans verdient. En als je een moordenaar vermoord, loop je iets te vergelden met hetzelfde. Bovendien denk ik dat je een misdadiger niet, maar zijn familie straft door hem de doodstraf te geven.
Ik snap wel wat je bedoeld.
Maar is het dan neit tegelijkertijd ook zo,dat als jou visie in acht zou worden genomen in de praktijk,dat men er makkelijker over zou denken om iemand om te leggen?Immers:ik krijg toch geen doodstraf,dus als ik wraak wil nemen,en ik er 10 jaar voor moet zitten(in nederland veeeeeel minder trouwens),dan maar.
Dit klopt toch ook?

Reply With Quote
Old 08-28-2006, 08:32 PM   #37
Paro
Guest

Quote:
Originally posted by zuivere hindustanie+-->
QUOTE(zuivere hindustanie)
Quote:
  Reply With Quote
Reply

Tags
doodstraf, een, invoering, van, voor, voorstander, wie

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 03:10 PM.
Vertalen:

Tags