Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?
Old 01-28-2008, 06:38 PM   #191
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Soedjata View Post
nou vis.. stap 1.. blijf uit t water.. anders houden je vis manieren aan..

@: fastback.. oke ik ga binnenkort hopelijk beginnen aan communicatie ook den haag maar dan inholland..

huh, ik ben enkelvoud dus houd....

ik ben lekker de boekhouder lekker puh....
Status: Offline

Reply With Quote
Old 02-01-2008, 11:56 AM   #192
Fastback
Guest

Angry

Quote:
Originally Posted by vissie-j View Post
huh, ik ben enkelvoud dus houd....

ik ben lekker de boekhouder lekker puh....
beter inholland dan de haagse is bijna even slecht geregeld als id college (k weet niet jullie daar je ervaring mee hebben)

maar ja heb voor de tentamen 9,4 gehaald. dus die zit wel goed alleen me assessment een onvoldoende :S. omdat mijn foto's niet aan de eisen van de kwaliteit en formaat voldoen.
ik krijg wel de kans tot volgende week dinsdag om er 4 opnieuw te laten zien, maar ik heb nog steeds meer dagen nodig om de foto;s te laten printen.
dus ik ben beetje pissed off daarover.
  Reply With Quote
Old 02-02-2008, 12:29 AM   #193
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Fastback View Post
beter inholland dan de haagse is bijna even slecht geregeld als id college (k weet niet jullie daar je ervaring mee hebben)

maar ja heb voor de tentamen 9,4 gehaald. dus die zit wel goed alleen me assessment een onvoldoende :S. omdat mijn foto's niet aan de eisen van de kwaliteit en formaat voldoen.
ik krijg wel de kans tot volgende week dinsdag om er 4 opnieuw te laten zien, maar ik heb nog steeds meer dagen nodig om de foto;s te laten printen.
dus ik ben beetje pissed off daarover.

verwachten ze van jou dat jij je eigen fotokamer ofzo hebt???

wel goed gedaan in iedergeval, proficiat.

ik heb zelf geen ervaring me haagse scholen
dus don't ask me about it

heb wel ervaren dat mensen van den haag naar mijn school komen :s
voor een opleiding die ook in den haag aangeboden wordt.

Reply With Quote
Old 02-02-2008, 12:36 PM   #194
Fastback
Guest

Quote:
verwachten ze van jou dat jij je eigen fotokamer ofzo hebt???

wel goed gedaan in iedergeval, proficiat.

ik heb zelf geen ervaring me haagse scholen
dus don't ask me about it

heb wel ervaren dat mensen van den haag naar mijn school komen :s
voor een opleiding die ook in den haag aangeboden wordt.
haha nee geen fotokamer, het ging meer soort van om je had 10 weken de tijd om de opdrachten te doen en de laatste weken om uit te printen (denk ik) ik denk merendeels dat hij daarvoor onvoldoende heeft gegeven.

heb trouwens wel zelf foto's moeten ontwikkelen, met een pinhole
hier een artikel
[erusan] Introductie: Pinhole-fotografie basics

Is opzich wel een leuke opdracht, ik heb weer wat spullen aangeschaft. ga wel wat foto;s ontwikkelen.. er is tot nu toe maar 1 gelukt hehe, maar dat kwam omdat mijn fotopapier al belicht was. tja dan heeft het geen zin meer om te ontwikkelen...

maar hoe gaat het met jouw tentamens... heb je al gehad of moet je nog ??
  Reply With Quote
Old 02-03-2008, 01:44 AM   #195
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
haha nee geen fotokamer, het ging meer soort van om je had 10 weken de tijd om de opdrachten te doen en de laatste weken om uit te printen (denk ik) ik denk merendeels dat hij daarvoor onvoldoende heeft gegeven.

heb trouwens wel zelf foto's moeten ontwikkelen, met een pinhole
hier een artikel
[erusan] Introductie: Pinhole-fotografie basics

Is opzich wel een leuke opdracht, ik heb weer wat spullen aangeschaft. ga wel wat foto;s ontwikkelen.. er is tot nu toe maar 1 gelukt hehe, maar dat kwam omdat mijn fotopapier al belicht was. tja dan heeft het geen zin meer om te ontwikkelen...

maar hoe gaat het met jouw tentamens... heb je al gehad of moet je nog ??

alle voorlopige mondelinge gevallen heb ik met een voldoende afgerond.
alles van het propedeusefase ook nog wel, moet alleen nog op één resultaat wachten.

de schriftelijke gedeelte bestond uit 2 delen, waarvan ik er eentje denk ik wel heb gehaald en de ander een grote twijfel is.

maandag nog een laatste mondelinge toets dat met marketing te maken heeft.

maar zoals jij het hierboven beschrijft ben jij er dus laat bij met het ontwikkelen en uitwerken van je opdrachten. iets beter plannen lijkt mij dan.

maar je herkansing is dus ook heel binnenkort?

Reply With Quote
Old 02-03-2008, 04:20 PM   #196
Fastback
Guest

ik heb me p eerste jaar gehaald echt flexx..., maar dat was een eitje ik moest maar 2 blokken halen.. ik had al 30 punten... dus dat zat wel goed.. hehe

nee het lag niet aan de plannen. er is een reden dat ik achterliep..., maar ze kwamen ook te laat met de eisen. dat hadden ze in het begin moeten geven.
ik zat met een hele fotoalbum in me hoofd en dat als een soort portofolio te presenteren.
maarja ze kwamen met boekjes printen, a3 fotoprints... tja dat doe je niet in een anderhalf week.. ik had nog tentamen.. ging paar opdrachten opnieuw doen

ja dinsdag, maar ja dat red ik alsnog niet.. ga kijken voor een andere composatieopdracht of andere beoordeling...
  Reply With Quote
Old 02-03-2008, 06:31 PM   #197
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
ik heb me p eerste jaar gehaald echt flexx..., maar dat was een eitje ik moest maar 2 blokken halen.. ik had al 30 punten... dus dat zat wel goed.. hehe

nee het lag niet aan de plannen. er is een reden dat ik achterliep..., maar ze kwamen ook te laat met de eisen. dat hadden ze in het begin moeten geven.
ik zat met een hele fotoalbum in me hoofd en dat als een soort portofolio te presenteren.
maarja ze kwamen met boekjes printen, a3 fotoprints... tja dat doe je niet in een anderhalf week.. ik had nog tentamen.. ging paar opdrachten opnieuw doen

ja dinsdag, maar ja dat red ik alsnog niet.. ga kijken voor een andere composatieopdracht of andere beoordeling...
jij was dus instromer. Ik ook, had ook alles gehaald alleen talen is niet mijn al te sterke punt, dat moest ik dit blok overdoen, Nederlands heb ik wel behaald maar dat Engelse gedeelte daar moet ik nog even op wachten. De docent laat ook niks horen van zich, had haar ook al een mailtje gestuurd maar ze vertikt het terug te reageren.
Ik had 28 punten gratis gehad de rest moest ik zelf halen.

hmmm, dan is jou school ook achterlijk??
dat ze belangrijke info achterwege laten.

Gelukkig hoef ik niks met foto's te doen en alleen maar rapportages in leveren.

Reply With Quote
Old 02-04-2008, 11:44 AM   #198
Fastback
Guest

hehe ik wil niet gelijk zeggen dat heel me school achterlijk is, maar ik heb tot nu toe met niet al te snuggere leraren gewerkt...

misschien 1 dat is die gast die kunstgeschiedenis les gaf, hij geeft ook les in filosofie, ethiek en recht.. hij weet wel veel, alleen hij kan het niet echt zo makkelijk uit leggen

ja zoals ik zei dit is een keuzeblok, mijn hoofdblokken bestaat ook alleen maar uit rapportages inleveren en tentamens maken....

ik heb ook mail rondgestuurd vragen voor een ander beoordeling of composatieopdracht maar ze hebben nog niks van zich laten horen...
  Reply With Quote
Old 02-05-2008, 11:40 PM   #199
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
hehe ik wil niet gelijk zeggen dat heel me school achterlijk is, maar ik heb tot nu toe met niet al te snuggere leraren gewerkt...

misschien 1 dat is die gast die kunstgeschiedenis les gaf, hij geeft ook les in filosofie, ethiek en recht.. hij weet wel veel, alleen hij kan het niet echt zo makkelijk uit leggen

ja zoals ik zei dit is een keuzeblok, mijn hoofdblokken bestaat ook alleen maar uit rapportages inleveren en tentamens maken....

ik heb ook mail rondgestuurd vragen voor een ander beoordeling of composatieopdracht maar ze hebben nog niks van zich laten horen...
docenten zijn traag... wen daar maar aan.
sommige van mijn school kunnen er ook wat van. moet bijna een hele maand wachten op een uitslag dat uitmaakt of ik wel/niet mijn propedeusefase heb afgerond.
Bij ons op school maken modulehouders de toetsen, nou sommige kunnen het verschil niet tussen de tijd die ze geven en de soorten vragen die ze stellen. heb soms dat ik te veel tijd krijg, soms te weinig en heel weinig keren dat ik precies in de tijd zat.
jij doet een opleiding waar ik zoiets heb van, dat ga ik niet overleven

maar ja, ik moet dus wachten en jij moet dus wachten...

Reply With Quote
Old 02-06-2008, 02:22 PM   #200
Fastback
Guest

Quote:
docenten zijn traag... wen daar maar aan.
sommige van mijn school kunnen er ook wat van. moet bijna een hele maand wachten op een uitslag dat uitmaakt of ik wel/niet mijn propedeusefase heb afgerond.
Bij ons op school maken modulehouders de toetsen, nou sommige kunnen het verschil niet tussen de tijd die ze geven en de soorten vragen die ze stellen. heb soms dat ik te veel tijd krijg, soms te weinig en heel weinig keren dat ik precies in de tijd zat.
jij doet een opleiding waar ik zoiets heb van, dat ga ik niet overleven

maar ja, ik moet dus wachten en jij moet dus wachten...
ja.. zo moeilijk is die opleiding niet, het is meer de manier van werken daarzo..wat het opfokt..

ze hebben nog niks van zich laten horen, ik kijk t wel aan....
  Reply With Quote
Reply

Tags
post, wins

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 05:27 PM.
Vertalen:

Tags