Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Algemeen Forum

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 11-14-2005, 10:04 PM   #21
Anonymous
Guest

[quote][quote]
Quote:
Liegen hoeft niet altij dverkeerd te zijn. Soms kan het zijn dat je wordt 'gedwongen' te liegen. Dat kan je opvatten als 'de confrontatie vermijden', maar is dat zo verkeerd?

Ik zie niet in waarom men een confrontatie zou moeten vermijden? Als men ergens over praat, en je denkt zo. Ga je dan niet al bij jezelf na dat jij dan sowieso fout zit? Geef op zijn minst dan aan dat diegene dan wel gelijk heeft. Maar laat iets niet in het "luchtledige" hangen.

Ik zit fout? Dan vanwaar kom je hier grappen maken met VIKI Begin te denken ,noh ,aan andere situaties dan die jij kent. Je moet dinge smeegemaakt hebben misschien, dat kan het zijn, daarom vat je me niet. Maar luister, noh, soms zit die ander fout en je denkt dan om alles t elaten, toh, jezelf wegcijferen, niemand kwetsen. Nooit gehoord van zulke grootsheid, je weet toch wat liefde is?

Huh?

Wie zegt dat ik zeg, dat jij fout zit... Maarja... ik begreep je punt wel hoor, maar ik wilde er nog even dieper op in gaan.

Confrontatie vermijden kan soms. Maar ik kies er gewoon niet voor als dingen toch ter sprake komen. Dan zeg ik gewoon waar het op slaat. En kwetsen of niet, als de waarheid boven tafel moet komen dan vertel ik het. En ja al zat problemen mee gehad, maar dat terwijl ik toch eerlijk ben... En die eerlijkheid deed ik juist uit liefde. Had wel gedacht dat die ander het zou begrijpen. Helaas werd het alleen als vijandig beschouwd. Nou weet je gelijk hoe die ander denkt. :wink:
  Reply With Quote
Old 11-14-2005, 10:19 PM   #22
****heterosexual VIKI****
IF-Lid

[quote]
Quote:
Quote:

Ik zie niet in waarom men een confrontatie zou moeten vermijden? Als men ergens over praat, en je denkt zo. Ga je dan niet al bij jezelf na dat jij dan sowieso fout zit? Geef op zijn minst dan aan dat diegene dan wel gelijk heeft. Maar laat iets niet in het "luchtledige" hangen.

Ik zit fout? Dan vanwaar kom je hier grappen maken met VIKI Begin te denken ,noh ,aan andere situaties dan die jij kent. Je moet dinge smeegemaakt hebben misschien, dat kan het zijn, daarom vat je me niet. Maar luister, noh, soms zit die ander fout en je denkt dan om alles t elaten, toh, jezelf wegcijferen, niemand kwetsen. Nooit gehoord van zulke grootsheid, je weet toch wat liefde is?

Huh?

Wie zegt dat ik zeg, dat jij fout zit... Maarja... ik begreep je punt wel hoor, maar ik wilde er nog even dieper op in gaan.

Confrontatie vermijden kan soms. Maar ik kies er gewoon niet voor als dingen toch ter sprake komen. Dan zeg ik gewoon waar het op slaat. En kwetsen of niet, als de waarheid boven tafel moet komen dan vertel ik het. En ja al zat problemen mee gehad, maar dat terwijl ik toch eerlijk ben... En die eerlijkheid deed ik juist uit liefde. Had wel gedacht dat die ander het zou begrijpen. Helaas werd het alleen als vijandig beschouwd. Nou weet je gelijk hoe die ander denkt. :wink:
Dan ik zeg toch niet dat jij zegt dat ik fout zit, toh Maar kijk, noh, kan zijn dat andere mensen fout zitten als ze kiezen die confrontatie te vermijden, maar dat zijn die andere luitjes. Als VIKI confrontatie vermijdt, dan is die andere fout Waarom? Je meot me kennen, dan ga j evatten

En die confrontatie kan er komen zonder dat die ander vijandig wordt of dat e riets verandert, de liefde blijft en is echt, maar toch is die confrontatie er. Maar als die conrontatie liefdesrelatie nie verandert, dan hoef je toch niet te vermijden? Dit wil je VIKI vragn, noh? Dan zeg ik je dat die onderwerpen zo beladen kunnen zijn dat die shock zal blijven bestaan, zij aan zij met di eliefde. En zeg eerlijk, noh, we willen geen shock

Maar ok, niemand gaat me nu vatten, ik kap met di etorie, maar weet wat ik gezegd heb! Misschien krab je je achter oren en dringt niks door, maar geloof me, onthou di ewoorden en trek lering

Reply With Quote
Old 11-14-2005, 10:28 PM   #23
Anonymous
Guest

[quote][quote]
Quote:
Quote:

Huh?

Dan ik zeg toch niet dat jij zegt dat ik fout zit, toh Maar kijk, noh, kan zijn dat andere mensen fout zitten als ze kiezen die confrontatie te vermijden, maar dat zijn die andere luitjes. Als VIKI confrontatie vermijdt, dan is die andere fout Waarom? Je meot me kennen, dan ga j evatten

En die confrontatie kan er komen zonder dat die ander vijandig wordt of dat e riets verandert, de liefde blijft en is echt, maar toch is die confrontatie er. Maar als die conrontatie liefdesrelatie nie verandert, dan hoef je toch niet te vermijden? Dit wil je VIKI vragn, noh? Dan zeg ik je dat die onderwerpen zo beladen kunnen zijn dat die shock zal blijven bestaan, zij aan zij met di eliefde. En zeg eerlijk, noh, we willen geen shock

Maar ok, niemand gaat me nu vatten, ik kap met di etorie, maar weet wat ik gezegd heb! Misschien krab je je achter oren en dringt niks door, maar geloof me, onthou di ewoorden en trek lering

Ik begrijp je wel. Maar er zijn wel degelijk mensen waarbij ik de confrontatie aan kan, en er ook uit kom! Er zijn mensen bij wie dat niet lukt, omdat ze anders denken. Omdat ze minder begrip kunnen opbrengen voor een bepaalde situatie. Ligt in mijn ogen aan iemands opvattings niveau.

Even iets anders:

Een goede vriend zei een keer tegen me: Soms zeg je dingen tegen mensen waardoor die andere persoon echt gewoon heel dom lijkt. Terwijl je wel degeljik gelijk hebt.

Ik zei: Als iemand dat denkt. Waarom zou die persoon dat dan denken over zichzelf? omdat diegene weet dat hij of zij geen betere argumenten kan geven? En bovendien...hier komt het: De kracht van de waarheid. Als ik iets niet weet over een onderwerp, zeg ik gewoon eerlijk dat ik er niks van snap of niks vanaf weet. Komt er een keer iets waar ik enorm veel over weet. Dan leg ik alles tot in de puntjes uit. Dit kan als een soort arrogantie overkomen bij mensen. Maar hey... ik zeg gewoon waar het op slaat :wink:

Wie voelt zich dan aangevallen op dat moment als diegene zich dom voelt omdat die geen tegenargumenten kan geven? Op dat moment confronteer ik mensen gewoon met hunzelf. Maar waarom moeten ze zichzelf dan aangevallen voelen? (alsof ze dus dom lijken?) Praat geen onzin over dingen waar je niks van weet. Ik reken mensen er zo op af als ze erom vragen... :wink:
  Reply With Quote
Old 11-14-2005, 10:45 PM   #24
IF-Lid

Quote:
Originally posted by JoŽl
Ik begrijp je wel. Maar er zijn wel degelijk mensen waarbij ik de confrontatie aan kan, en er ook uit kom! Er zijn mensen bij wie dat niet lukt, omdat ze anders denken. Omdat ze minder begrip kunnen opbrengen voor een bepaalde situatie. Ligt in mijn ogen aan iemands opvattings niveau.

Dat zeg ik al drie keer, zomaar do ej eme meoilijk en geef je hoofdpijn en laat me tikken, waarom, vraga ik, waarom...

Reply With Quote
Old 11-14-2005, 10:59 PM   #25
Anonymous
Guest

[quote]
Quote:

Dat zeg ik al drie keer, zomaar do ej eme meoilijk en geef je hoofdpijn en laat me tikken, waarom, vraga ik, waarom...

Je weet het wel mooi te draaien he? Kun je me dan aanwijzen waarbij jij datgene zegt, wat ik in mijn vorige post gezegd hebt dan? Ik heb het hier in ieder geval nergens zien staan.

En dan deze woorden van je: Waarom? Vraag ik? waarom.. etc...etc...

Omdat je overal omheen draait in mijn ogen. Wees eens direct to the point en haal er niet constant van die "theorieen" bij zoals jij zegt. Geef concrete voorbeelden. Of bouw je verhaal goed op. Het loopt maar een beetje door elkaar allemaal. Wazige gedoe.

Ik denk dat je jezelf hoofdpijn geeft "heterosexual VIKI".
  Reply With Quote
Old 11-14-2005, 11:16 PM   #26
IF-Lid

Quote:
Maar kijk, noh, kan zijn dat andere mensen fout zitten als ze kiezen die confrontatie te vermijden, maar dat zijn die andere luitjes. Als VIKI confrontatie vermijdt, dan is die andere fout *

Ik zeg toh dat di eandeere mensen fout zitten, ze kunnen niet geo d vatteln alles, dat is wat jij zegt, toh? En dan gaat die cofnrontatie die geod euitwerkign niet hebben, je vat?

Je ziet niet, geen porbleem, ik kan helpen, toh Ik heb je gewezen, dan ga niet wee rmoeilijk doen is laat, snap je wak zeg

En begein te fietsen, zomaar praat je oevr voorbeelden. Je vindt wazig, dan leg ik je uit, je ziet geen opbouw, dan laat ik je zien. Waar anderen stoppen, daar ga ik verder (Ja, ik heb die zin gewoon gejat van di ereclame )

Reply With Quote
Old 11-14-2005, 11:23 PM   #27
Anonymous
Guest

[quote]
Quote:
Maar kijk, noh, kan zijn dat andere mensen fout zitten als ze kiezen die confrontatie te vermijden, maar dat zijn die andere luitjes. Als VIKI confrontatie vermijdt, dan is die andere fout
Ik zeg toh dat di eandeere mensen fout zitten, ze kunnen niet geo d vatteln alles, dat is wat jij zegt, toh? En dan gaat die cofnrontatie die geod euitwerkign niet hebben, je vat?

Je ziet niet, geen porbleem, ik kan helpen, toh Ik heb je gewezen, dan ga niet wee rmoeilijk doen is laat, snap je wak zeg

En begein te fietsen, zomaar praat je oevr voorbeelden. Je vindt wazig, dan leg ik je uit, je ziet geen opbouw, dan laat ik je zien. Waar anderen stoppen, daar ga ik verder (Ja, ik heb die zin gewoon gejat van di ereclame )

Oke, ik heb het nog een keer gelezen... maar toch zie ik er geen duidelijke kern in. Ik blijf het vrij wazig vinden op de manier hoe jij je mening uitdrukt. Dat meen ik.

Nee ik kan er niks zinnigs uit halen, sorri. En ik ben niet de enige trouwens.

En doe wat aan je typen en zinsopbouw, want ik denk dat dat al een stuk prettiger zou lezen... :? :wink: (niet lullig bedoelt hoor voor als je dat gaat denken...)
  Reply With Quote
Old 11-14-2005, 11:36 PM   #28
IF-Lid

Alinea1:zinsnede waaruit blijkt dat ik weldegelijk hetgeen wat in jouw bericht wa sgeplaatst al gezegd had.
Alinea2:bevestiging dat ik heb aangetoond al eerder jouw woorden, in een ietwat andere vorm, neergezet t ehebben.
Alinea3:bwereing dat er nooit en te nimmer iets valt aan te merken aan de berichten van VIKI. tevens wordt duidelijk gemaakt dat ik begrip heb voo rmsensen die van alles niet snappen, dan ben ik met alle plezier bereid aan te tonen hoe het zit.

ok, grap voorbij, ik kreeg hulp van hogerhand, maar nu weet je, want je bent nieuw, maar ooit moet je weten: ik ben VIKI, maak geen grap, want ik zeg je gewoon dat j emet miespijn kan alchen, die grap deugt dus niet dan

Reply With Quote
Old 11-14-2005, 11:59 PM   #29
Anonymous
Guest

[quote]

Alinea1:zinsnede waaruit blijkt dat ik weldegelijk hetgeen wat in jouw bericht wa sgeplaatst al gezegd had.
Alinea2:bevestiging dat ik heb aangetoond al eerder jouw woorden, in een ietwat andere vorm, neergezet t ehebben.
Alinea3:bwereing dat er nooit en te nimmer iets valt aan te merken aan de berichten van VIKI. tevens wordt duidelijk gemaakt dat ik begrip heb voo rmsensen die van alles niet snappen, dan ben ik met alle plezier bereid aan te tonen hoe het zit.

ok, grap voorbij, ik kreeg hulp van hogerhand, maar nu weet je, want je bent nieuw, maar ooit moet je weten: ik ben VIKI, maak geen grap, want ik zeg je gewoon dat j emet miespijn kan alchen, die grap deugt dus niet dan

Dude hou maar op. Moet je zien hoe vol lof je over jezelf aan het praten bent. Echt lachwekkend weet je. Zichzelf complimentjes te geven in je post...geweldig.

Maar ik vond al meer dingen vreemd aan je vanaf begin af aan. En wat nou "nieuweling" net alsof dat wat uit zou maken. Nieuweling hier op IF ja. Ja en dus?... muhahaha

Sowieso je nickname al...Ik heb je topic gelezen daarover. Wat onzinnig zeg, had gewoon in het begin een normale nickname gekozen dan was er geen probleem geweest. Maar nee jij moest weer perse aandacht ofzo? Logisch dat mensen bij het woordje Gay denken aan Homo. Die link kon je zelf hopelijk toch ook maken?

Nopez, pure aandacht trekkerij.

...maar dat is in mijn ogen zo hoor... dus trek je er niks van aan.
  Reply With Quote
Old 11-15-2005, 12:07 AM   #30
IF-Lid

[quote]
Quote:

Dude hou maar op. Moet je zien hoe vol lof je over jezelf aan het praten bent. Echt lachwekkend weet je. Zichzelf complimentjes te geven in je post...geweldig.

Maar ik vond al meer dingen vreemd aan je vanaf begin af aan. En wat nou "nieuweling" net alsof dat wat uit zou maken. Nieuweling hier op IF ja. Ja en dus?... muhahaha

Sowieso je nickname al...Ik heb je topic gelezen daarover. Wat onzinnig zeg, had gewoon in het begin een normale nickname gekozen dan was er geen probleem geweest. Maar nee jij moest weer perse aandacht ofzo? Logisch dat mensen bij het woordje Gay denken aan Homo. Die link kon je zelf hopelijk toch ook maken?

Nopez, pure aandacht trekkerij.

...maar dat is in mijn ogen zo hoor... dus trek je er niks van aan.
Eay Bruce, je gaat door, je wordt niet moe, i sgeod

Maar is goed dat ej doorhebt hoe dat evrhaal is, toh . Kom je hier bigie spelen op IF en begin ej de les t elezen en ook nog ene scollege, dan krijg je mij achter je aan en je weet en iedereen ziet: zeg dak aandacht trek, noem m evreemd, maar je kan er niet aan tippen, het is bewezen, niet hieronder, maar check hierboeven

Reply With Quote
Reply

Tags
dat, doen, liegen, waarom

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 03:21 AM.
Vertalen:

Tags