Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Sport, Liefde & Vrije tijd > Sport

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 11-10-2005, 08:10 PM   #191
****heterosexual VIKI****
IF-Lid

Quote:
Originally posted by Vijai
klopt, \"echte\" bodybuilders drukken en tillen niet eens zo veel als je zou denken. *Ik vind massa belangrijk maar kracht ook. Vandaar dat ik daar een balans in probeer te vinden.
Nee, hihi, niet dat ze zei dat ze geen gigantische gewichten gebruikten, ze zei dat ze niet aan bankdrukken met barbell doen :shock:

Gek, noh ?

kijk boven, Joel is er al gek van geworden :shock:

Reply With Quote
Old 11-10-2005, 08:12 PM   #192
Anonymous
Guest

[quote][quote]
Quote:
Zomaar antwoord je op mn eerste vraag, niet eens zi eje mn tweede vraag.

Dan vertel waarom ze bankdrukken met dumbells en niet met barbell

hahah zomaar maak je die jongen gek. Bankdrukken met dumbells of met barbells kun je het best afwisselen. Er is geen enkele bodybuilder die nooit met barbell bankdrukt (tenzij er sprake is van een blessure). De meesten doen het alleen met vaste stang of wisselen het af met halters.
Ik had keertje aan Anja Timmer gevraagd, maar ben de mail kwijt. Ik had wat vragajes en wilde voor de leukigheid eigenlijk weten hoeveel die gigantische bodybuilders bankdrukken en toen zie ze dat ze da nie ens doen :shock:

Maar ach, misshciemn de bodybuilders die zij kent :D

Misschien vatte zij het op als zijnde een enkele maximale herhaling. Laten zien wat ze kunnen. Nee daar doen de meeste niet aan, omdat je zoiets alleen zou doen voor een wedstrijd of juist omdat het geen enkel nut heeft.

Uiteraard geeft het wel een indicatie, maar veel bodybuilders zullen zeggen dat het toch niet belangrijk is. Een goede fysiek staat op de eerste plaats. Daarna komt kracht.

In mijn ogen is het (afgetrainde) lichaam van een bodybuilder ook het visitekaartje voor zijn (geharde) trainingen.

p.s. Als je wilt weten wat de pro's doen, moet je maar een keer een FLEX magazine lezen, of wat dvd's kopen/lenen/huren van Ronnie Coleman o.a. :wink:
  Reply With Quote
Old 11-10-2005, 08:15 PM   #193
Anonymous
Guest

Quote:
Originally posted by Vijai
klopt, \"echte\" bodybuilders drukken en tillen niet eens zo veel als je zou denken. *Ik vind massa belangrijk maar kracht ook. Vandaar dat ik daar een balans in probeer te vinden.
Ligt eraan welke je bedoelt :wink:

Nee maar over het algemeen genomen, dat is ook geen doel van een bodybuilder. Natuurlijk komt er bij elke fysiek een bepaalde kracht kijken, ieder zijn eigen niveau ook. Maar als je echt puur op kracht doelt. Dan zou ik kiezen voor een powerlift schema, en ga dan trainen als powerlifters! :D

p.s. Om maar een voorbeeld te noemen. Ik ken mensen die drukken 2x zoveel als ik kan. Maar winnen doen zeniet met armpje drukken van mij :wink: (dat soort verschillen bedoel ik)
  Reply With Quote
Old 11-10-2005, 08:17 PM   #194
IF-Lid

Quote:
Originally posted by JoŽl

p.s. Als je wilt weten wat de pro's doen, moet je maar een keer een FLEX magazine lezen, of wat dvd's kopen/lenen/huren van Ronnie Coleman o.a. :wink:

Doe niet mal, ik koop die tijdschriften niet. Ik heb wel een Sport&Fitness, maar was gratis, je vat, toch

En voor wie do ej ebescheiden, laat Coleman, plaats hier foto's van je wedstrijden, toh

Reply With Quote
Old 11-10-2005, 08:19 PM   #195
Vijai
IF-Addicted

Quote:

p.s. Om maar een voorbeeld te noemen. Ik ken mensen die drukken 2x zoveel als ik kan. Maar winnen doen zeniet met armpje drukken van mij :wink: (dat soort verschillen bedoel ik)
bankdrukken is iets heel anders dan armpje drukken. Bij armpje drukken komt de kracht voornamelijk uit de onderarm, beetje biceps en schouders.. :wink:
Status: Offline

Reply With Quote
Old 11-10-2005, 08:29 PM   #196
Anonymous
Guest

Quote:
Originally posted by Vijai+-->
QUOTE(Vijai)
Quote:
  Reply With Quote
Old 11-10-2005, 08:32 PM   #197
Anonymous
Guest

[quote]
Quote:

Doe niet mal, ik koop die tijdschriften niet. Ik heb wel een Sport&Fitness, maar was gratis, je vat, toch

En voor wie do ej ebescheiden, laat Coleman, plaats hier foto's van je wedstrijden, toh

Ik ben graag bescheiden VIKI :)

Ik heb nooit wedstrijden gedraaid, ik zou ze gaan draaien. Maar toen moest ik stoppen met trainen. (helaas) Maar dat komt nog, wedstrijden!

Maar dat sluit niet uit dat ik geen foto's van mijn fysiek heb :wink:
  Reply With Quote
Old 11-10-2005, 08:35 PM   #198
IF-Lid

Quote:

Ik heb nooit wedstrijden gedraaid, ik zou ze gaan draaien. Maar toen moest ik stoppen met trainen. (helaas) Maar dat komt nog, wedstrijden! *

Dan welk kleur broekie had je gekocht

Reply With Quote
Old 11-10-2005, 08:40 PM   #199
Anonymous
Guest

[quote]
Quote:

Ik heb nooit wedstrijden gedraaid, ik zou ze gaan draaien. Maar toen moest ik stoppen met trainen. (helaas) Maar dat komt nog, wedstrijden!

Zwart. Zeker weten.
  Reply With Quote
Old 11-10-2005, 10:21 PM   #200
IF-Lid

[quote]
Quote:

Zwart. Zeker weten.
Zomaar doe je verlegen, noh? Neem gewoon wit, je vat me?

Reply With Quote
Reply

Tags
afvallen, binnen, drie, kilo, maanden

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 02:16 AM.
Vertalen:

Tags