Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Religie & Spiritualiteit

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 12-16-2007, 12:09 PM   #41
I C U
IF-Lid

Quote:
Originally Posted by Mahesh View Post
Aum Namah Shivaaya

Ik vind het opzich al tekenend als mensen zich negatief uiten jegens een ander geloof.... alsof de eigen geloof/overtuiging vaster wordt, beter wordt, meer waar wordt, als de andere "slechter" of "fouter" zijn.

Ik bezing de grootsheid van God; persoonlijk zie ik daarin geen plaats voor negativiteit (ook niet naar andere geloven of overtuigingen). Ik hoef mijn standpunten niet als waarheid te tonen, door andere standpunten als fout te laten zien! Ik behoef, gelukkig, de grootsheid van het hindu´sme niet te bezingen in de trant van: "Er is geen enkele goede, dus........"

Ik hoop we standvastig kunnen zijn in onze overtuigingen en anderen kunnen respecteren in hun overtuigingen.
Beste Pt. Mahesh,

Vraagt u geld voor uw verleende diensten als pandit binnen de hindoestaanse gemeenschap?

Reply With Quote
Old 12-17-2007, 09:55 AM   #42
Mahesh
Super Moderator
IF-Crazy

Aum Namah Shivaaya

Nee, ik vraag geen geld.

Ik werk gewoon 40 uur in de week om te kunnen voorzien in mijn levensonderhoud, als ict-er. Hiernaast doe ik de dingen die een pandit doet, zonder daarvoor geld te vragen.

De dingen die ik als pandit doe, doe ik absoluut gratis. Ik deel god met anderen, immers Hij is van iedereen. Ik deel wat ik leer en geleerd hebt van mijn guru, want ik zie kennis als algemeen bezit, iedereen heeft er recht op.

Reply With Quote
Reply

Tags
hindoeisme, ontmaskerd

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 11:57 PM.
Vertalen:

Tags