Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Religie & Spiritualiteit

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 11-09-2002, 07:31 PM   #1
Anonymous
Guest

Default --Hindoeisme ontmaskerd--

Pandit ik las dit op het waterkant forum, en ik ben benieuwd naar uw mening en weerwoord.

Het is zaak onze sudra-broeders bewust te maken van de (mentale) slavernij en inferieuriteit waartoe het hindoeisme ze voor altijd toe verdoemd heeft.

De veda's en de Bhagavad Ghita hadden en hebben als doel arme mensen te onderwerpen aan de superioriteit van de (blanke)brahmanen. :

Het is nu meer dan 3000 jr. geleden dat de brahmanen hun tiranishe heerschappij begon in india.
De brahmanen (ariers) kwamen naar india vanuit een buitenland (zij zijn geen orginele indiers maar kwamen uit noord-asie, zij veroverden india en onderwierpen de orginele zwarte-bevolking (sudras) en oefenen sinds dien een tyranisch bewind over hen uit. Om indruk te maken en om hun superioriteit te benadrukken, bedachten deze veroveraars verschillende manieren om hun belangen zeker bevorderen.

De orgin. bevolking waren al een onderworpen volk en werden ook onthouden van kennis waarover de brahmanen beschikten.
Vandaar dat deze arme mensen het doel en de idealen van hun veroveraars nooit konden begrijpen of bevatten. Om ze verder te overmeesteren en voor altijd in het donker te houden, fabriceerden de brahmanen valse religieuze verhandelingen (vedas en Bhagavad Ghita geschriften) en claimden dat deze direct van God afkomstig waren als openbaringen.

De arme bevolking werd gedwongen deze leugens te slikken. Daarnaast verzonnen ze vele legendes in hun zgn. godelijke boeken, waardoor dit veroverde volk hen (brahmanen) trouw zou dienen opdat god tevreden zal zijn en dat, dat de vernaamste doel was van hun betaan.

Deze fictie werd in hun valse verhandelingen erg benadrukt.Het was ook het begin van de wrede en medogenloze brahmaanse tyranie, ongekend in de geschiedenis van de mensheid.

Engelse, franse duitse en amerikaanse wetenschappers hebben duidelijk vastgesteld,dat deze religeuze boeken (vedas) door de brahmanen gefabriceerd en vals zijn, omdat ze gemaakt zijn om in de gedachte van de mensen de grootsheid van de brahmanen te benadruken door ze in te palmen met fictie waarin de brahmanen superieur zijn, zelfs aan de Almachtige God.

De brahamanen hebben verhandelingen verzonnen in de naam van God om de mensen hun legitieme rechten te ontnemen en voor zichzelf een voorbeschikte en bevoorrechte positie toe teschrijven in de maatschappelijke hierarchie.

Nooit eerder had een imperische macht over een zwakker volk zo'n medogenloze en zielsvernietigende dominatie uitgeoefend, als de brahmanen deden met de sudras.

De brahmanen maakten in vedas de volgende raciale hierarchy :

1. Pure-Blooded Brahmans
2. Non-Brahman Aryans
3. Non-Aryan Caucasoids, like Greeks (`Yavanas'), Scythians (`Sakas', `Rajputs'), etc.
4. Mongoloids
5. Blacks (`Sudras')

(deze raciale hierarchie werd door de Nazi's overgenomen. In feite de hele nazi-ideologie van arianisme , is afkomstig uit de vedas en Vaishnava religie (bijv. Brahmanism)

Deze hierachie wordt is in de vedas geformaliseerd in "religeuze" wetten.

Tegelijkertijd met de glorificatie over vereering van het brahmaanse "ras", werd ook de glorificatie van "het land van de Goden" opgedrongen.
De enige inwoners van dit (fictieve) land waren de zuivere blank/wit-getinte Brahminanen. Dit land vertegenwoordigd in het hindoeisme de gouden tijdperk van de beschaving.

De Arische Vaishnavitische geschiften kenmerken dit als de ultime status, en de Brahamanen hebben herhaaldelijk geprobeerd deze zuiver brahmaanse natie te bewerkstelligen, wat geleid heeft tot grootschallige afslachtingen en genocide.

vedas zijn een vereering van het (blanke) brahmaanse ras en hun superioriteit:

" Een brahmaan, wordt geboren als het hoogste op aarde, de Heer van alle levende wezens, ter bescherming van de 'schatten van de wetten'
" Wat er ook bestaat in de wereld, is het eigendom van de brahmaan: vanwege de uitmuntendheid van zijn origine als brahmaan, heeft hij recht op alles..." -- [ Manu.I.99-100 ]

"De rijkdommen die gestolen zijn door de brahmaan, leiden naar een welzijn in het volgend leven; de rijkdommen geschonken aan een Sudra leiden hem naar de Hell." (Sukraniti) -- [ Tirth.118 ]

" Als een geleerde brahmaan een schat vindt uit het verleden, mag hij alles ervan nemen; omdat hij de meester is over alles."
" Als de koning in de grond een schat vindt uit het verleden, laat hem de helft geven aan de brahmanen en de anderhelft is voor zijn schatkist."
-- [ Manu.VIII.37-38 ]

"Geld (rijkdom) dat aan de brahmaan is gegeven is een onvergankelijke schat voor koningen."
-- [ Manu.I.82 ]

"Een vrouw, een zoon en een slaaf, deze drie mogen geen bezittingen hebben; bezittingen die zij verwerven zijn het eigendom van hun meesters. Een brahmaan heeft recht op de goederen van een Sudra (slaaf); omdat een sudra geen bezittingen mag hebben, mag zijn meester het zich toeigenen.-- [ Manu VIII.416-417 ]

De sudras hebben eeuwen als slaven en voetvegen gefungeerd voor de brahmanen.
De komst van het Britse imperialisme was voor hun een bevrijding.

to be continued....
  Reply With Quote
Sponsors
Old 11-09-2002, 07:33 PM   #2
Anonymous
Guest

Truth, je moet het zelf weten hoor, maar het christendom aanvaarden zal je veel inzichten kunnen verschaffen. Maar in heb niets maar dan absoluut niets tegen indiers, wel tegen de hindoe mentaliteit.

Ik ben 3 jaar geleden zelf een paar weken in india geweest en heb gezien wat het hindoeisme met mensen doet.

Toegegeven de surinaamse indiers zijn er niet zo erg aan toe als daar, maar dat komt metname door de christelijke invloeden en omdat ze niet echt hindoeisme praktiseren.

Ook in india is er een duidelijk verschil tussen hoe de christen indiers leven en zich gedragen(mentaliteit) en de hindoes.

Ik heb destijds, uit belangstelling en ook nieuwsgierigheid, een literatuur studie gedaan naar het hindoeisme. En elk rationeel en weldenkend mens kan in de ritueelen en voorschriften een occulte onderlaag herkennen. Hindoeisme is in werkelijkheid een luciferische list.

Het kaste systeem zoals die nog altijd in india bestaat en welke echt intrinsiek onderdeel is van het hindoeisme, is zo onrechtvaardig, dat de hele hindoe filosofie, met de beste wil van de wereld, onmogelijk een goddelijke openbaring kan zijn (hierover later meer).

God heeft de mensen hersens gegeven, niet voor niets.
Of wij het begrijpen of niet, hij heeft destijds het joodse volk uitverkoren om uit hun midden zijn belangrijkse profeten voort te brengen.

Het leven en de boodschappen van die profeten zijn zeer nauwkeurig weergegeven en vastgelegd in de joodse -arabisch en christelijk overleveringen en geschriften.

Ik begrijp wel dat het sommige hindoes steekt dat, ondanks hun aantal op de wereld, dat ze kwa universeel aanvaarde religieuze normen en waarden eigenlijk weinig te brokkelen hebben in de melk, maar daar gaat het ook niet om.

Kijk maar naar de joden, ze zijn met weinig hebben veel te zeggen, maar zijn ziekelijk arrogant. Maar voor God hebben ze alleen maar als doorgeef luik gediend.

Bij God telt elk individu.
Het gaat Hem dus om Jou.

Ben jij bereid uit vrijewil en bewuste keuze die stap naar Hem te doen.

Daar gaat het om.

Can u cal it racism?
  Reply With Quote
Old 11-09-2002, 08:23 PM   #3
hellbound
IF-Lid

Ja interessant, dat had ik ook een hele tijd geleden gelezen op waterkant. Ben benieuwd naar Pandit's reactie....
Status: Offline

Reply With Quote
Old 11-09-2002, 09:01 PM   #4
Anonymous
Guest

Zou grappig zijn als Pandit Ji ook op waterkant zou reageren.
  Reply With Quote
Old 11-09-2002, 09:12 PM   #5
Vishal
Guest

Als ik me niet vergis is dit stuk al eens behandeld op het forum.
  Reply With Quote
Old 11-09-2002, 09:18 PM   #6
Anonymous
Guest

Ja? ik kan me wel iets vaags herinneren, maar was het ditzelfde stuk?
  Reply With Quote
Old 11-09-2002, 09:35 PM   #7
Satyam
IF-Beginner

Artikel is achterhaald...(1)zgn blanke Brahmanen kwamen niet buiten India ...dit is verzinsel van onze goede oude (klote) Britten.

(2)Bhrahmanen zijn niet per def. blank ga meer effe kijken in Zuid-India.

(3)Dat Brahmanen geen puja mogen doen is ook achterhaald: Indian Times: meldt dat op vele plaatsen niet Brahmanen ook pujas verrichten etc.

(4) ......(100)...Kortom...artikel compleet verworpen.

Met vr. gr.
Ego.
Status: Offline

Reply With Quote
Old 11-09-2002, 09:37 PM   #8
Anonymous
Guest

Pandit Ji kan u aub reageren op de topic Veda's op het Waterkant Forum

www.waterkant.net

U vind de topic onder "Suriname multicultureel"
  Reply With Quote
Old 11-09-2002, 10:11 PM   #9
Bizzy
IF-Beginner

ik had dit ook eens gepost bij het normale gedeelte van IF...

toen ik het las werd ik er echt misselijk van... dit is toch echt een van de redenen voor enkele oorlogen: Discussies over het geloof....

Reply With Quote
Old 11-09-2002, 10:26 PM   #10
Anonymous
Guest

moet je dit lezen:

Hier op de waterkant zijn een aantal hindoes die de goddelijke oorsprong van de Bijbel in twijfel trekken en ermee de spot drijven.

Deze hindoes zijn mijn inziens totaal achterlijk en ontwetend, zelfs tenaanzien van hun eigen heilige geschriften en rituelen, die veel overeenkomsten vertonen met het satanisme.

Ik wil daarom de idioterie van de vedas spediaal voor deze hindoes uitlichten, hopende dat ze tot inkeer komen.

Mocht ik het aan het verkeerde eind hebben, dan verneem ik graag van hun comentaar en uitleg mbt. de versen ;

(Interesant om vooraf te weten is dat de primaire vorm van afgod Shiva een fallus is, ja.... een penis.
Deze wordt in India elk jaar in grote processies vereerd, waarbij men met meters hoge fallusen door de straten gaat.
In nederland wordt de shiva meestal in de vorm van een cylinderachtige vorm voorgesteld)

HINDU GODS RAPE GAUTAMA'S WIFE
"Formerly the gods lusted for Gautama's wife and raped her, for their wits were destroyed by lust. Then they were terrified and went to the sage Durvasas [an incarnation of Siva], who said, 'I will remove all your defilements with the Satarudriya Mantra [an ancient Saiva prayer].' Then he gave them ashes which they smeared upon their bodies, and their sins were shaken off." -- Padma Purana 4:101:174-9.

[geile goden die de vrouw van een andere god verkrachten en worden vergeven en gereinigd door een weer andere god ?]

LORD SIVA GETS THE OTHER HINDU GODS PREGNANT
"The gods came to Siva and said, 'We have all become pregnant and are lactating. Your seed is burning our bodies and we are a laughing-stock, for we are men who have become pregnant. Help us.' Siva smiled and said, 'But this is what you wanted. You did not want a son born in the belly of Devi, and so you yourselves have become the place of the embryo." -- Saura Purana 62:5-12.

[kan iemand nog begrijpen dat hindoes durven de bijbel aan te vallen, en te betichten ? ]
  Reply With Quote
Reply

Tags
hindoeisme, ontmaskerd

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 05:10 PM.
Vertalen:

Tags