Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > HSFN > Discussie > Maatschappij

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 01-26-2004, 02:36 PM   #71
maggan
IF-Crazy

Default Moet Nederland haar grenzen dichtgooien........

Oke, dan kom ik terug op mijn eerdere reactie. Als het op regeringsniveau plaatsvindt, staat er in 9 vd. 10 gevallen een tegenprestatie daartegenover! Bovendien leiden dit soort (regerings)projecten niet tot een halt aan vluchtelingenstroom.

Als de/een Europese regering tˇch ''veel'' geld pompt in dat soort infrastructurele?projecten, vindt ik persoonlijk dat ze liever hetzelfde geld kunnen benutten ter verkrijging van meer politieke stabiliteit in de ONstabiele landen. Of niet?
Status: Offline

Reply With Quote
Old 01-26-2004, 02:52 PM   #72
Varsham
IF-Crazy

Send a message via MSN to Varsham

Quote:
Originally Posted by maggan
Oke, dan kom ik terug op mijn eerdere reactie. Als het op regeringsniveau plaatsvindt, staat er in 9 vd. 10 gevallen een tegenprestatie daartegenover! Bovendien leiden dit soort (regerings)projecten niet tot een halt aan vluchtelingenstroom.

Als de/een Europese regering tˇch ''veel'' geld pompt in dat soort infrastructurele?projecten, vindt ik persoonlijk dat ze liever hetzelfde geld kunnen benutten ter verkrijging van meer politieke stabiliteit in de ONstabiele landen. Of niet?
Je weet altijd wel ergens de krik ertussen te krijgen!!! :D Ik vind dat de Nederlandse overheid zich niet met alle zaken kan bemoeien, dan krijgen wij het nog moeilijker dan we het al hebben. Nederland kan op het gebied van politiek alleen een steuntje in de rug geven, voor de rest niet meer dan dat!!!

[img width=100 height=66]http://members.lycos.nl/varshamboedhoe/forumpics/SheeshaA.jpg[/img]

http://www.bharatkhibollywood.nl

Reply With Quote
Old 01-26-2004, 03:02 PM   #73
maggan
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Varsham
Je weet altijd wel ergens de krik ertussen te krijgen!!! :D
Hahahahaha, vindt je? Oke, zullen we het hierbij laten? Feit is wel dat je op een duidelijke manier blijk geeft van je betrokkenheid in de Globalfield. ;D

Reply With Quote
Old 01-26-2004, 11:29 PM   #74
imported_AN
IF-Crazy

Default Re:Moet Nederland haar grenzen dichtgooien........

Krijgen we nog wat informatie over Arie vd Zwan, maggan?

Reply With Quote
Old 01-27-2004, 08:51 AM   #75
Varsham
IF-Crazy

Send a message via MSN to Varsham

Quote:
Originally Posted by maggan
Hahahahaha, vindt je? Oke, zullen we het hierbij laten? Feit is wel dat je op een duidelijke manier blijk geeft van je betrokkenheid in de Globalfield. ;D
We laten het hierbij!!! ;D Nu mogen anderen hun mening hier filteren, over wat zij hiervan vinden.

[img width=100 height=66]http://members.lycos.nl/varshamboedhoe/forumpics/SheeshaA.jpg[/img]

http://www.bharatkhibollywood.nl

Reply With Quote
Old 01-27-2004, 05:15 PM   #76
maggan
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by AN
Krijgen we nog wat informatie over Arie vd Zwan, maggan?
Tuurlijk, ik ben ook afhankelijk van derden..... Miss ONgeduld

Reply With Quote
Old 01-27-2004, 05:18 PM   #77
maggan
IF-Crazy

Wat actueel en erg krom is, is dat Verdonk bijna 26.000 'uitgeprocedeerde' asielzoekers het land wil uitzetten, terwijl er op Schiphol dagelijks 'verse' bezoekers zich aanmelden.

Dubbel- of halfslachtig?

Reply With Quote
Old 01-27-2004, 11:22 PM   #78
imported_AN
IF-Crazy

Dat noem je nou dweilen met de kraan open!!!

Ik zou graag zien dat die asielzoekers die hier langer dan 5 jaar werken, en vaak ook wonen, wiens kids al helemaal vernederlandst zijn, een generaal pardon krijgen (nota bene een voorstel van Fortuyn!)

Reply With Quote
Old 01-29-2004, 03:34 PM   #79
maggan
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by AN
Dat noem je nou dweilen met de kraan open!!!

Ik zou graag zien dat die asielzoekers die hier langer dan 5 jaar werken, en vaak ook wonen, wiens kids al helemaal vernederlandst zijn, een generaal pardon krijgen (nota bene een voorstel van Fortuyn!)
'een voorstel van Fortuyn': klopt, toen ter tijd was het dezelfde VVD die zeer hypocriet had opgesteld jegens Pim. Ze hingen de fatsoenlijke PP uit die niet meededen met het 'racistische' spel van Pim. Nu maakt dat ene ........vrouw dankbaar misbruik van Pim's z'n
ideeen. Laf!!!

Reply With Quote
Old 01-29-2004, 11:10 PM   #80
imported_AN
IF-Crazy

Wat vroeger als racisme werd gezien, is tegenwoordig de normaalste zaak. Dankzij Fortuyn, en partijen als de VVD is het nu geaccepteerd om bepaalde uitzaken te doen (bijv. over marokkanen, of asielzoekersbeleid).

Reply With Quote
Reply

Tags
dichtgooien, grenzen, haar, moet, nederland
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 03:32 AM.
Vertalen:

Tags