Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > HSFN > Discussie > Maatschappij

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 02-03-2004, 05:21 PM   #91
maggan
IF-Crazy

Default Moet Nederland haar grenzen dichtgooien........

Het zijn geen vrouwen maar kleine meisjes. Ik meen te kunnen herinneren dat 'zij' vr hun 6e of 8e 'geopereerd moeten zijn.

Kleine meisjes kunnen in die landen niet vluchten. Er moet ter plaatse hulp geboden worden door hun eigen volk die zowel de Koran alswel de cultuur van de Islam GOED hebben begrepen.
Status: Offline

Reply With Quote
Old 02-03-2004, 11:14 PM   #92
imported_AN
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by maggan
Het zijn geen vrouwen maar kleine meisjes. Ik meen te kunnen herinneren dat 'zij' vr hun 6e of 8e 'geopereerd moeten zijn.

Kleine meisjes kunnen in die landen niet vluchten. Er moet ter plaatse hulp geboden worden door hun eigen volk die zowel de Koran alswel de cultuur van de Islam GOED hebben begrepen.
Ik weet niet op welke leeftijd het gebeurt.
Om ter plaatse hulp te bieden, zul je de manier van denken van mensen daar moeten veranderen. Men is er heilig van overtuigd dat dit een juiste manier is van interpretatie van de Islam, blijkbaar. Hoe ga je dat kunnen veranderen? En zelfs als dat kan, dat gaat jaren en jaren duren, en in de tussentijd moet er toch iets gedaan worden om de vrouwen/meisjes van NU op te vangen?

Reply With Quote
Old 02-04-2004, 05:22 PM   #93
maggan
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by AN
Ik weet niet op welke leeftijd het gebeurt.
Om ter plaatse hulp te bieden, zul je de manier van denken van mensen daar moeten veranderen. Men is er heilig van overtuigd dat dit een juiste manier is van interpretatie van de Islam, blijkbaar. Hoe ga je dat kunnen veranderen? En zelfs als dat kan, dat gaat jaren en jaren duren, en in de tussentijd moet er toch iets gedaan worden om de vrouwen/meisjes van NU op te vangen?
De meisjes die daar zijn, zijn de pineut! Echter, degenen die HIER zijn, die moeten beschermd worden van dat afschuwelijke n gruwelijke mishandeling.

ps. Er zijn zat moslims die met dat systeem niet eens zijn en toch de andere kant opkijken. Schijnheilige broeders en zusters?

Waar ik wl voorstander van ben, is de toekomstige slachtoffertjes ontvoeren hier naar toe ;D

Reply With Quote
Old 02-04-2004, 09:11 PM   #94
imported_AN
IF-Crazy

Quote:
De meisjes die daar zijn, zijn de pineut! Echter, degenen die HIER zijn, die moeten beschermd worden van dat afschuwelijke n gruwelijke mishandeling.
Waar ik wl voorstander van ben, is de toekomstige slachtoffertjes ontvoeren hier naar toe ;D
Ik volg je niet, zeg je in de eerste zin nou dat de meisjes die nog niet hier zijn gekomen gewoon dikke pech hebben?

PS. dat die moslims die het er ook niet mee eens zijn de andere kant opkijken, betekent niet dat wij dat ook moeten doen.

Reply With Quote
Old 02-05-2004, 06:12 PM   #95
maggan
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by AN
1)Ik volg je niet, zeg je in de eerste zin nou dat de meisjes die nog niet hier zijn gekomen gewoon dikke pech hebben?

2)PS. dat die moslims die het er ook niet mee eens zijn de andere kant opkijken, betekent niet dat wij dat ook moeten doen.
1Ja, omdat ze niet kunnen vluchten en dus 'dat operatie' moeten ondergaan.
2) Klopt, daarom zei ik om 'hen' te ontvoeren ter voorkoming van de lichaamlijke verminkingen. Maar.........dit is utopie.

Reply With Quote
Old 02-05-2004, 09:50 PM   #96
imported_AN
IF-Crazy

Quote:
1Ja, omdat ze niet kunnen vluchten en dus 'dat operatie' moeten ondergaan.
2) Klopt, daarom zei ik om 'hen' te ontvoeren ter voorkoming van de lichaamlijke verminkingen. Maar.........dit is utopie.
Ontvoeren gaat idd niet, maar de grenzen openstellen voor hen die het hard nodig hebben, kan zeer zeker wel.

Reply With Quote
Old 02-06-2004, 10:02 AM   #97
Varsham
IF-Crazy

Send a message via MSN to Varsham

Ik hoorde op het nieuws dat de vrouwen in die landen waar vrouwen worden besneden actiegroepen oprichten. Ze gaan campagnes voeren om de mensen duidelijk te maken dat het niet zo in de boeken staat en dat het berust op een verkeerde intepretatie.

[img width=100 height=66]http://members.lycos.nl/varshamboedhoe/forumpics/SheeshaA.jpg[/img]

http://www.bharatkhibollywood.nl

Reply With Quote
Old 02-06-2004, 07:36 PM   #98
maggan
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Varsham
Ik hoorde op het nieuws dat de vrouwen in die landen waar vrouwen worden besneden actiegroepen oprichten. Ze gaan campagnes voeren om de mensen duidelijk te maken dat het niet zo in de boeken staat en dat het berust op een verkeerde intepretatie.
Werd hoog tijd!! Het zijn zeker de moslims die, in eerste instantie, de andere kant opkeken?

Reply With Quote
Old 02-06-2004, 07:37 PM   #99
maggan
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by AN
Ontvoeren gaat idd niet, maar de grenzen openstellen voor hen die het hard nodig hebben, kan zeer zeker wel.
Degeen die het heel hard nodig hebben!!

Reply With Quote
Old 02-06-2004, 11:07 PM   #100
imported_AN
IF-Crazy

Quote:
Degeen die het heel hard nodig hebben!!
zoals die meisjes die vluchten voor verminking?
wanneer heeft iemand het hard genoeg nodig dan?

Reply With Quote
Reply

Tags
dichtgooien, grenzen, haar, moet, nederland
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 10:27 PM.
Vertalen:

Tags