Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Sport, Liefde & Vrije tijd > Sport

View Poll Results: Welk land wint de finale van EK 2004?
Nederland met gemak 3 13.64%
Nederland met moeite 4 18.18%
Frankrijk 5 22.73%
Duitsland 1 4.55%
Engeland 1 4.55%
Italie 1 4.55%
Portugal 6 27.27%
Spanje 1 4.55%
Voters: 22. You may not vote on this poll

Closed Thread

Thread Tools Display Modes
Old 05-23-2004, 06:08 PM   #11
imported_AN
IF-Crazy

Default Re: EK 2004

Quote:
Originally Posted by Mitra
ik ben er nog niet helemaal uit voor wie ik ben.... Spanje of Portugal..... Figo of Raul????
raoul!! he is a hottie!

Old 05-23-2004, 06:11 PM   #12
imported_Devika
IF-Beginner

Send a message via MSN to imported_Devika

:D mensen snappen me ...voetbal checken :)
Status: Offline

Old 05-24-2004, 01:43 PM   #13
r^e^a^l

Send a message via MSN to r^e^a^l

duitsland wordt nix..

portugoaaaal gaat vlammen..

italie komt ver..

frankrijk wint..

tenzij nederland een keertje opstaat en niet aan villa's, porsches, winstpremies etc denkt!!!

Old 05-24-2004, 10:35 PM   #14
Kabir
IF-Nieuw

Natuurlijk hoop ik dat Nederland het EK wint, maar als je realistisch bent is die kans miniem. Ik schat zelfs TsjechiŽ hoger in dan NL. De grote favorieten zijn Frankrijk en Portugal (thuisvoordeel). Nederland kan dus echt niet winnen van die Fransen, geloof me. De Fransen beschikken over de beste spelers ter wereld. Ze hebben Zidane, Henry(betere spelers vind je nergens), Desailly, Thuram, Trezeguet, Viera, Lizarazu. Fantastisch team, verwacht ik veel van. Maarja, 2 jaar geleden (WK 2002), dacht ik er net zo over, maar toen vlogen ze er wel in de eerste ronde uit :-\. Haha, maar ik heb er in ieder geval zin in het EK. Hup Holland Hup, laat de leeuw niet in zijn hempie staan, hup....

Ciaoooo

Old 05-24-2004, 10:44 PM   #15
Kabir
IF-Nieuw

Quote:
Originally Posted by r^e^a^l
duitsland wordt nix..

portugoaaaal gaat vlammen..

italie komt ver..

frankrijk wint..

tenzij nederland een keertje opstaat en niet aan villa's, porsches, winstpremies etc denkt!!!
Daar ligt het niet aan, denk ik. Ze worden overschat, dŠt is het. De rest van de wereld heeft inmiddels ook door dat Het Nederlands Elftal niet echt een team heeft om de eindoverwinning te kunnen pakken. Daarom behoren ze dit toernooi niet tot de favorieten. Als je kijkt naar de spelers individueel, dan zijn het stuk voor stuk kanjers die het hebben gemaakt/zullen maken bij de Europese topclubs. Maar als team moet je ook kunnen schitteren. Ze hebben de kwaliteit, nu nog de wilskracht en de killermentaliteit (die de Duitsers overigens wel hebben, maar zij hebben weer geen kwaliteit ;D).

I'm out....

Old 05-26-2004, 07:48 PM   #16
Mitra
IF-Lid

Quote:
Originally Posted by AN

raoul!! he is a hottie!
YUP!!

Old 06-02-2004, 05:31 PM   #17
Anil Bhikhie
Guest

Natuurlijk ben ik voor Nederland, maar zie het somber in voor de jongens. Als ze de eerste ronde halen dan mogen ze al blij. Ze hebben talent zat, maar het lijkt alsof ze niet willen voetballen.
Ik denk dat Frankrijk het EK wint (alweer). Gastland Portugal maakt ook een goede kans denk ik......kijk maar wat FC Porto heeft bereikt.

Old 06-02-2004, 11:05 PM   #18
imported_AN
IF-Crazy

Hebben jullie die oefenwedstrijden gezien? Wat een stelletje watjes zijn het toch!! Ik krijg het gevoel dat ze het spelen voor Oranje geen echte eer vinden, en dat ze niet echt moeite ervoor willen doen. laat ze dan lekker bedanken, en met vrouw en kids een paar weken op de camping in Bakkum gaan zitten, dan krijgen de echte oranjes tenminste hun kans!

Old 06-03-2004, 01:54 PM   #19
Vidyarathi
IF-Nieuw

Was kort geleden in de kuip:Nederland-Frankrijk....niet om aan te zien,veel geld
betaald voor wanvertoning.
Frankrijk top......................................?

Old 06-04-2004, 01:25 PM   #20
imported_AN
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Vidyarathi
Was kort geleden in de kuip:Nederland-Frankrijk....niet om aan te zien,veel geld
betaald voor wanvertoning.
Frankrijk top......................................?
Wat kost een kaartje voor zo een game nou, als ik vraguh mag?

Closed Thread

Tags
2004

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 08:27 PM.
Vertalen:

Tags