Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Sport, Liefde & Vrije tijd > Liefde & Relatie

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 01-05-2009, 06:07 PM   #21
CharmKilla
Guest

@Vissie-J

Dat heb je heel mooi gezegd. Dat ik juist die saaie persoon de andere kant van het leven zou moeten laten zien. Doet me denken aan die nieuwe film van Shahrukh "rab ne banadi jodi". Daar gebeurt ook iets dergelijks. Je hebt gelijk, ik was te snel met het trekken van conclusies. Misschien tijd om oude ingesleten gewoontes van mezelf ook aan te pakken. Dank je wel Vissie-J!
  Reply With Quote
Old 01-05-2009, 06:29 PM   #22
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by CharmKilla View Post
@Vissie-J

Dat heb je heel mooi gezegd. Dat ik juist die saaie persoon de andere kant van het leven zou moeten laten zien. Doet me denken aan die nieuwe film van Shahrukh "rab ne banadi jodi". Daar gebeurt ook iets dergelijks. Je hebt gelijk, ik was te snel met het trekken van conclusies. Misschien tijd om oude ingesleten gewoontes van mezelf ook aan te pakken. Dank je wel Vissie-J!

Graag gedaan.

die nieuwe film moet ik dan maar eens gaan kijken,
Status: Offline

Reply With Quote
Old 01-05-2009, 08:29 PM   #23
Sharda1
Guest

Quote:
Yep thanks, Sharda. Dat zijn precies de woorden die ik wilde zeggen. So I am really through with love. Maar was het liedje nou bedoelt om me op te peppen of juist aan het huilen te maken...snik...
Neenee ik wil nooit iemand aan het huilen maken.
Ik schreef toch "En het liedje zou ik niet volgen, vooral niet die icy frigidaire".
Ik denk dat je het op dit moment zo voelt als in het liedje en geef er maar even aan toe en neem een tijdelijke (!) time-out : allemaal prima.
Maar ik hoop niet dat je voor altijd in die koelkast blijft zitten ; dat bedoelde ik.
Misschien lees je dit nog vanavond. Daarom schreef ik nu, ik moet zo gaan klaarmaken voor morgen en naar bed. De andere postings komen morgen wel.
Dag! ik hoop dat je morgen heelhuids op je werk komt. Op de fiets vanochtend was eng.
  Reply With Quote
Old 01-06-2009, 12:34 PM   #24
CharmKilla
Guest

Quote:
Originally Posted by Sharda1 View Post
Neenee ik wil nooit iemand aan het huilen maken.
Ik schreef toch "En het liedje zou ik niet volgen, vooral niet die icy frigidaire".
Ik denk dat je het op dit moment zo voelt als in het liedje en geef er maar even aan toe en neem een tijdelijke (!) time-out : allemaal prima.
Maar ik hoop niet dat je voor altijd in die koelkast blijft zitten ; dat bedoelde ik.
Misschien lees je dit nog vanavond. Daarom schreef ik nu, ik moet zo gaan klaarmaken voor morgen en naar bed. De andere postings komen morgen wel.
Dag! ik hoop dat je morgen heelhuids op je werk komt. Op de fiets vanochtend was eng.
Lief hoor dat je me een hart onder de riem probeert te steken! Die koelkast waar ik in zit, is best wel comfortabel, is meteen mijn muurtje om me te beschermen tegen rare mensen en gekke invloeden. Ik weet het niet, misschien blijf ik er wel in zitten...hihi. Op een gegeven moment houd je op met dromen met open ogen, vooral na wat ik al allemaal heb gezien.

Nou, ik stap mooi niet op de fiets. Ik heb weer de bus gepakt, maar ik denk dat ik morgen gewoon de auto pak. Zoals ik net tegen een collega zei: Wat maakt het uit, op een dag gaan we toch dood....
  Reply With Quote
Old 01-06-2009, 01:24 PM   #25
Sharda1
Guest

@ Vissie
"als ik straks oud, arm, lelijk of gehandicapt ben. rijkdom is niet alleen geld, oud worden gaat met de tijd, je lichaam verandert ook en daar went de omgeving ook aan. Lelijk is niemand, alleen iemands defenitie maakt men lelijk of mooi. immers smaken verschillen."

Oud(er) word ik sowieso, mijn eurootjes staan op de bank dus dat zal wel meevallen, gehandicapped heb ik geen vat op. En lelijk? Ik word gewoon steeds mooier, heb ik me voorgenomen! Voor de rest: helemaal waar, Vissie

@Charmkilla
"Wat maakt het uit, op een dag gaan we toch dood...."

Nou, ik wou nog even wachten.. Ik wil een mooie eigenwijze ouwe dame worden, zo eentje waarvan ze zeggen: "het is een beetje een type, maar wel een leuk type, en ze laat niet over zich heen lopen"
  Reply With Quote
Old 01-06-2009, 03:13 PM   #26
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
Lief hoor dat je me een hart onder de riem probeert te steken! Die koelkast waar ik in zit, is best wel comfortabel, is meteen mijn muurtje om me te beschermen tegen rare mensen en gekke invloeden. Ik weet het niet, misschien blijf ik er wel in zitten...hihi. Op een gegeven moment houd je op met dromen met open ogen, vooral na wat ik al allemaal heb gezien.

Nou, ik stap mooi niet op de fiets. Ik heb weer de bus gepakt, maar ik denk dat ik morgen gewoon de auto pak. Zoals ik net tegen een collega zei: Wat maakt het uit, op een dag gaan we toch dood....

het is koud genoeg buiten, dus koelkast is niet erg lekker, doe mij maar een verwarming.
beschermen tegen wat en wie?
jezelf beschermen tegen alle leuke dingen je die je kan krijgen en een mogelijke leuke leven die je voorbij laat gaan.
Of beschermen tegen lessen die je nu kan krijgen en later kan toepassen of later op een strengere manier zal getoets worden.
Raar is iedereen, want wat is normaal?

Dromen is zonde en wat je ziet is iets dat je niet hoeft mee te maken als je snel je lessen leert uit wat je ziet.

hmmm, fijne gedachte... dus morge ga je stuntvrouw uithangen ...

Reply With Quote
Old 01-06-2009, 03:26 PM   #27
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
@ Vissie

Oud(er) word ik sowieso, mijn eurootjes staan op de bank dus dat zal wel meevallen, gehandicapped heb ik geen vat op. En lelijk? Ik word gewoon steeds mooier, heb ik me voorgenomen! Voor de rest: helemaal waar, Vissie

tja zo kan het ook benaderd worden...

Reply With Quote
Old 01-06-2009, 04:20 PM   #28
CharmKilla
Guest

Quote:
@ Vissie
"als ik straks oud, arm, lelijk of gehandicapt ben. rijkdom is niet alleen geld, oud worden gaat met de tijd, je lichaam verandert ook en daar went de omgeving ook aan. Lelijk is niemand, alleen iemands defenitie maakt men lelijk of mooi. immers smaken verschillen."

@Charmkilla
"Wat maakt het uit, op een dag gaan we toch dood...."

Nou, ik wou nog even wachten.. Ik wil een mooie eigenwijze ouwe dame worden, zo eentje waarvan ze zeggen: "het is een beetje een type, maar wel een leuk type, en ze laat niet over zich heen lopen"
Hihi, die uitspraak van op een dag gaan we toch dood, was IRONISCH bedoeld...ik zeg wel vaker rare dingen op het werk, sta ik om berucht op werk, ben een beetje de dondersteen daar...en heerlijk toch dat ze dat laatste op je ouwe dag over je kunnen zeggen? En nee, ik haast me ook niet hoor. Ik heb nog zoveel te ontdekken...in mezelf.
  Reply With Quote
Old 01-06-2009, 04:23 PM   #29
CharmKilla
Guest

Quote:
Originally Posted by vissie-j View Post
het is koud genoeg buiten, dus koelkast is niet erg lekker, doe mij maar een verwarming.
jezelf beschermen tegen alle leuke dingen je die je kan krijgen en een mogelijke leuke leven die je voorbij laat gaan.
Of beschermen tegen lessen die je nu kan krijgen en later kan toepassen of later op een strengere manier zal getoets worden.
Raar is iedereen, want wat is normaal?

Dromen is zonde en wat je ziet is iets dat je niet hoeft mee te maken als je snel je lessen leert uit wat je ziet.

hmmm, fijne gedachte... dus morge ga je stuntvrouw uithangen ...
Vissie-J, begin me serieus af te vragen hoe oud jij bent dat je zo wijs bent...ik ben verbaasd, al die wijze uitspraken die je doet en dat gaat nog naar school? Petje af hoor!
Hartelijk dank voor het ontkrachten van mijn argumenten. Maar een spiritueel mens kan op den duur al die leuke dingen weerstaan. En dan maakt het niet meer uit of je iets voorbij laat gaan als je er vrede mee hebt.
Geniet jij van mijn kant maar van de leuke en mooie dingen van het leven. En wat je zegt; wat is normaal?

Ja, morgen ben ik stuntvrouw, zorg er maar voor dat je morgen dan niet rond een uur of half acht zit op de provinciale weg tussen Enschede en Hengelo...
  Reply With Quote
Old 01-06-2009, 05:57 PM   #30
Sharda1
Guest

Quote:
Originally Posted by vissie-j View Post
tja zo kan het ook benaderd worden...

Goed he

Er is maar één manier om je te "beschermen": muurtje eromheen (jezelf verharden, immuun maken) en/of afhaken (in bed blijven met de dekens over je hoofd). Maar je betaalt een hoge prijs: die rare mensen (wat heet) kunnen er niet meer in, maar jij kunt er niet meer uit... je komt muurvast te zitten. Er stroomt niet veel meer. Zonde
  Reply With Quote
Reply

Tags
deed, fout, hemelsnaam, wat

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 10:26 PM.
Vertalen:

Tags