Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Sport, Liefde & Vrije tijd > Liefde & Relatie

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 01-02-2009, 06:20 PM   #1
CharmKilla
Guest

Default Wat in hemelsnaam deed IK fout?

Ik hoorde vandaag iets waarvan ik helemaal uit mijn balans schiet. Ik ben boos en ik kan het niet eens uiten naar de persoon toe, die het heeft veroorzaakt.

Situatie: Een goede vriendin van me heeft een LAT-relatie met iemand. Die vriend van haar kende ik ook. Hij heeft me zelfs nog met iets geholpen. Ik respecteerde de kerel en noemde hem "bhai" om elk misverstand uit de wereld te helpen. Ik leerde ze beiden kennen via een forum.
Op een gegeven moment, ik had het wel door, maar deed net alsof ik het niet zag. Begon die vriend van haar best raar tegen me te doen op msn. Hij probeerde me letterlijk te versieren. Mijn walging is met geen woord te beschrijven. Maar omdat hij me met iets had geholpen, waar ik dankbaar voor was, wilde ik niet ondankbaar overkomen en heb hem stilletjes geblokt en ben zelfs van dat forum vertrokken. Nog meer heb het contact met die vriendin verbroken omdat ik wist hoeveel zeer het haar zou doen als ze het zou horen.
Door rare omstandigheden sprak ik haar laatst toch op msn en voor ik het goed en wel door had, heb ik het haar toch verteld. Haar op het hart gedrukt, mij er niet tussen te halen en vooral geen ruzie te gaan maken met mij als uitgangspunt. Ik wil niet de reden zijn van een breuk tussen twee mensen.

En wat hoor ik vandaag? Zij heeft m er mee geconfronteerd. Hij zegt, dat ik meteen had moeten zeggen dat ik zijn praatjes niet leuk vond en dat hij niet houdt van mensen die achter zijn rug om roddelen. Terwijl ik dat helemaal niet gedaan heb! Ik had het msn gesprek kunnen opslaan en op dat forum kunnen zetten, dan had ie niks te zeggen gehad. Het was het stukje dankbaarheid dat ik had, dat ik mijn mond hield, anders pak ik zulke personen meteen aan. Wat me het meest irriteerde dat die vriendin zich door zijn praatjes liet inpakken en zelf ook zei dat ik het meteen had moeten zeggen! Nu breekt mijn klomp! Als zij zich zo graag wil laten manipuleren dan doet ze dat maar, maar ik heb geen enkel goed woord over voor die labbekak! Hij begon met de smerige praat en nu ben ik opeens de slechterik....echt, te gek voor woorden, hoe mensen in elkaar steken....
  Reply With Quote
Sponsors
Old 01-02-2009, 08:16 PM   #2
Vinnie
Administrator
IF-Lid

Vinnie's Avatar

mmm dat lijkt me idd geen fijne situatie voor je!
Jij hebt helemaal niets misdaan vind ik. Je bent niet op zijn praatjes in gegaan dus ze kan je helemaal niets verwijten.

Helaas doet ze dit toch. Enige mogelijkheid is dat zij gewoon totally in love is en daardoor niet ziet wat voor loser die vent van dr is. Je hebt haar gewaarschuwd meer kan je niet doen denk ik. Als zij niet naar je wilt luisteren komt zij zichzelf nog wel tegen...

Sterkte
Status: Offline

Reply With Quote
Old 01-02-2009, 08:49 PM   #3
Sharda1
Guest

Vervelend! Je kan het bijna nooit goed doen als je tussen een stel verzeild raakt. Ala jwe zwijgt is het niet goed en als je het zegt evenin. Onthoud het maar voor een volgende keer... en wees niet verbaasd als het ooit uitraakt en dat zij dan bij jou komt uithuilen...

Nee, je hebt het niet fout gedaan, maar als ik het zeggen mag: je bent echt wel een flapuit! Je neemt je voor om te zwijgen en je laat het er toch uitfloepen. Spreken is zilver etc.

Wees nu maar even overstuur en boos, daar heb je alle reden toe want dit is geen leuke situatie. En -dit bedoel ik goed- lees daarnß het stukje over het 5de chakra maar. Ik had je vˇˇr dit verhaal al zo ingeschat, maar vond het zo frikkerig om dat ongevraagd te schrijven.

ik moest trouwens "bhai" even googelen - geen idee wat dat betekende
  Reply With Quote
Old 01-02-2009, 09:18 PM   #4
Radja1987
Guest

Je hebt geprobeerd goed te handelen maar dat is niet zo goed uitgepakt.

Nu weet je hoe ze in elkaar steken en weet je dat je eigenlijk weinig aan hun hebt.

Je hoefde hem trouwens niet te beschermen omdat hij jouw ooit geholpen heeft.

Je had hem meteen kunnen zeggen dat je de gesprekken niet leuk vond.

Veel geluk

Last edited by Radja1987; 01-02-2009 at 09:22 PM.
  Reply With Quote
Old 01-03-2009, 09:48 AM   #5
Sharda1
Guest

Quote:
Originally Posted by Radja1987 View Post
Je had hem meteen kunnen zeggen dat je de gesprekken niet leuk vond.
hallo Radja,

Dat ben ik met je eens, maar het is soms wel moeilijk hoor: het kan je overvallen en je weet niet hoe je moet reageren en als je het dan uitstelt wordt het steeds moeilijker...

Ik heb ooit last gehad van een mannelijke mailende collega die steeds verder ging. Als ik er nou op terugkijk denk ik: ik had meteen moeten kappen! maar destijds wist ik er helemaal geen raad ee. Misschien was het voor Charmkilla ook wel zo. Uiteindelijk heb ik het heel stuntelig afgekapt maar het was wel effectief en gelukkig in goede sfeer en voor mij een grote opluchting! Als me nog eens zoiets gebeurt reageer ik sneller, heb ik me voorgenomen.
  Reply With Quote
Old 01-03-2009, 10:35 AM   #6
CharmKilla
Guest

Dank jullie wel voor jullie reacties. Makes me feel better. Ik zou nu het liefst heel hard tegen die labbekak willen gillen. Want als ik dus wel op zijn avanches was ingegaan, dan was ik vandaag niet de pineut geweest. In his dreams!

Ja, Sharda, ik ben een flapuit. Dat realiseer ik me nu. Dank dat je me helpt mezelf te leren kennen. Ben ook maar een mens, die dingen fout kan doen. Tis in ieder geval een goede les voor de volgende keer.

Heb besloten om dan maar opnieuw enige afstand van mijn vriendin te nemen. Ze wil het niet zien, dan moet ze het zelf weten. Ik ben notabene de zoveelste vriendin waarmee hij haar dit kunstje flikt. Hoe blind kun je zijn? Mocht ze een keer mailen of msn-en okay, maar ik ga dr niet meer opzoeken.

Dit is een stel, waarvan dr 1 zo arrogant is als de achterkant van een ezel, en de ander zo dom is als de voorkant van een ezel. Of was het nou andersom?

Voel me al beter hoor. Laat niet al te lang mijn kop hangen. Zulke mensen zijn mijn tijd, energie en aandacht niet waard. Thank u so much!
  Reply With Quote
Old 01-03-2009, 02:20 PM   #7
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

zoals ze hierboven zeiden heb je idd goed gehandeld,
ik denk zelf dat je het er goed hebt aangedaan toch tegen die vriendin te zeggen, dat ze het zelf niet wilt zien is haar pakkie aan, wie niet horen wil moet maar voelen .

Quote:
Originally Posted by CharmKilla View Post
Dank jullie wel voor jullie reacties. Makes me feel better. Ik zou nu het liefst heel hard tegen die labbekak willen gillen. Want als ik dus wel op zijn avanches was ingegaan, dan was ik vandaag niet de pineut geweest. In his dreams!
zonde van je tijd, je maakt jezelf schoor en je doet moeite voor iets dat de moeite niet waard is.
als je er wel op in was gegaan was je de pineut op een ander manier geweest, als die vriendin echt zo blind is als ik mij moet bedenken.

Quote:
Ja, Sharda, ik ben een flapuit. Dat realiseer ik me nu. Dank dat je me helpt mezelf te leren kennen. Ben ook maar een mens, die dingen fout kan doen. Tis in ieder geval een goede les voor de volgende keer.
Liever een flapuit en je zelf uiten dan stil en alles opkroppen

Quote:
Heb besloten om dan maar opnieuw enige afstand van mijn vriendin te nemen. Ze wil het niet zien, dan moet ze het zelf weten. Ik ben notabene de zoveelste vriendin waarmee hij haar dit kunstje flikt. Hoe blind kun je zijn? Mocht ze een keer mailen of msn-en okay, maar ik ga dr niet meer opzoeken.

wie niet horen wil moet maar voelen

Quote:
Voel me al beter hoor. Laat niet al te lang mijn kop hangen. Zulke mensen zijn mijn tijd, energie en aandacht niet waard. Thank u so much!

geef je groot gelijk

Reply With Quote
Old 01-03-2009, 03:36 PM   #8
CharmKilla
Guest

Quote:
Originally Posted by vissie-j View Post
zoals ze hierboven zeiden heb je idd goed gehandeld,
ik denk zelf dat je het er goed hebt aangedaan toch tegen die vriendin te zeggen, dat ze het zelf niet wilt zien is haar pakkie aan, wie niet horen wil moet maar voelen .

zonde van je tijd, je maakt jezelf schoor en je doet moeite voor iets dat de moeite niet waard is.
als je er wel op in was gegaan was je de pineut op een ander manier geweest, als die vriendin echt zo blind is als ik mij moet bedenken.

Liever een flapuit en je zelf uiten dan stil en alles opkroppen

wie niet horen wil moet maar voelen

geef je groot gelijk
Dus het is niet erg om een flapuit te zijn? Ik draag mijn hart op de tong en ben niet bang om eerlijk te zijn in wat ik denk. Ik snap alleen nog steeds niet waar mensen dan bang voor zijn: voor mijn eerlijkheid of voor het feit dat ze zelf niet zo eerlijk kunnen zijn? Tis me een raadsel. En veranderen zou betekenen dat ik mijn ware aard moet verloochenen. Ik weet niet of ik dat kan en of ik vind dat mensen de moeite waard zijn om het voor hen te doen. Ik heb best een brutale insteek: je neemt me maar zoals ik ben, anders is het dag met het handje!

Wat betreft die vriendin. Ik heb toch met dr gebroken. Ik had op zijn minst een verontschuldiging kunnen krijgen van die labbekak, ipv dat beide lovers mij het schuldige vingertje aanwijzen. Pardon, ik begon niet met flirten en ik heb er niet om gevraagd, als je iemand broer noemt. De omgekeerde wereld. Het breken met haar geeft mij de rust die ik nodig had.
  Reply With Quote
Old 01-03-2009, 06:04 PM   #9
Sharda1
Guest

Quote:
Dus het is niet erg om een flapuit te zijn? Ik draag mijn hart op de tong en ben niet bang om eerlijk te zijn in wat ik denk. Ik snap alleen nog steeds niet waar mensen dan bang voor zijn: voor mijn eerlijkheid of voor het feit dat ze zelf niet zo eerlijk kunnen zijn? Tis me een raadsel. En veranderen zou betekenen dat ik mijn ware aard moet verloochenen. Ik weet niet of ik dat kan en of ik vind dat mensen de moeite waard zijn om het voor hen te doen. Ik heb best een brutale insteek: je neemt me maar zoals ik ben, anders is het dag met het handje!

Wat betreft die vriendin. Ik heb toch met dr gebroken. Ik had op zijn minst een verontschuldiging kunnen krijgen van die labbekak, ipv dat beide lovers mij het schuldige vingertje aanwijzen. Pardon, ik begon niet met flirten en ik heb er niet om gevraagd, als je iemand broer noemt. De omgekeerde wereld. Het breken met haar geeft mij de rust die ik nodig had.
"Vissie: Liever een flapuit en je zelf uiten dan stil en alles opkroppen"

Ik ben het niet helemaal met jullie eens. Tuurlijk moet je niet alles opkroppen! En je eerlijk uiten zonder iemand te kwetsen is altijd goed. Maar dat vind ik iets anders dan in een opwelling iets eruit flappen, nadat je je voorgenomen had om te zwijgen... toch? Dat klinkt voor mij meer alsof Charmkilla er zelf ook door overvallen werd.

En je hebt gelijk v.w.b. dat andere: met deze twee kun je geen contact houden. Wees maar blij dat je niet tussen hen moest kiezen: dat zou ook een onfrisse situatie opleveren...

Geniet maar van de rust. Nogmaals: een heftig begin van 2009 voor jou
  Reply With Quote
Old 01-03-2009, 10:58 PM   #10
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
je hebt bij alles een uiterste, alles moet op een manier geballanceerd worden. Dat lukt dus echter niet, je bent een mens en geen robot en je hebt een bepaalde mentaliteit. Wees jezelf en de rest moet accepteren dat jij, jij bent en niet iets dat hun zijn. Als ze het niet kunnen accepteren dan is het hun pakkie aan. Als jij akkoord gaat met hoe je zelf bent, dan leef je goed, anders zal het snel leiden tot alles behalve vreugde.

Het is niet erg een flapuit te zijn, als dat jou eigen ik is, je mening, gevoelens enz uiten dat vind ik als persoon belangrijk. Mensen om je heen zijn bang voor de waarheid, bang dat ze de controle die ze willen of dachte te hebben kwijt zullen zijn (o.a. over jou).
Iedereeen is uniek, daarmee word je ge´ndentificeerd. Sommige kunnen met jou ID leven en anderen weer niet. Sommige kunnen jou volgen en sommige niet. Maar aan jou om om die mensen te vinden die zich met jo ID akoord gaan. Je hebt dus niet te veranderen, als je het goed aanpakt dan veranderen mensen naar elkaar toe, dan wel in liefdesrelatie dan wel in andere soorten relaties.

Je insteek is goed... zo een insteek hanteer ik ook, of je gaat akkoord met mij zoals ik ben, hoe raar ik er ook bij mag zijn, of je laat mij maar doen wat ik wil. Wel zijn er momenten natuurlijk dat je even zwijgzaam kan blijven.

als ik even stuk van mijzelf mag bloot leggen, ik heb liever een meid die durft te zeggen wat er is en alles bloot legt dan dat ik iemand heb die bang is dat ik der ga veroordelen.

Quote:
die jongen kan zich wel gaan excuseren, maar daar kopen jij en hij niks voor. Verder zou ik zeggen je hun liever kwijt dan rijk, soort gelijkiets heb ik ook mogen meemaken, heb ze ook gelaten voor wat ze zijn, ze hebben elkaar verdiend en ze zullen wel leren.

Exusses moet je menen, als hij excusses zou aanbieden zou het mogelijk niet gemeend zijn.

Reply With Quote
Reply

Tags
deed, fout, hemelsnaam, wat

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 02:50 AM.
Vertalen:

Tags