Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Sport, Liefde & Vrije tijd > Liefde & Relatie

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 01-01-2009, 05:43 PM   #11
CharmKilla
Guest

Waarom volgt ze niet gewoon haar gevoel? Ze heeft te lang gewacht nu er een gewoon heeft afgehaakt. Tis toch heel wat ten huwelijk gevraagd worden. Mannen die ik kende, vragen eerst naar je BH-maat...;-)
Ik denk dat ze te kieskeurig is. Je kunt hoge eisen stellen en die zelf misschien ook tegemoet komen, maar soms moet je water bij de wijn doen. En gaan voor wat het lot je biedt. God geeft je immers wat je nodig hebt en niet wat je denkt nodig te hebben. Jammer dat ze zo twijfelt....

En met z'n vieren de kar trekken is toch veel gezelliger, Shaarda, Vinnie en Vissie-J?
  Reply With Quote
Old 01-01-2009, 07:55 PM   #12
Sharda1
Guest

Quote:
Originally Posted by CharmKilla View Post
Waarom volgt ze niet gewoon haar gevoel? Ze heeft te lang gewacht nu er een gewoon heeft afgehaakt. Tis toch heel wat ten huwelijk gevraagd worden. Mannen die ik kende, vragen eerst naar je BH-maat...;-)
Ik denk dat ze te kieskeurig is. Je kunt hoge eisen stellen en die zelf misschien ook tegemoet komen, maar soms moet je water bij de wijn doen. En gaan voor wat het lot je biedt. God geeft je immers wat je nodig hebt en niet wat je denkt nodig te hebben. Jammer dat ze zo twijfelt....

En met z'n vieren de kar trekken is toch veel gezelliger, Shaarda, Vinnie en Vissie-J?
tja ze is lief maar hyperromantisch... er zit altijd wel een vlekje of deukje in een man

Ik vind een reserve-paardje in de stal wel handig
  Reply With Quote
Old 01-01-2009, 09:35 PM   #13
Radja1987
Guest

Volgens mij gaat het er niet om of iemand perfect is want dat is niemand.

En als je verliefd bent neem je 'imperfecties' voor lief. Tenzij je ergernissen voor deze imperfecties groter zijn dan je liefde.

Uiteindelijk gaat het hierom:

- heeft zij gevoelens voor een van die mannen? Ga ervoor!
- heeft zij gevoelens voor geen van die mannen? Ga er niet voor!
  Reply With Quote
Old 01-02-2009, 08:10 AM   #14
Sharda1
Guest

Quote:
Originally Posted by Radja1987 View Post
Volgens mij gaat het er niet om of iemand perfect is want dat is niemand.

En als je verliefd bent neem je 'imperfecties' voor lief. Tenzij je ergernissen voor deze imperfecties groter zijn dan je liefde.

Uiteindelijk gaat het hierom:

- heeft zij gevoelens voor een van die mannen? Ga ervoor!
- heeft zij gevoelens voor geen van die mannen? Ga er niet voor!
Kijk ik word op mijn wenken bediend: daar komt het 5de paardje aangegalloppeerd hallo Radja! en: de dames zijn nu in de meerderheid, dat wordt een heel goed 2009... hap eens, heren?

Bovenstaande zijn haar meningen, niet de mijne. Ik ben helemaal dol geweest op mijn vriend en die had wel meer dan één deukje...

Ja, zij heeft gevoelens maar volgens haarzelf nét niet genoeg. Ze wordt gemakkleijk verliefd en gaat dan heel hard van start helemaal hoteldebotel (ik denk dan: o jee daar gaat ze weer, want ik heb het al vaker gezien) en vervolgens ontdekt ze het deukje: grote teleusrtelling (geen ergernis bij haar). En dan raakt ze diep in de put en maakt het uit, of de man in kwestie maakt het uit (begrijp ik wel, ik zou hier als man ook een sik van krijgen). Meestal raakt het dan nog een paar keer aan en uit. Zucht. ik probeer het een beetje op te vangen want het is een lieve meid, maar ik luister maar tot op zeker hoogte naar de verhalen. Op een gegeven moment is mijn emmertje vol en dat zeg ik dan ook.
  Reply With Quote
Old 01-02-2009, 10:44 AM   #15
CharmKilla
Guest

Quote:
Originally Posted by Sharda1 View Post
tja ze is lief maar hyperromantisch... er zit altijd wel een vlekje of deukje in een man

Ik vind een reserve-paardje in de stal wel handig
Ik ben ook hyperromantisch, maar wel realistisch geworden na een paar deukjes. Leert zij er dan niets van? Jammer...

Vergeet je het reservepaardje niet genoeg hooi te geven...
  Reply With Quote
Old 01-02-2009, 08:20 PM   #16
Sharda1
Guest

Quote:
Ik ben ook hyperromantisch, maar wel realistisch geworden na een paar deukjes. Leert zij er dan niets van? Jammer...

Vergeet je het reservepaardje niet genoeg hooi te geven...
Ze weet wel hoe ze in elkaar zit, maar voorlopig zwermen de mannen nog om haar heen... Misschien is de noodzaak om ervan te leren nog niet groot genoeg...

Nee hoor ik heb zelfs een appeltje, maar dan moet ze wel komen
  Reply With Quote
Old 01-03-2009, 10:43 AM   #17
CharmKilla
Guest

Ergens moet ik toch wel enig respect voor haar uitspreken. Dat ze niet gaat voor de eerste de beste man betekent ook dat ze een degelijke vrouw is. Nog net niet wanhopig genoeg om Tom Dick of Harry van de straat te plukken. Dus ik weet niet wat de heren van dit forum doen; ik zou zeggen "Sla je slag!"
  Reply With Quote
Old 01-03-2009, 05:35 PM   #18
Sharda1
Guest

Quote:
Ergens moet ik toch wel enig respect voor haar uitspreken. Dat ze niet gaat voor de eerste de beste man betekent ook dat ze een degelijke vrouw is. Nog net niet wanhopig genoeg om Tom Dick of Harry van de straat te plukken. Dus ik weet niet wat de heren van dit forum doen; ik zou zeggen "Sla je slag!"
Klopt, ze meent het heel serieus, ze speelt geen spelletjes.
Ze kan alleen niet kiezen.
En, zoals Vissie (meen ik) alz ei: dat is ook een keus...
  Reply With Quote
Old 01-03-2009, 10:37 PM   #19
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:

ik heb hier even over zitten nadenken....

Ik heb ook respect voor die dame die niet zomaar de eerste beste man kiest, echter je kan wel de perfectionist zijn, maar niemand is perfect, niemand kan volkomen aan je wensen voldoen.

@ sharda: waren idd mijn woorden.
Status: Offline

Reply With Quote
Old 01-04-2009, 08:15 AM   #20
Sharda1
Guest

Quote:
Originally Posted by vissie-j View Post
ik heb hier even over zitten nadenken....

Ik heb ook respect voor die dame die niet zomaar de eerste beste man kiest, echter je kan wel de perfectionist zijn, maar niemand is perfect, niemand kan volkomen aan je wensen voldoen.

@ sharda: waren idd mijn woorden.
Ja, ze stelt TE hoge eisen.

Ja Vissie, ik luister wel naar jou! Dacht je van niet? Soms ben ik het niet met je eens, maar ik luister altijd goed.

Ze is lief en ze houdt van drama: er was een keer iets vervelends en wij hadden ergens afgesproken voor een kop koffie/bijpraten. Zat ze met een treurig gezichtje in een dramatische lange zwarte jurk op het terrasje te wachten. Iedereen keek (vooral de mannen haha), maar op zo'n moment zit ze ook écht heel diep in de put.
  Reply With Quote
Reply

Tags
imperfecte, man, met, trouwen

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 01:45 AM.
Vertalen:

Tags