Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Sport, Liefde & Vrije tijd > Liefde & Relatie

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 10-17-2008, 06:00 PM   #31
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Sharda1 View Post
Ik vertelde maar een heel klein deel van het verhaal... Ze vroeg er wel degelijk naar, hoor. Uit mezelf zou ik zoiets niet zeggen.

Maar goed, ze wou dus mijn mening weten en ik zei dat ik vond dat je je partner niet moet bedonderen en ingeval van echt menens, grote liefde, soulmate blabla speel het dan eerlijk: vertel het aan je partner, rond zo netjes mogelijk af en ga verder met die ander. Heel moeilijk hoor, ik ben zelf ook wel eens verliefd geweest terwijl ik nog getrouwd was dus ik weet echt wel waarover ik praat. Maar een stiekeme affaire, nee dat moet je nooit doen, vind ik.

latten!

1. bij gezamenlijke vrienden. 2. loop iemands winkel binnen

oke, dan heb ik toch een goed beeld, als ze er echt om vroeg dan had ze niet moeten zeuren toen je je mening gaf, anders moet ze er er niet naar vragen.

je hebt gelijk, aan haar of ze het opvolgt kwa mening of dat ze doet wat ze doet en dus meer pijn wilt hebben dan dat ene dat ze denkt te ontwijken.

Latten, makkelijk gezegd, zover ik weet (onder de hindustanen) is het meer huisje boompje beestje opzetten, er zijn wel hindustanen die gaan latten, is een oplossing.

uhm iemands winkel binnenlopen??
Status: Offline

Reply With Quote
Old 10-17-2008, 08:07 PM   #32
Sharda1
Guest

Quote:
Originally Posted by vissie-j View Post
oke, dan heb ik toch een goed beeld, als ze er echt om vroeg dan had ze niet moeten zeuren toen je je mening gaf, anders moet ze er er niet naar vragen.

je hebt gelijk, aan haar of ze het opvolgt kwa mening of dat ze doet wat ze doet en dus meer pijn wilt hebben dan dat ene dat ze denkt te ontwijken.

Latten, makkelijk gezegd, zover ik weet (onder de hindustanen) is het meer huisje boompje beestje opzetten, er zijn wel hindustanen die gaan latten, is een oplossing.

uhm iemands winkel binnenlopen??
tja veel mensen willen alleen maar bevestiging van wat ze willen. Zo van : doe het maar hoor, je hebt groot gelijk! en dan later, als de boel uit de rails loopt, bij je terugkomen: ja maar jij zei toch ook dat ik het moest doen?!

Het heeft ook zijn nadelen: reizen, slepen met spullen, niet voor de ander kunnen zorgen als ie ziek is (bij grote afstand) maar ik vond de voordelen altijd zwaarder wegen. Geen enkele keus is voor iedereen goed.

Ja, letterlijk, zo ging het bij mij: winkel met kunst binnengaan, aan de praat raken, me voorstellen, klikte, kom nog eens terug... en van het een kwam het ander
  Reply With Quote
Old 10-18-2008, 08:17 PM   #33
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
tja veel mensen willen alleen maar bevestiging van wat ze willen. Zo van : doe het maar hoor, je hebt groot gelijk! en dan later, als de boel uit de rails loopt, bij je terugkomen: ja maar jij zei toch ook dat ik het moest doen?!

Het heeft ook zijn nadelen: reizen, slepen met spullen, niet voor de ander kunnen zorgen als ie ziek is (bij grote afstand) maar ik vond de voordelen altijd zwaarder wegen. Geen enkele keus is voor iedereen goed.

Ja, letterlijk, zo ging het bij mij: winkel met kunst binnengaan, aan de praat raken, me voorstellen, klikte, kom nog eens terug... en van het een kwam het ander

Tja mensen zijn soms selectief en horen graag wat ze willen horen, dat wat afwijkt van hun zien de meeste mensen als dreigement.
Mensen willen advies, maar advies dat hun ding bevoorderd dus ondersteunt.

uhm, reizen is leuk, vooral met de auto, spullen (welke spullen, de basis of meer dan basis??)
en tja, ziek worden doet iedereen, en bij grote afstanden kan ik snappe dat hte lastig wordt. Wat zijn de voordelen behalve meer vrijheid?
Hebbie kinderen? zo ja hoe wordt dat geregeld?

hmmm, moet ook maar eens een winkel gaan binnenlopen net als Vinnie .

Reply With Quote
Old 10-18-2008, 08:54 PM   #34
Sharda1
Guest

Quote:
Tja mensen zijn soms selectief en horen graag wat ze willen horen, dat wat afwijkt van hun zien de meeste mensen als dreigement.
Mensen willen advies, maar advies dat hun ding bevoorderd dus ondersteunt.

uhm, reizen is leuk, vooral met de auto, spullen (welke spullen, de basis of meer dan basis??)
en tja, ziek worden doet iedereen, en bij grote afstanden kan ik snappe dat hte lastig wordt. Wat zijn de voordelen behalve meer vrijheid?
Hebbie kinderen? zo ja hoe wordt dat geregeld?

hmmm, moet ook maar eens een winkel gaan binnenlopen net als Vinnie .
Klopt. Zij voelde het als verraad, ik had het helemaal gedaan...

Nou.. reizen als vacantie, dt is leuk. Als je steeds met de bus en de trein moet omdat je vriendje in een andere stad woont is het minder leuk, hoor. Wel leuk om hem te zien natuurlijk.
Een vest en een leesboek en recepten enzo.

Je houdt je eigen stukje! ik ben erg gehecht aan mijn huisje, mijn kerk, mijn yogaclub, mijn vriendinnen. Daar kan een vriend best naast, maar niet in de plaats van. Met kinderen wordt het denk ik moeilijk, ja, maar daar heb ik geen ervaing mee. En, voordeel 2: je ziet mekaar steeds even niet, dus je gaat elkaar missen en dan ben je steeds blij als je elkaar weer ziet en je hebt ook iets te vertellen! Het wordt niet gauw saai.
Maar het werkt niet voor iedereen natuurlijk, zoveel hoofden zoveel zinnen. Ik ben ook graag af en toe alleen.

Moet er wel een leuke vrouw in staan! Dat was trouwens niet mijn opzet hoor, ik zag iets moois in de etalage en pas toen ik binnen was zag ik de winkel-meneer
  Reply With Quote
Old 10-19-2008, 12:34 PM   #35
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
Klopt. Zij voelde het als verraad, ik had het helemaal gedaan...

Nou.. reizen als vacantie, dt is leuk. Als je steeds met de bus en de trein moet omdat je vriendje in een andere stad woont is het minder leuk, hoor. Wel leuk om hem te zien natuurlijk.
Een vest en een leesboek en recepten enzo.
ach, ik zeg er altijd bij van, ik ga je mijn mening geven wat je eraan hebt is aan jou...

hmmm, auto is dan beste oplossing :P.

Quote:
Je houdt je eigen stukje! ik ben erg gehecht aan mijn huisje, mijn kerk, mijn yogaclub, mijn vriendinnen. Daar kan een vriend best naast, maar niet in de plaats van. Met kinderen wordt het denk ik moeilijk, ja, maar daar heb ik geen ervaing mee. En, voordeel 2: je ziet mekaar steeds even niet, dus je gaat elkaar missen en dan ben je steeds blij als je elkaar weer ziet en je hebt ook iets te vertellen! Het wordt niet gauw saai.
Maar het werkt niet voor iedereen natuurlijk, zoveel hoofden zoveel zinnen. Ik ben ook graag af en toe alleen.

Moet er wel een leuke vrouw in staan! Dat was trouwens niet mijn opzet hoor, ik zag iets moois in de etalage en pas toen ik binnen was zag ik de winkel-meneer
uhm je kan alles behouden, ook met vriend ernaaast, maar je hebt minder vrijheid gezien je dan ook met iemand rekening hebt te houden als alles onder n dak wordt geregeld.
oke dus verlangen naar wordt steeds opgewekt en dan heb je er meer plezier aan, dus steeds opnieuw verliefd worden (of iets in die richting).

Dat alleen zijn kan je ook bevoorderen als je samen woont, dan bedoel ik niet direct hij de ene kamer jij de ander kamer (zou wel een optie kunnen zijn), maar bijvoorbeeld gewoon stappen/bezoek gaan met/bij je vriend(in)en of andere dingen. Ik ben ook wel iemand die zo nu en dan op mijzelf moet zijn.

hmmmm, dus eerst ff windowshopping en dan hopen op een leuke vrouw binnen :P.

Reply With Quote
Old 10-19-2008, 02:14 PM   #36
Sharda1
Guest

Quote:
ach, ik zeg er altijd bij van, ik ga je mijn mening geven wat je eraan hebt is aan jou...

hmmm, auto is dan beste oplossing :P.

uhm je kan alles behouden, ook met vriend ernaast, maar je hebt minder vrijheid gezien je dan ook met iemand rekening hebt te houden als alles onder n dak wordt geregeld.
oke dus verlangen naar wordt steeds opgewekt en dan heb je er meer plezier aan, dus steeds opnieuw verliefd worden (of iets in die richting).

Dat alleen zijn kan je ook bevorderen als je samen woont, dan bedoel ik niet direct hij de ene kamer jij de ander kamer (zou wel een optie kunnen zijn), maar bijvoorbeeld gewoon stappen/bezoek gaan met/bij je vriend(in)en of andere dingen. Ik ben ook wel iemand die zo nu en dan op mijzelf moet zijn.

hmmmm, dus eerst ff windowshopping en dan hopen op een leuke vrouw binnen :P.
een ingebouwde vangrail..

ik heb geen rijbewijs

met latten moet je ook passen en meten en soms inschikken, maar je eigen stukje blijft onaangetast (de inrichting van je huis b.v.). En op praktisch gebied geen gedoe als je uit elkaar gaat. Als je dat een keer hebt meegemaakt kijk je de volgende keer wel uit...

Ga naar de antiekmarkt, zie je meteen wie er staat! Maar daar is het onderhand wat te koud voor... doe het maar fijn op je eigen manier, poolen is ook niet slecht
  Reply With Quote
Old 10-19-2008, 08:02 PM   #37
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
een ingebouwde vangrail..

ik heb geen rijbewijs

met latten moet je ook passen en meten en soms inschikken, maar je eigen stukje blijft onaangetast (de inrichting van je huis b.v.). En op praktisch gebied geen gedoe als je uit elkaar gaat. Als je dat een keer hebt meegemaakt kijk je de volgende keer wel uit...:boos:

Ga naar de antiekmarkt, zie je meteen wie er staat! Maar daar is het onderhand wat te koud voor... doe het maar fijn op je eigen manier, poolen is ook niet slecht

Begin je rijbewijs dan te halen :P.

tja er blijft altijd n persoon met de brokken zitten als je uit elkaar gaat, dus wen daar maar aan , en zorg dat je hte niet zelf betn als dat kan.

Poolen doe ik alleen met vriend(inn)en... en durf niet zo snel naar een onbekende tafel te lopen....

Reply With Quote
Old 01-03-2009, 08:13 PM   #38
HeidiZandbergen
Guest

Default Relatie op het werk?

Voor een wekelijkse rubriek in een kwaliteitskrant maak ik zorgvuldige, uitgebreide maar anonieme portretten van mensen die een relatie op het werk hebben, hebben gehad of daar op een andere manier mee te maken kregen. Om u aan te melden of voor meer informatie, kunt u contact opnemen per mail: heidi.zandbergen@daxis.nl
  Reply With Quote
Reply

Tags
het, relatie, werk

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 09:22 PM.
Vertalen:

Tags