Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Sport, Liefde & Vrije tijd > Liefde & Relatie

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 10-16-2008, 10:10 PM   #21
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Vinnie View Post
hahahahaha Sharda :P
nou ik ben altijd wel huiverig om te gaan daten met collega's, stel dat het niets wordt dan krijg je gezeik op het werk

eindelijk iets waar ik iets mee kan, heb een stomme vak dat risicomanagement heet,

en dast wat jij zegt kan ik zeggen, dat is een risico waar je voor moet kiezen of je het wilt lopen.

en de vraag is hoe groot is de kans dat het zich voordoet dat je het gezeik op je werk krijgt laat staan privé en zakelijkheid scheiden...
Status: Offline

Reply With Quote
Old 10-16-2008, 10:13 PM   #22
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Sharda1 View Post
hee Vinnie wat ben jij ineens actief vandaag? Zullen we samen de IF-qouta opkrikken? Ik ben bezig een CDROM te formatteren voor externe opslag van mijn foto's en het duurt me toch lang... Dus keek ik ondertussen hier. Even spieken nee hij blijft bezig straks kan ik niet eens naar bed!

Dat van je slag slaan zei ik niet hoor, dat was Vissie, en dan met een knipoog erbij. Nee ik zou werk ook liever niet hebben om de reden die jij noemt, maar ja wat dan wel? Als je zoekend bent, bedoel ik? Misschien was vroeger toch nog niet zo gek: een oogstfeest met meneer pastoor erbij en dan ging het ene dorp op bezoek bij het andere

Ik heb 2 relaties gehad en dat ging allebei "spontaan", dat is toch het leukste lijkt mij
hoe je een relatie ook start je loopt altijd risico's....(dan wel pos. als neg.) enige dat je kan doen is bepalen hoe het spel wordt gespeeld, maar dat doe je samen, hoe je alles doet, hoe de taken in het huis of waar dasn ook gedeeld worden.

hmmm, spontane relaties, how do you do?

Reply With Quote
Old 10-17-2008, 06:10 AM   #23
Sharda1
Guest

Quote:
Originally Posted by vissie-j View Post
tja, als ze ernaar vroeg sharda, dan had je der de verhalen van overspel kunnen geven, maar als ik dit zo lees vroeg ze er niet echt om...

hoe je een relatie ook start je loopt altijd risico's....(dan wel pos. als neg.) enige dat je kan doen is bepalen hoe het spel wordt gespeeld, maar dat doe je samen, hoe je alles doet, hoe de taken in het huis of waar dan ook gedeeld worden.

hmmm, spontane relaties, how do you do?
Ik vertelde maar een heel klein deel van het verhaal... Ze vroeg er wel degelijk naar, hoor. Uit mezelf zou ik zoiets niet zeggen.

Maar goed, ze wou dus mijn mening weten en ik zei dat ik vond dat je je partner niet moet bedonderen en ingeval van echt menens, grote liefde, soulmate blabla speel het dan eerlijk: vertel het aan je partner, rond zo netjes mogelijk af en ga verder met die ander. Heel moeilijk hoor, ik ben zelf ook wel eens verliefd geweest terwijl ik nog getrouwd was dus ik weet echt wel waarover ik praat. Maar een stiekeme affaire, nee dat moet je nooit doen, vind ik.

latten!

1. bij gezamenlijke vrienden. 2. loop iemands winkel binnen
  Reply With Quote
Old 10-17-2008, 08:14 AM   #24
Vinnie
Administrator
IF-Lid

Vinnie's Avatar

Quote:
hee Vinnie wat ben jij ineens actief vandaag? Zullen we samen de IF-qouta opkrikken? Ik ben bezig een CDROM te formatteren voor externe opslag van mijn foto's en het duurt me toch lang... Dus keek ik ondertussen hier. Even spieken nee hij blijft bezig straks kan ik niet eens naar bed!

Dat van je slag slaan zei ik niet hoor, dat was Vissie, en dan met een knipoog erbij. Nee ik zou werk ook liever niet hebben om de reden die jij noemt, maar ja wat dan wel? Als je zoekend bent, bedoel ik? Misschien was vroeger toch nog niet zo gek: een oogstfeest met meneer pastoor erbij en dan ging het ene dorp op bezoek bij het andere

Ik heb 2 relaties gehad en dat ging allebei "spontaan", dat is toch het leukste lijkt mij
hahahaha goed he :P
Is het gelukt met je externe harde schijf gisteravond?
Oh sorry dan was ik weer is te snel hahaha maar vond het wel grappig...
Ik ga welis wat drinken met een collega en bij een enkeling kom ik welis thuis maar dat zijn geen dates...
Hahahahaha nou als dat zou kunnen, nee geintje, het spontane is toch wel het leukste...zoekend ben ik ook niet maar mijn ogen zijn altijd open...

Reply With Quote
Old 10-17-2008, 08:45 AM   #25
Sharda1
Guest

Quote:
Is het gelukt met je externe harde schijf gisteravond?
Oh sorry dan was ik weer is te snel hahaha maar vond het wel grappig...
Ik ga welis wat drinken met een collega en bij een enkeling kom ik welis thuis maar dat zijn geen dates...
Hahahahaha nou als dat zou kunnen, nee geintje, het spontane is toch wel het leukste...zoekend ben ik ook niet maar mijn ogen zijn altijd open...
Nee ik was ineens alles kwijt!

Het zou ook best kunnen.. je weet nooit hoe een koe een haas vangt, de vraag is dan natuurlijk welk dier je bent...

die spontane voorbeelden van mij waren uit het leven gegrepen, zo is het écht gegaan

Ja, dat is mijn houding ook. Weten ze jou niet te vinden? Loslopende jonge mannen liggen goed in de markt
  Reply With Quote
Old 10-17-2008, 09:13 AM   #26
Vinnie
Administrator
IF-Lid

Vinnie's Avatar

Quote:
Nee ik was ineens alles kwijt!

Het zou ook best kunnen.. je weet nooit hoe een koe een haas vangt, de vraag is dan natuurlijk welk dier je bent...

die spontane voorbeelden van mij waren uit het leven gegrepen, zo is het écht gegaan

Ja, dat is mijn houding ook. Weten ze jou niet te vinden? Loslopende jonge mannen liggen goed in de markt
oh wat balen joh !

hahaha is dat zo, nou daar merk ik nog niet veel van al doe ik er ook niet veel voor nog.....

Reply With Quote
Old 10-17-2008, 09:33 AM   #27
Sharda1
Guest

Quote:
oh wat balen joh !

hahaha is dat zo, nou daar merk ik nog niet veel van al doe ik er ook niet veel voor nog.....
Er zijn erger dingen

Dat gebeurt zomaar ineens, je slaat in de gang de hoek om en hoppa ineens sta je tegenover een leuk meisje van de afdeling debiteuren! laat zij van de schrik al haar papieren vallen, raap jij die op en vul de rest maar in...
  Reply With Quote
Old 10-17-2008, 09:40 AM   #28
Vinnie
Administrator
IF-Lid

Vinnie's Avatar

Quote:
Er zijn erger dingen

Dat gebeurt zomaar ineens, je slaat in de gang de hoek om en hoppa ineens sta je tegenover een leuk meisje van de afdeling debiteuren! laat zij van de schrik al haar papieren vallen, raap jij die op en vul de rest maar in...
hahahaha en dan heb jij een feest :P
nou wie weet dat bedoel ik dus eigenlijk op zo'n manier zou ik het niet
erg vinden. Achja wie weet komt wel joh...
en jij? Sta jij er voor open....

Reply With Quote
Old 10-17-2008, 09:52 AM   #29
Sharda1
Guest

Quote:
hahahaha en dan heb jij een feest :P
nou wie weet dat bedoel ik dus eigenlijk op zo'n manier zou ik het niet
erg vinden. Achja wie weet komt wel joh...
en jij? Sta jij er voor open....
CDROM en Ziggo-feestje. Weer een broodje knof

O ik sta er zeker voor open, maar ik ben na de laatste keer wel voorzichtiger geworden
  Reply With Quote
Old 10-17-2008, 12:15 PM   #30
Vinnie
Administrator
IF-Lid

Vinnie's Avatar

Quote:
CDROM en Ziggo-feestje. Weer een broodje knof

O ik sta er zeker voor open, maar ik ben na de laatste keer wel voorzichtiger geworden
hahahaha

oehhh ook spannend toch, nou ik ben benieuwd

Reply With Quote
Reply

Tags
het, relatie, werk

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 12:46 AM.
Vertalen:

Tags