Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Sport, Liefde & Vrije tijd > Liefde & Relatie

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 10-16-2008, 08:33 AM   #11
Sharda1
Guest

Fijn voor hun partners...

Doe maar geen uitspraken, hou je op de vlakte, want je doet het nooit goed in zo'n geval! Op een forum kun je gewoon zeggen wat je vindt maar in real life eindig je meestal als de gebeten hond, soms zelfs voor beide partijen.

Ik zie/hoor ook wel wat op mijn werk en heb een heel arsenaal paraat: goh, ja? Da's ook wat!
Tja, ieder zijn meug
etc blablabla en ondertussen denk ik er het mijne van.

De meneer van deze topic laat niets meer horen. Misschien wou hij wat anders horen...?
  Reply With Quote
Old 10-16-2008, 04:31 PM   #12
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

partners he...

tja, je hebt van die vage mensen die hte leuk vinden alles ook nog buiten het huis te zoeken.

maar ja als dsan alles kapot gaat dan gaan ze wel jammeren...mensen zijn soms rare wezens.
Status: Offline

Reply With Quote
Old 10-16-2008, 06:21 PM   #13
Vinnie
Administrator
IF-Lid

Vinnie's Avatar

Quote:
Originally Posted by Sharda1 View Post

Doe maar geen uitspraken, hou je op de vlakte, want je doet het nooit goed in zo'n geval! Op een forum kun je gewoon zeggen wat je vindt maar in real life eindig je meestal als de gebeten hond, soms zelfs voor beide partijen.

Ik zie/hoor ook wel wat op mijn werk en heb een heel arsenaal paraat: goh, ja? Da's ook wat!
Tja, ieder zijn meug

De meneer van deze topic laat niets meer horen. Misschien wou hij wat anders horen...?
Ik ga me er niet verder niet mee bemoeien...het is al net een soap op me werk. Vandaag nog besproken er scheiden hier meer mensen als normaal volgens mij !!

Hahaha idd ik denk dat hij op goedkeuring had gerekend....

Reply With Quote
Old 10-16-2008, 06:22 PM   #14
Vinnie
Administrator
IF-Lid

Vinnie's Avatar

Quote:

Tja, ieder zijn meug

Jep het is inderdaad te triest voor woorden. De meesten komen er om te werken maar blijkbaar is het net een datings paradijs...

Reply With Quote
Old 10-16-2008, 06:30 PM   #15
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Vinnie View Post
Jep het is inderdaad te triest voor woorden. De meesten komen er om te werken maar blijkbaar is het net een datings paradijs...

sla je slag zou ik zeggen ...

Reply With Quote
Old 10-16-2008, 07:42 PM   #16
Sharda1
Guest

Quote:
Originally Posted by vissie-j View Post
tja, je hebt van die vage mensen die het leuk vinden alles ook nog buiten het huis te zoeken.

maar ja als dan alles kapot gaat dan gaan ze wel jammeren...mensen zijn soms rare wezens.
Ik weet niet of ze vaag zijn, ik vind het altijd raar dat ze er recht op menen te hebben (ja maar ik ben zˇ verliefd!) maar als hun partner hetzelfde zou doen is de wereld te klein...
  Reply With Quote
Old 10-16-2008, 07:49 PM   #17
Sharda1
Guest

Quote:
Ik ga me er niet verder niet mee bemoeien...het is al net een soap op me werk. Vandaag nog besproken er scheiden hier meer mensen als normaal volgens mij !!

Hahaha idd ik denk dat hij op goedkeuring had gerekend....
Kijk er maar naar als een soap... En hou je eigen maatstaven vast.

Op zich is iemand op je werk ontmoeten nog niet zo gek: je kunt iemand langdurig observeren, niet alleen op een afspraakje of zo waar hij of zij een paar uur mooi weer speelt. En je kunt collega's eens polsen: wat vind jij van die Pietje?

Ja, veel mensen willen alleen horen wat hen goed uitkomt. Ik heb een getrouwde collega die iets wil met een getrouwde man die ik ook ken van mijn werk (soap 2, Vinnie!) en toen ik zei dat ik vond dat oversopel niet kon en dat ik die verhalen niet hoefde te horen werd ze kwaad en zei: Aan jou heb ik niks!
Dat is pas vaag, Vissie

Kijk, nu voeg ik toch mooi 2 postings toe aan de tamme IF! Ik heb vanochtend eens geturfd omdat Vinnie e iets over zei en zag dat er steeds wel aardig wat lezers actief zijn en ook steeds nieuwe leden arriveren, maar ze schrijven blijkbaar niets...
  Reply With Quote
Old 10-16-2008, 08:28 PM   #18
Vinnie
Administrator
IF-Lid

Vinnie's Avatar

Quote:
Originally Posted by vissie-j View Post
sla je slag zou ik zeggen ...
hahahahaha Sharda :P
nou ik ben altijd wel huiverig om te gaan daten met collega's, stel dat het niets wordt dan krijg je gezeik op het werk

Reply With Quote
Old 10-16-2008, 08:50 PM   #19
Sharda1
Guest

Quote:
hahahahaha Sharda :P
nou ik ben altijd wel huiverig om te gaan daten met collega's, stel dat het niets wordt dan krijg je gezeik op het werk
hee Vinnie wat ben jij ineens actief vandaag? Zullen we samen de IF-qouta opkrikken? Ik ben bezig een CDROM te formatteren voor externe opslag van mijn foto's en het duurt me toch lang... Dus keek ik ondertussen hier. Even spieken nee hij blijft bezig straks kan ik niet eens naar bed!

Dat van je slag slaan zei ik niet hoor, dat was Vissie, en dan met een knipoog erbij. Nee ik zou werk ook liever niet hebben om de reden die jij noemt, maar ja wat dan wel? Als je zoekend bent, bedoel ik? Misschien was vroeger toch nog niet zo gek: een oogstfeest met meneer pastoor erbij en dan ging het ene dorp op bezoek bij het andere

Ik heb 2 relaties gehad en dat ging allebei "spontaan", dat is toch het leukste lijkt mij
  Reply With Quote
Old 10-16-2008, 10:08 PM   #20
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
Kijk er maar naar als een soap... En hou je eigen maatstaven vast.

Op zich is iemand op je werk ontmoeten nog niet zo gek: je kunt iemand langdurig observeren, niet alleen op een afspraakje of zo waar hij of zij een paar uur mooi weer speelt. En je kunt collega's eens polsen: wat vind jij van die Pietje?

Ja, veel mensen willen alleen horen wat hen goed uitkomt. Ik heb een getrouwde collega die iets wil met een getrouwde man die ik ook ken van mijn werk (soap 2, Vinnie!) en toen ik zei dat ik vond dat oversopel niet kon en dat ik die verhalen niet hoefde te horen werd ze kwaad en zei: Aan jou heb ik niks!
Dat is pas vaag, Vissie

Kijk, nu voeg ik toch mooi 2 postings toe aan de tamme IF! Ik heb vanochtend eens geturfd omdat Vinnie e iets over zei en zag dat er steeds wel aardig wat lezers actief zijn en ook steeds nieuwe leden arriveren, maar ze schrijven blijkbaar niets...
tja, als ze ernaar vroeg sharda, dan ahd je der de verhalen van overspel kunnen geven, maar als ik dit zo lees vroeg ze er niet echt om...

Reply With Quote
Reply

Tags
het, relatie, werk

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 02:54 AM.
Vertalen:

Tags