Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Sport, Liefde & Vrije tijd > Liefde & Relatie

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 09-25-2008, 07:36 PM   #1
Love_Hurts
Guest

Default relatie op het werk

Hallo allemaal,

Om te beginnen heb ik een vrouw en een kind waar ik heel gek op ben. Op het werk mailde een vrouwelijke collega mij, ik had haar wel een paar keer gezien, maar zocht niet achter haar dat ze mij meer dan leuk vond. Maar om een lang verhaal kort te houden, mailde ze mij eerst en zo begonnen we heen en weer te mailen. Na een paar dagen met elkaar persoonlijk gesproken te hebben begon zij mij te vertellen dat ze helemaal stapelverliefd is op mij, hoewel ik enkele jaren jonger ben dan haar en zij thuis nog een man en twee kids heeft. Ik dacht ja leuk, maar wat moet ik ermee, dacht houdt wel op wilde het niet weten. Nu enkele dagen trek ik met haar op in de pauze en hebben we elkaar spontaan gezoend zonder maar iets te zeggen en ik krijg haar maar niet uit mn hoofd. Wat kan ik hier serieus aan doen, ik wilde dit niet, maar het is me gewoon overkomen, ik heb hier niet bewust voor gekozen, had dit ook niet van mezelf verwacht dat ik dit mijn vrouw en kind aan zou doen, waar ik heel veel van hou. Hoe zei mij niet uit haar hoofd kan krijgen, krijg ik haar ook niet uit mn hoofd.
Graag zou ik willen weten wat mensen hebben gedaan die dit ook of op een soortgelijk manier hebben ervaren.

Ik hoop snel wat van jullie te horen.

Alvast bedankt..

Love_Hurts
  Reply With Quote
Sponsors
Old 09-26-2008, 09:03 AM   #2
Vinnie
Administrator
IF-Lid

Vinnie's Avatar

Beste love_hurts,

ten eerste; ik heb even een eigen topic voor je aangemaakt zodat het wat duidelijker wordt :)

Je bent blijkbaar verliefd op haar geworden waar je eigenlijk niets aan kan doen. Verliefdheid zijn gevoelens waar je niet altijd de grip op hebt.
Uit je verhaal begrijp ik dat zowel jij een vrouw en kinderen hebt en dat zij een partner met kinderen heeft.

Dit is voor jullie allebei nieuw en spannend denk ik. Maar als ik jou was zou ik me eerst is heel goed afvragen tot hoe ver je zou gaan. Als dit al een kans van slagen zou hebben, betekent dat dat jij zou moeten gaan scheiden en dat zij moet scheiden van dr man. Even tussen door; hier worden de kinderen weer de dupe van.
En dan is het nog maar afwachten of de relatie tussen jullie goed zou blijven gaan en jullie "niet voor niets" jullie huidige relatie hebben beeindigd.
Hebben jullie al samen hierover gepraat.

Ik heb als buitenstaander makkelijk praten denk ik maar als ik jou was zou ik zsm dit stoppen op je werk. Meestal lopen dit soort dingen niet goed af. Nu ben je (hopelijk) gelukkig getrouwd. Iedereen heeft welis de kans om "wat anders te proeven" maar ik zou zeker niet verder gaan want je zet ten eerste je toekomst op het spel en bovendien maken jullie samen misschien wel 2 gelukkige relaties kapot.

Heel veel succes met je beslissing !

Grt
Vinnie
Status: Offline

Reply With Quote
Old 09-26-2008, 09:47 AM   #3
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

ik ben het eens met vinnie,

je hebt al een relatie en kinderen, neem aan dat je gelukkig bent daar, zo niet, wat zijn daar de problemen (als je het in grote lijnen kan vertellen).

Denk dat dit meer spanning is dan echt verliefdheid, meer van wat is het, ook al wil je het ene kant niet,maar het voelt toch ergens fijn lijkt mij als ik je verhaal goed heb gelezen.

Zoals Vinnie al schreef moet het zosnel mogeljik stoppen, het stopt pas als je contact met je collega beetje heel erg minderd, zij zocht contact en weet niet of ik nou moet denken dat ze dit soort dingen eerder heeft gedaan en dus haar manier van leven is. (soort van, van 2 wallen eten. )

Reply With Quote
Old 09-26-2008, 04:37 PM   #4
Love_Hurts
Guest

Quote:
Originally Posted by Vinnie View Post
Beste love_hurts,

ten eerste; ik heb even een eigen topic voor je aangemaakt zodat het wat duidelijker wordt :)

Je bent blijkbaar verliefd op haar geworden waar je eigenlijk niets aan kan doen. Verliefdheid zijn gevoelens waar je niet altijd de grip op hebt.
Uit je verhaal begrijp ik dat zowel jij een vrouw en kinderen hebt en dat zij een partner met kinderen heeft.

Dit is voor jullie allebei nieuw en spannend denk ik. Maar als ik jou was zou ik me eerst is heel goed afvragen tot hoe ver je zou gaan. Als dit al een kans van slagen zou hebben, betekent dat dat jij zou moeten gaan scheiden en dat zij moet scheiden van dr man. Even tussen door; hier worden de kinderen weer de dupe van.
En dan is het nog maar afwachten of de relatie tussen jullie goed zou blijven gaan en jullie "niet voor niets" jullie huidige relatie hebben beeindigd.
Hebben jullie al samen hierover gepraat.

Ik heb als buitenstaander makkelijk praten denk ik maar als ik jou was zou ik zsm dit stoppen op je werk. Meestal lopen dit soort dingen niet goed af. Nu ben je (hopelijk) gelukkig getrouwd. Iedereen heeft welis de kans om "wat anders te proeven" maar ik zou zeker niet verder gaan want je zet ten eerste je toekomst op het spel en bovendien maken jullie samen misschien wel 2 gelukkige relaties kapot.

Heel veel succes met je beslissing !

Grt
Vinnie
Ten eerste bedankt voor je reactie.

Ik weet zelf ook dat wat ik doe niet goed is, maar zoals ik eerder al zei haar mij niet meer uit mijn hoofd krijg. Ik kan gewoon niet meer denken, ik krijg haar gewoon niet uit mijn gedachten.
En over mijn relatie persoonlijk met mijn huidige vrouw is gewoon goed, niks op aan te merken.
Verder weet ik dat er een grote kans is dat dit weer zou kunnen gebeuren in de toekomst dat, als zij en ik met elkaar verder gaan, dat weer zou gaan kunnen gebeuren dat zij of ik er weer met iemand vandoor gaat. Maar om het kort te houden kan ik daar op dit moment niet aan denken, alhoewel ik het heb geprobeerd. Het is nu vrijdag heb haar een uur geleden nog gezien en kan al niet meer wachten tot het maandag is tot ik haar weer ga zien.
Bedankt voor je reactie en ik hoop dat ik er snel uit kom al zie ik dat niet gauw gebeuren, ik denk tot er iets moet gebeuren, dat zij of ik betrapt word ofzo, kan ook niet gauw iets verzinnen.
Als ik het zelf af kon had ik hier mijn verhaal niet gedaan, met wie zou ik dit anders kunnen bespreken.

Grtz,
LOVE HURTS
  Reply With Quote
Old 09-26-2008, 04:51 PM   #5
Love_Hurts
Guest

Quote:
Originally Posted by vissie-j View Post
ik ben het eens met vinnie,

je hebt al een relatie en kinderen, neem aan dat je gelukkig bent daar, zo niet, wat zijn daar de problemen (als je het in grote lijnen kan vertellen).

Denk dat dit meer spanning is dan echt verliefdheid, meer van wat is het, ook al wil je het ene kant niet,maar het voelt toch ergens fijn lijkt mij als ik je verhaal goed heb gelezen.

Zoals Vinnie al schreef moet het zosnel mogeljik stoppen, het stopt pas als je contact met je collega beetje heel erg minderd, zij zocht contact en weet niet of ik nou moet denken dat ze dit soort dingen eerder heeft gedaan en dus haar manier van leven is. (soort van, van 2 wallen eten. )

Aan de ene kant heb je gelijk als je het over de spanning hebt en dat t fijn voelt, maar aan de ene kant wil ik het helemaal niet, maar nu zit ik er al helemaal in, ik kom er gewoon niet meer uit wat ik ook probeer (valt eigenlijk weinig te proberen) en als ik thuiskom voel ik me zo schuldig tegenover mn vrouw en kind. Heel zwaar is dit, maar als ik bij haar ben dan vergeet ik mn vrouw en zelfs mn kind.

En over dat ze dit soort dingen eerder heeft gedaan of niet, daar heb ik het met haar al over gehad gelijk al vanaf het moment (de tweede dag mailen)ik wist dat ze een man en 2 kids had.
Ze vertelde me dat ze 9 jaar ''gelukkig'' gehuwd was en 2 lieve kids had, en dat ze dit nooit eerder had meegemaakt, dat ze een man (ik) niet uit haar gedachten kon zetten ookal waren haar man en kids bij haar. Kortom een beetje geobsedeerd, wat ik eigenlijk ook over mijzelf kan zeggen.
En over het contact verbreken dat gaat moeilijk ookal zou ik het willen, ik kijk gewoon letterlijk 5 meter afstand teen haar aan op het werk (zelfde afdeling). Een heel moeilijke situatie.

Ik weet onderhand al dat ik hier om hulp/ reacties heb gevraagd waar ik aan wat zou hebben, maar ik moet het zelf doen en ik weet dat dit me niet gaat lukken. Zoals ik in de vorige reactie tegen Vinnie al zei: Er moet iets gebeuren dat ik of zij betrapt word, dat er dan misschien wat gebeurt, maar dat wil ik niet want ik wil mijn vrouw en kind ook niet kwijt.

Ik weet dat jij/ jullie het goed bedoelen, maar ik moet het toch zelf doen, maar dat kan ik gewoon (nog) niet, zit er daarvoor teveel in.

Maar bedankt voor je reactie.

Grt,
LOVE HURTS
  Reply With Quote
Old 09-26-2008, 08:41 PM   #6
Vinnie
Administrator
IF-Lid

Vinnie's Avatar

Quote:
Originally Posted by Love_Hurts View Post

Ik weet zelf ook dat wat ik doe niet goed is, maar zoals ik eerder al zei haar mij niet meer uit mijn hoofd krijg. Ik kan gewoon niet meer denken, ik krijg haar gewoon niet uit mijn gedachten.
En over mijn relatie persoonlijk met mijn huidige vrouw is gewoon goed, niks op aan te merken.
Verder weet ik dat er een grote kans is dat dit weer zou kunnen gebeuren in de toekomst dat, als zij en ik met elkaar verder gaan, dat weer zou gaan kunnen gebeuren dat zij of ik er weer met iemand vandoor gaat. Maar om het kort te houden kan ik daar op dit moment niet aan denken, alhoewel ik het heb geprobeerd. Het is nu vrijdag heb haar een uur geleden nog gezien en kan al niet meer wachten tot het maandag is tot ik haar weer ga zien.
Bedankt voor je reactie en ik hoop dat ik er snel uit kom al zie ik dat niet gauw gebeuren, ik denk tot er iets moet gebeuren, dat zij of ik betrapt word ofzo, kan ook niet gauw iets verzinnen.
Als ik het zelf af kon had ik hier mijn verhaal niet gedaan, met wie zou ik dit anders kunnen bespreken.

Grtz,
LOVE HURTS
hey,

graag gedaan !

Probeer inderdaad te onthouden dat als je hier verder op ingaat dat het je straks wederom kan gebeuren. En zo blijf je bezig waar je denk ik niet op zit te wachten.
Ik snap heel goed dat als je haar niet uit je hoofd krijgt het erg moeilijk is. Maar ik denk dat je beter nu wat pijn en verdriet hebt dat minder zal zijn als je daadwerkelijk in een scheiding ligt:)

Succes en als je nog vragen hebt horen we het wel :)

Grt,
Vinnie

Reply With Quote
Old 09-26-2008, 09:29 PM   #7
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:

verliefd worden doe je niet, dat word je. Dat gevoel kan je ook niet ontwijken, dat aantrekkingskracht ook niet, maar zoals je zelf weet is het niet rechtvaardigend naar je vrouw toe. Ik kan nu wel zeggen daar stoppen met werken en elders gaan werken, maar dat is wegrennen van je probleem.
Dit gedrag kan wel tot problemen komen.

Quote:

Grtz,
LOVE HURTS
gedrag van verleden is gedrag van toekomst, of je moet dat gedrag zelf aanpakken, dus ja je zegt het goed dat wat j nu meemaakt weer zal gebeuren, blijkbaar mis je iets bij je huidige vrouw dat je wel bij deze collega op een manier krijgt. Je verlangt naar je collega en tja vroeg of laat zal er iemand achterkomen en dan kan je heel wat kwijtraken, onthoud dat wel.

Je kan er in iedergeval in anonimiteit je verhaal kwijt .
verder heb je zowiezo open kaart te spelen vroeg of laat, dus liever nu...

Reply With Quote
Old 09-26-2008, 09:52 PM   #8
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:

Aan de ene kant heb je gelijk als je het over de spanning hebt en dat t fijn voelt, maar aan de ene kant wil ik het helemaal niet, maar nu zit ik er al helemaal in, ik kom er gewoon niet meer uit wat ik ook probeer (valt eigenlijk weinig te proberen) en als ik thuiskom voel ik me zo schuldig tegenover mn vrouw en kind. Heel zwaar is dit, maar als ik bij haar ben dan vergeet ik mn vrouw en zelfs mn kind.
Graag gedaan .

tja je vindt het fijn maar je wilt het niet, het is je hart VS je verstand... voorlopig geef je je hart de voorrang... das nu fout.
en je zit erin omdat je het gewend bent geraakt en fijn voelt. daar ga je moeilijk uit kunnen komen en zul je stevig in je schoen moeten staan.

je voelt je stuldig omdat je ook nog iets in je relatie wilt inbrengen maar nu niet doet door dat wat op werk gebeurd.

Quote:
En over dat ze dit soort dingen eerder heeft gedaan of niet, daar heb ik het met haar al over gehad gelijk al vanaf het moment (de tweede dag mailen)ik wist dat ze een man en 2 kids had.
Ze vertelde me dat ze 9 jaar ''gelukkig'' gehuwd was en 2 lieve kids had, en dat ze dit nooit eerder had meegemaakt, dat ze een man (ik) niet uit haar gedachten kon zetten ookal waren haar man en kids bij haar. Kortom een beetje geobsedeerd, wat ik eigenlijk ook over mijzelf kan zeggen.
hmmm, oke, dus voor jullie iets nieuws ontdekt.
denk jij er eens over na of dit het wel waard is zoveel op het spel te zetten, kan zijn dat je in een scheiding zal terecht komen en deze collega zal verliezen. (als slechte afloop)...

Quote:
En over het contact verbreken dat gaat moeilijk ookal zou ik het willen, ik kijk gewoon letterlijk 5 meter afstand teen haar aan op het werk (zelfde afdeling). Een heel moeilijke situatie.

Ik weet onderhand al dat ik hier om hulp/ reacties heb gevraagd waar ik aan wat zou hebben, maar ik moet het zelf doen en ik weet dat dit me niet gaat lukken. Zoals ik in de vorige reactie tegen Vinnie al zei: Er moet iets gebeuren dat ik of zij betrapt word, dat er dan misschien wat gebeurt, maar dat wil ik niet want ik wil mijn vrouw en kind ook niet kwijt.
uhm verbreken in de zin van ander baan zoeken is ook een optie of verplaatsing aanvragen enz.

je hebt het idd zelf te doen, wij kunnen je alleen tips en aanwijzingen geven, de doe activiteiten heb je zelf te doen, kunnen we je alleen van afstand supporten.

tja, wat is je dan uiteindelijk meer lief, dat collega of je vrouw en kind...
een collega die mogelijk ook de benen kan nemen...
of als het niet helemaal slecht afloopt je vrouw en kind kwijtraken en zij ook scheidt van der man...

Quote:
Ik weet dat jij/ jullie het goed bedoelen, maar ik moet het toch zelf doen, maar dat kan ik gewoon (nog) niet, zit er daarvoor teveel in.

Maar bedankt voor je reactie.

Grt,
LOVE HURTS

je hebt te kiezen met hart of verstand
aan jou de juiste t kiezen, je kiest nu met je hart en dat werkt lijkt mij zoals je dat hier beschrijft niet echt.

graag gedaan,

Vissie

Reply With Quote
Old 10-04-2008, 06:56 PM   #9
Sharda1
Guest

beste love-hurts (hoewel het verhaal op mij eerder overkomt als obsession-hurts)

gewoon wat losse reacties van een vrouwelijke lezer.

leeftijd zegt helemaal niets.

je kunt niet alles hebben in het leven, je mist altijd iets bij je partner. Je vrouw misschien ook wel bij jou!

verliefdheid overkomt je en een spontaan kusje kan ook nog, maar nú zit je na te denken en vanaf nu doe je dingen dus heel bewust of je laat ze bewust (passief) gebeuren.

Als ik je vrouw was zou ik op dit punt niet moeilijk doen maar als je verder ging wel. Denk je dat je dit zo in de hand houdt? Nou, vergeet het maar. Je gaat steeds een stapje verder en wat kan dan nog nét wel en wat kan écht niet meer? En denk je dat je collega's niets doorhebben? Ha, nergens zo veel geroddel als op een kantoor! Straks belt een "behulpzame" collega je vrouw, wil je dat?

Waarom ga je met haar in de pauze? Je bindt de kat (of de kater) op het
spek... Ik snap wel dat je niet meteen een andere baan gaat zoeken, maar draai je stoel een kwartslag, zeg haar dat je dit niet wil. Nu kun je nog kappen (met enige moeite), als je doorgaat wordt het steeds moeilijker...

Natuurlijk is dit heel vleiend en spannend, maar als je spanning zoekt kun je ook aan bungeejumpen! Dit geeft veel risico's en dan nog wel voor iemand van wie je zelf zegt veel te houden. Denk je dat een vrouw snel vergeet dat je haar vertrouwen beschaamt? Je zou het haar eerlijk kunnen vertellen want je hoeft je nu nog niet te schamen en dan is de spanning er misschien wat vanaf. Maar ja: gevaarlijk, je weet niet hoe je vrouw reageert.

Ik zeg het misschien wat cru maar ik heb om me heen grote brokken zien ontstaan. Zoiets als dit wordt bijna altijd stiekem overspel en ik moet daar helemaal niets van hebben. Trouwens: een vrouw die haar man misschien wil gaan beduvelen zou ik niet eens moeten... Straks doet ze bij jou hetzelfde.

Met de beste bedoeling zou ik zeggen: wees een vent, belast je vrouw hier niet mee, hak voor jezelf de knoop door en zeg de ondernemende dame in kwestie onder vier ogen dat dit moet stoppen.

En boek een fijne vacantie voor je gezin. Sterkte ermee.
  Reply With Quote
Old 10-16-2008, 06:13 AM   #10
Vinnie
Administrator
IF-Lid

Vinnie's Avatar

ik hoorde gister via via dat 2 collega's een relatie hebben terwijl ze ook nog is allebei getrouwd zijn

Reply With Quote
Reply

Tags
het, relatie, werk

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 09:14 PM.
Vertalen:

Tags