Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Sport, Liefde & Vrije tijd > Liefde & Relatie

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 12-31-2008, 08:36 AM   #21
Sharda1
Guest

Quote:
Originally Posted by CharmKilla View Post
Haha thanks. Ja ik ben niet oud genoeg om af te haken, in fact ik ben er precies goed voor net als een goede wijn. Ik ben niet zo mooi als de lady op de foto, maar men zegt dat ik er mag zijn. Dus er is niets mis met mijn uiterlijk en gelukkig ook niet met mijn innerlijk.
Ironisch is het als mensen zich afvragen waarom een dame als mij geen relatie heeft. En ik begin me sterk af te vragen wat ik fout doe dat het maar niet lukt. Is het mijn veeleisendheid, mijn eigen gedrag van het hart op de tong dragen of ben ik gewoon doomed om alleen te zijn? Ik neem een time-out en deze keer echt voor forever. Dank je wel voor je lieve woorden.
hey Charmkilla

Dat dacht ik al, je klinkt niet "oud"...

Misschien draag je iets teveel je hart op de tong? Geef je jezelf makkelijk bloot, zeg je snel wat je voelt? Dan maak je het een man erg makkelijk, dan hoeft ie weinig moeite meer te doen en sommige beginnen dan over je BH (knap brutaal, vind ik). Maar ik gis maar een beetje, want ik ken je helemaal niet. Je kunt jezelf niet veranderen, maar een beetje bijschaven kan wel, toch?

Denk er maar es over na of bespreek het met iemand die je goed kent en het goed met je meent (geen kattige vriendin die een oogje heeft op dezelfde man ). Heb je meteen een voornemen voor 2009!

En een time-out is per definitie tijdelijk, een (lange?) pauze... Als je forever afhaakt is het een drop-out of zoiets, zonde...
  Reply With Quote
Old 12-31-2008, 08:52 AM   #22
CharmKilla
Guest

Quote:
Originally Posted by Sharda1 View Post
hey Charmkilla

Dat dacht ik al, je klinkt niet "oud"...

Misschien draag je iets teveel je hart op de tong? Geef je jezelf makkelijk bloot, zeg je snel wat je voelt? Dan maak je het een man erg makkelijk, dan hoeft ie weinig moeite meer te doen en sommige beginnen dan over je BH (knap brutaal, vind ik). Maar ik gis maar een beetje, want ik ken je helemaal niet. Je kunt jezelf niet veranderen, maar een beetje bijschaven kan wel, toch?

Denk er maar es over na of bespreek het met iemand die je goed kent en het goed met je meent (geen kattige vriendin die een oogje heeft op dezelfde man ). Heb je meteen een voornemen voor 2009!

En een time-out is per definitie tijdelijk, een (lange?) pauze... Als je forever afhaakt is het een drop-out of zoiets, zonde...

Mag ik je complimenteren met je mensenkennis? Je slaat de spijker op zijn kop. Ik ben idd een heel extrovert persoon en heb geen moeite om me uit te drukken. En omdat mensen nu eenmaal sneaky zijn, kunnen ze niet tegen mijn openheid en eerlijkheid. Ik sta er elke keer weer verbaasd van te kijken, hoe bekrompen ze reageren. Dan doe ik waarschijnlijk toch iets verkeerd. Maar of ik er nog achter zal komen en wil komen? Ik weet het niet. Ik heb er op dit moment gewoon flink de pee in. Maar aan de andere kant zou ik het toch wel fijn vinden, een beetje aandacht. Dus het is een dubbel gevoel. Ik loop er hard van weg, gewoon omdat ik het misschien net zo hard graag wil.
Mijn goede voornemen voor 2009 is, om te kijken en te analyseren wat ik fout doe. Zodat ik die fout niet opnieuw kan maken. Dat ik best moeilijk bereikbaar ben voor een man (iemand hoeft me maar een compliment te maken, en ik word wantrouwig), maakt het er niet makkelijk op. Ach ja, je kunt je zelf zo gelukkig of ongelukkig maken als je zelf wilt. En ik ben een doorzetter. Ook hier kom ik uit, met of zonder een relatie. Mag ik je vanaf hier een gezond en gelukkig 2009 toewensen?
  Reply With Quote
Old 12-31-2008, 09:56 AM   #23
Sharda1
Guest

Quote:
Mag ik je complimenteren met je mensenkennis? Je slaat de spijker op zijn kop. Ik ben idd een heel extrovert persoon en heb geen moeite om me uit te drukken. En omdat mensen nu eenmaal sneaky zijn, kunnen ze niet tegen mijn openheid en eerlijkheid. Ik sta er elke keer weer verbaasd van te kijken, hoe bekrompen ze reageren. Dan doe ik waarschijnlijk toch iets verkeerd. Maar of ik er nog achter zal komen en wil komen? Ik weet het niet. Ik heb er op dit moment gewoon flink de pee in. Maar aan de andere kant zou ik het toch wel fijn vinden, een beetje aandacht. Dus het is een dubbel gevoel. Ik loop er hard van weg, gewoon omdat ik het misschien net zo hard graag wil.
Mijn goede voornemen voor 2009 is, om te kijken en te analyseren wat ik fout doe. Zodat ik die fout niet opnieuw kan maken. Dat ik best moeilijk bereikbaar ben voor een man (iemand hoeft me maar een compliment te maken, en ik word wantrouwig), maakt het er niet makkelijk op. Ach ja, je kunt je zelf zo gelukkig of ongelukkig maken als je zelf wilt. En ik ben een doorzetter. Ook hier kom ik uit, met of zonder een relatie. Mag ik je vanaf hier een gezond en gelukkig 2009 toewensen?

hey Charmkilla,

Ik kwam even kijken naar Vinnie omdat die het zwaar heeft (kou en baan)
en jou had ik niet verwacht, ik dacht dat jij een avondmens was...

Dat mag! Ben je extravert of een echte flapuit? Dat kan heel charmant zijn maar het kan ook doorslaan naar gedachteloos alles eruit gooien, op het tactloze af. Ik zeg niet dat jij zo bent hoor, maar misschien ga je af en toe die kant op. En dan kun je verwachten dat mensen op dat punt reageren. Er zijn inderdaad bekrompen en sneaky mensen, maar er lopen ook een hoop leuke ruimdenkende rond. Probeer maar eens van een afstandje naar jezelf te kijken, op een kritische maar vriendelijke manier zo van, ach kijk die Charmkilla nou, doet ze het weer, dat kan beter

Okee, heb maar even de p. in. En dat achterdochtig zijn, dat herken ik wel, dat is een fase die weer overgaat. Als het echt bij je zou passen, als je een achterdochtig meisje zou zijn bedoel ik, zou je je er niet eens druk om maken. Dat zit wel goed, geef het een beetje tijd.

Jij ook een goed 2009 of zoals een vriendinnetje mij schreef: alle goeds en liefs
  Reply With Quote
Old 12-31-2008, 10:40 AM   #24
CharmKilla
Guest

Quote:
hey Charmkilla,

Ik kwam even kijken naar Vinnie omdat die het zwaar heeft (kou en baan)
en jou had ik niet verwacht, ik dacht dat jij een avondmens was...

Dat mag! Ben je extravert of een echte flapuit? Dat kan heel charmant zijn maar het kan ook doorslaan naar gedachteloos alles eruit gooien, op het tactloze af. Ik zeg niet dat jij zo bent hoor, maar misschien ga je af en toe die kant op. En dan kun je verwachten dat mensen op dat punt reageren. Er zijn inderdaad bekrompen en sneaky mensen, maar er lopen ook een hoop leuke ruimdenkende rond. Probeer maar eens van een afstandje naar jezelf te kijken, op een kritische maar vriendelijke manier zo van, ach kijk die Charmkilla nou, doet ze het weer, dat kan beter

Okee, heb maar even de p. in. En dat achterdochtig zijn, dat herken ik wel, dat is een fase die weer overgaat. Als het echt bij je zou passen, als je een achterdochtig meisje zou zijn bedoel ik, zou je je er niet eens druk om maken. Dat zit wel goed, geef het een beetje tijd.

Jij ook een goed 2009 of zoals een vriendinnetje mij schreef: alle goeds en liefs
Haha, ik ben geen avondmens. Heb savonds alleen meer tijd om op forum te komen. Wat is er dan met arme Vinnie? Ik heb het ook koud hoor...

Ik sta nogmaals versteld van je mensenkennis. Misschien is tactloos idd het goede woord. Alleen sta ik er nooit bij stil dat het iemand raar kan raken, omdat ik het met de meest goede bedoelingen zeg. De wereld is nog niet klaar voor mij....dat zal het wel zijn...

Ja hoor, ik zal het de tijd geven. De schilletjes om me heen worden jammer genoeg alleen harder. Wie daar doorheen wil, zal hard moeten pellen... We zien wel. Ik zeg altijd onkruid vergaat niet...: Ik dus ook niet..

Ik ben zometeen vrij van werk. Dan lekker naar de winkel, hapjes halen en vanavond lekker rotjes afschieten met mijn zoon. Lekker doen alsof ik ook een puber ben. (Ik ben 36 ja, toch niet oud genoeg he?)
  Reply With Quote
Old 12-31-2008, 11:57 AM   #25
Sharda1
Guest

Quote:
Haha, ik ben geen avondmens. Heb savonds alleen meer tijd om op forum te komen. Wat is er dan met arme Vinnie? Ik heb het ook koud hoor...

Ik sta nogmaals versteld van je mensenkennis. Misschien is tactloos idd het goede woord. Alleen sta ik er nooit bij stil dat het iemand raar kan raken, omdat ik het met de meest goede bedoelingen zeg. De wereld is nog niet klaar voor mij....dat zal het wel zijn...

Ja hoor, ik zal het de tijd geven. De schilletjes om me heen worden jammer genoeg alleen harder. Wie daar doorheen wil, zal hard moeten pellen... We zien wel. Ik zeg altijd onkruid vergaat niet...: Ik dus ook niet..

Ik ben zometeen vrij van werk. Dan lekker naar de winkel, hapjes halen en vanavond lekker rotjes afschieten met mijn zoon. Lekker doen alsof ik ook een puber ben. (Ik ben 36 ja, toch niet oud genoeg he?)
Hij moet vandaag werken, en vrijdag ook.

Het is al heel knap dat je het doorhebt. Dat is de eerste stap.

Pel zelf een beetje mee

Kijk uit met de rotjes, denk aan je handtekening... dag!
  Reply With Quote
Old 12-31-2008, 02:43 PM   #26
CharmKilla
Guest

Quote:
Hij moet vandaag werken, en vrijdag ook.

Het is al heel knap dat je het doorhebt. Dat is de eerste stap.

Pel zelf een beetje mee

Kijk uit met de rotjes, denk aan je handtekening... dag!
Arme Vinnie! Ik mocht m peren om 13 uur. Dat was al laat genoeg. Enne, ik hou niet van pellen, krijg ik tranen van in mijn ogen..

Wat betreft die rotjes, ik zorg ervoor dat mijn hart en mijn huis daarvan uit de buurt blijven...
  Reply With Quote
Old 12-31-2008, 04:03 PM   #27
Vinnie
Administrator
IF-Lid

Vinnie's Avatar

haha het viel inderdaad niet mee vandaag, op de laatste dag nog hard werken en vrijdag moet ik ook maar dan ga ik een uurtje later beginnen zo rond 8.00...

dames, een fijne jaarwisseling
Status: Offline

Reply With Quote
Old 12-31-2008, 04:06 PM   #28
CharmKilla
Guest

Quote:
Originally Posted by Vinnie View Post

haha het viel inderdaad niet mee vandaag, op de laatste dag nog hard werken en vrijdag moet ik ook maar dan ga ik een uurtje later beginnen zo rond 8.00...

dames, een fijne jaarwisseling
Jij ook een hele fijne jaarwisseling toegewenst en houd alles heel he?

Oef, ik denk dat ik vrijdagochtend om 8.00 uur nog in coma lig...anyways geniet van je vrije dag morgen!!!
  Reply With Quote
Old 12-31-2008, 07:40 PM   #29
Vinnie
Administrator
IF-Lid

Vinnie's Avatar

Quote:
Jij ook een hele fijne jaarwisseling toegewenst en houd alles heel he?

Oef, ik denk dat ik vrijdagochtend om 8.00 uur nog in coma lig...anyways geniet van je vrije dag morgen!!!
dankjewel jij ook een fijne jaarwisseling...haha nee geen vuurwerk voor mij :P

jeetje is iedereen vrij vrijdag *snik*
Status: Offline

Reply With Quote
Old 12-31-2008, 08:19 PM   #30
CharmKilla
Guest

Quote:
Originally Posted by Vinnie View Post
dankjewel jij ook een fijne jaarwisseling...haha nee geen vuurwerk voor mij :P

jeetje is iedereen vrij vrijdag *snik*
Troost je, ik denk niet dat iedereen vrij heeft. Ik bof omdat ik werk bij de overheid, dus zijn wij verplicht vrij. Misschien een pleister op de wonde, dat we daar ook HARD moeten werken, echt hard...

Ik heb geen zin meer in vuurwerk afsteken eigenlijk...ben al sinds 6 uur s'ochtends op. En zoonlief loopt buiten rond zonder bereikbaarheid op zijn mobiel, ik word er gwoon niet goed van....

See ya next year...
  Reply With Quote
Reply

Tags
bezet, liever, singel

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 01:30 AM.
Vertalen:

Tags