Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Sport, Liefde & Vrije tijd > Liefde & Relatie

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 12-25-2008, 04:20 PM   #11
CharmKilla
Guest

Liever single.

Ik vind mannen de vreemdste wezens die er bestaan. Je kunt zo eerlijk en lief zijn als je wilt, ze snappen dr geen snars van. Of het zal wel aan mij liggen. Dan toch maar de bitchy-aanpak? Over harten heenlopen?
  Reply With Quote
Old 12-27-2008, 04:29 PM   #12
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by CharmKilla View Post
Liever single.

Ik vind mannen de vreemdste wezens die er bestaan. Je kunt zo eerlijk en lief zijn als je wilt, ze snappen dr geen snars van. Of het zal wel aan mij liggen. Dan toch maar de bitchy-aanpak? Over harten heenlopen?

mooi, ik vind vrouwe rare wezens...
maar aan jou of je er tijd in wilt zetten om n van die rare wezens te leren kennen of juist niet...
je hebt gasten die raar zijn, maar er zijn ook normale gasten die je kan waarderen om ze zijn en waar je respect voor kan hebben.

echter... om nu al te zeggen er is kans dat ik een rare gast leer kennen en dus alle mogelijke niet rare gasten te ontwijken is (lijkt mij) zonde.

wie een ander pijn doet, zal dezelfde pijn altijd terug krijgen, dus tja waarom betcherig doen als je dat niet bent (als je dat wel bent, blijf dan vooral doorgaan), datzelfde geldt ook voor het breken van harte door erover heen te lopen.

je leeftijd en je leefomgeving ken ik niet, dat doet er niet toe, maar dit is mijn insteek op basis van wat je hebt neergetypt.
Status: Offline

Reply With Quote
Old 12-27-2008, 04:56 PM   #13
Sharda1
Guest

Quote:
Liever single.

communiceer! sommoioge mannen hebben 2x uitleg nodig, nou dan geef je die 2x...
Bitchy moet je nooit zijn/worden, dan raak je toch ook je zelfrespect kwijt..?
  Reply With Quote
Old 12-28-2008, 05:35 PM   #14
CharmKilla
Guest

Quote:
Originally Posted by vissie-j View Post
mooi, ik vind vrouwe rare wezens...
maar aan jou of je er tijd in wilt zetten om n van die rare wezens te leren kennen of juist niet...
je hebt gasten die raar zijn, maar er zijn ook normale gasten die je kan waarderen om ze zijn en waar je respect voor kan hebben.

echter... om nu al te zeggen er is kans dat ik een rare gast leer kennen en dus alle mogelijke niet rare gasten te ontwijken is (lijkt mij) zonde.

wie een ander pijn doet, zal dezelfde pijn altijd terug krijgen, dus tja waarom betcherig doen als je dat niet bent (als je dat wel bent, blijf dan vooral doorgaan), datzelfde geldt ook voor het breken van harte door erover heen te lopen.

je leeftijd en je leefomgeving ken ik niet, dat doet er niet toe, maar dit is mijn insteek op basis van wat je hebt neergetypt.
I like that. Een recht-door-zee antwoord! Ik weet, natuurlijk zijn er ook gasten die normaal zijn. Maar als je elke keer weer tegen de verkeerde aanloopt, dan gaat de lol er af en dan heb je zoiets van laat ook maar. Nee, ik ben geen bitch en over harten heen lopen, gaat me heel slecht af, krijg ik last van mijn geweten.

Laten we het er maar bij houden, dat ik geen relatie meer wil en zal toe laten.
  Reply With Quote
Old 12-28-2008, 05:38 PM   #15
CharmKilla
Guest

Quote:
Originally Posted by Sharda1 View Post
communiceer! sommoioge mannen hebben 2x uitleg nodig, nou dan geef je die 2x...
Bitchy moet je nooit zijn/worden, dan raak je toch ook je zelfrespect kwijt..?
Communiceer? Het enige waarover ze willen communiceren is welke bh-maat ik heb. Degenen die op mijn pad kwamen dan. Mag ze niet over 1 kam scheren van Vissie...
En met dat bitchy zit het wel goed hoor, was maar een idee. Ik zou niet eens weten hoe het moet...
  Reply With Quote
Old 12-28-2008, 05:52 PM   #16
Sharda1
Guest

Quote:
Communiceer? Het enige waarover ze willen communiceren is welke bh-maat ik heb. Degenen die op mijn pad kwamen dan. Mag ze niet over 1 kam scheren van Vissie...
En met dat bitchy zit het wel goed hoor, was maar een idee. Ik zou niet eens weten hoe het moet...
Dan kom je rare mannen tegen, zeg! Vis eens in een andere vijver of haak eerder af in een gesprek. Ze nemen toch wel een aanloopje naar die BH.. voel je dat niet aankomen?

Van mij mag het ook niet!

Goed zo. Aardige meid verdient aardige man - niet opgeven hoor.
Nooit geschoten altijd mis
  Reply With Quote
Old 12-29-2008, 02:52 PM   #17
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
I like that. Een recht-door-zee antwoord! Ik weet, natuurlijk zijn er ook gasten die normaal zijn. Maar als je elke keer weer tegen de verkeerde aanloopt, dan gaat de lol er af en dan heb je zoiets van laat ook maar. Nee, ik ben geen bitch en over harten heen lopen, gaat me heel slecht af, krijg ik last van mijn geweten.

Laten we het er maar bij houden, dat ik geen relatie meer wil en zal toe laten.

Beste dame,

Leven is keuze maken, aan elke keuze zit ook weer een gevolg. Sommige keuzes die je maakt zijn goed en soms ook niet. Van die keuzes die je maakt heb je te leren. Leven is dus ook een gebeuren van leren. Keuzes kan je maken op 2 manieren, met je hoofd of met je hart, echter keuzes blijven maken met het hoofd of hart is niet altijd goed... soms heb je je hart nodig en soms heb je je verstand nodig.

Verder kan je het leven zien als een weg. Een lange weg dat je hebt af te leggen. een weg kan vrij zijn maar ook veel obstakels hebben (de keuzes). kies je goed dan zal je een gladde goede weg vervolgen, kies je fout, dan zullen er veel obstakels je weg vervolgen.

Van elke keus heb je iets te leren, doe je dat niet, dan zal je die keuze waarschijnlijk in soort gelijke situatie weer maken en dus weer soort gelijke gebeurtenissen moeten meemaken, soms zullen de deuken diep zijn en soms zal het alleen een krasje zijn.

Aan jou de keuze vervolgens hoe je omgaat met de opgelopen deuken/krasjes, of je ze direct aanpakt of nog laat zitten enz.

Mijn motto is: behandel een ander zoals je zelf behandeld wil worden.
Wil jij geen pijn gedaan worden, doe een ander dan ook geen pijn enz.

Probeer je eigen leven/eigen doen te accepteren en maak dat van je leven dat jij wilt, als je oprecht kiest voor een keuze dan is het altijd goed en kies niet wat een ander zegt te kiezen, want daar heb jij nog altijd de gevolgen van en niet de ander.

Dan even naar partnerfouten. een persoon leren kennen oke, dat het een foute persoon is, ook oke, word je alleen wijzer van, leer je snel foute mensen te onderscheiden van de goeden. als je eenmaal tevredenheid in jezelf kan vinden dan kan je ook snel goed en fout onderscheiden omdat je zelf niet (meer) in oorlog bent jezelf te ontcijferen. Denk aan een appelboom, je hebt hoge appels en lage appels, aan jou de keus, wil je een simpele appel laag aan de boom en niet jou karakter enz, of wil je iemand waar je moeite voor moet doen, die hoog in de boom hangt en lekker zoet is.

Dan helemaal tot slot, eerste persoon ben je zelf, maak eerst jezelf gelukkig en dat je jezelf alles kan geven wat je hartje je begeert, dan komt ook wel ooit partner eraan die je accepteerd zoals je bent.

hiermee sluit ik even af,
hopelijk beetje duidelijk wat ik wil zeggen.
Status: Offline

Reply With Quote
Old 12-30-2008, 02:36 PM   #18
CharmKilla
Guest

Quote:
Originally Posted by vissie-j View Post
Beste dame,

Leven is keuze maken, aan elke keuze zit ook weer een gevolg. Sommige keuzes die je maakt zijn goed en soms ook niet. Van die keuzes die je maakt heb je te leren. Leven is dus ook een gebeuren van leren. Keuzes kan je maken op 2 manieren, met je hoofd of met je hart, echter keuzes blijven maken met het hoofd of hart is niet altijd goed... soms heb je je hart nodig en soms heb je je verstand nodig.

Verder kan je het leven zien als een weg. Een lange weg dat je hebt af te leggen. een weg kan vrij zijn maar ook veel obstakels hebben (de keuzes). kies je goed dan zal je een gladde goede weg vervolgen, kies je fout, dan zullen er veel obstakels je weg vervolgen.

Van elke keus heb je iets te leren, doe je dat niet, dan zal je die keuze waarschijnlijk in soort gelijke situatie weer maken en dus weer soort gelijke gebeurtenissen moeten meemaken, soms zullen de deuken diep zijn en soms zal het alleen een krasje zijn.

Aan jou de keuze vervolgens hoe je omgaat met de opgelopen deuken/krasjes, of je ze direct aanpakt of nog laat zitten enz.

Mijn motto is: behandel een ander zoals je zelf behandeld wil worden.
Wil jij geen pijn gedaan worden, doe een ander dan ook geen pijn enz.

Probeer je eigen leven/eigen doen te accepteren en maak dat van je leven dat jij wilt, als je oprecht kiest voor een keuze dan is het altijd goed en kies niet wat een ander zegt te kiezen, want daar heb jij nog altijd de gevolgen van en niet de ander.

Dan even naar partnerfouten. een persoon leren kennen oke, dat het een foute persoon is, ook oke, word je alleen wijzer van, leer je snel foute mensen te onderscheiden van de goeden. als je eenmaal tevredenheid in jezelf kan vinden dan kan je ook snel goed en fout onderscheiden omdat je zelf niet (meer) in oorlog bent jezelf te ontcijferen. Denk aan een appelboom, je hebt hoge appels en lage appels, aan jou de keus, wil je een simpele appel laag aan de boom en niet jou karakter enz, of wil je iemand waar je moeite voor moet doen, die hoog in de boom hangt en lekker zoet is.

Dan helemaal tot slot, eerste persoon ben je zelf, maak eerst jezelf gelukkig en dat je jezelf alles kan geven wat je hartje je begeert, dan komt ook wel ooit partner eraan die je accepteerd zoals je bent.

hiermee sluit ik even af,
hopelijk beetje duidelijk wat ik wil zeggen.
Meer dan duidelijk, bedankt. Het grappige is dat je het onbewust allemaal wel weet. En ja, ik ben niet iemand die gaat voor de appels die laag aan de boom hangen, omdat ik zelf een appel ben die hoog aan de boom hangt. Dat tijdelijke trekt me niet, anders is er idd keus zat. En je hebt gelijk wat keuzes maken betreft. Ik heb geen zin meer om keuzes te maken, daarom laat ik het maar gaan. Ben gewoon teleurgesteld, diep teleurgesteld en dat krijgt zelfs de meest perfecte man niet meer goed.
  Reply With Quote
Old 12-30-2008, 07:37 PM   #19
Sharda1
Guest

Quote:
Ik heb geen zin meer om keuzes te maken, daarom laat ik het maar gaan. Ben gewoon teleurgesteld, diep teleurgesteld en dat krijgt zelfs de meest perfecte man niet meer goed.
Ik weet niet hoe oud je bent (ik kijk steeds naar je plaatje en dan denk ik dat je er zo uitziet ) maar vast te jong om helemaal af te haken...
Als je z erg teleurgesteld bent, neem dan een tijdje een time-out.

En probeer de zaken op een rijtje te zetten ; misschien doe je (onbewust) zelf iets wat alleen maar BH-mannen (niet de meest interessante species) aantrekt? Zelfinzicht is het begin van alle wijsheid.
  Reply With Quote
Old 12-30-2008, 09:27 PM   #20
CharmKilla
Guest

Quote:
Originally Posted by Sharda1 View Post
Ik weet niet hoe oud je bent (ik kijk steeds naar je plaatje en dan denk ik dat je er zo uitziet ) maar vast te jong om helemaal af te haken...
Als je z erg teleurgesteld bent, neem dan een tijdje een time-out.

En probeer de zaken op een rijtje te zetten ; misschien doe je (onbewust) zelf iets wat alleen maar BH-mannen (niet de meest interessante species) aantrekt? Zelfinzicht is het begin van alle wijsheid.
Haha thanks. Ja ik ben niet oud genoeg om af te haken, in fact ik ben er precies goed voor net als een goede wijn. Ik ben niet zo mooi als de lady op de foto, maar men zegt dat ik er mag zijn. Dus er is niets mis met mijn uiterlijk en gelukkig ook niet met mijn innerlijk.
Ironisch is het als mensen zich afvragen waarom een dame als mij geen relatie heeft. En ik begin me sterk af te vragen wat ik fout doe dat het maar niet lukt. Is het mijn veeleisendheid, mijn eigen gedrag van het hart op de tong dragen of ben ik gewoon doomed om alleen te zijn? Ik neem een time-out en deze keer echt voor forever. Dank je wel voor je lieve woorden.
  Reply With Quote
Reply

Tags
bezet, liever, singel

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 10:13 PM.
Vertalen:

Tags