Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Sport, Liefde & Vrije tijd > Liefde & Relatie

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 09-10-2008, 05:46 PM   #1
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Default Liever singel of bezet?

Op basis van een reactie dat ik net las, mijn vraag

of jij als persoon liever singel bent en nog wilt blijven
of dat je zoiets hebt van wil nu bezet zijn....

en als je bezet bent,
vergelijk jij je relatie met eerdere relaties?
en in welke stadium bevind jij je (nog bezet willen blijven of liever singel nu)...

graag een argumentatie
Status: Offline

Reply With Quote
Sponsors
Old 09-14-2008, 07:28 AM   #2
Pooja_A
IF-Nieuw

Bezet klinkt zo raar. Nee, ik blijf liever mezelf, totdat ik een persoon vindt die mezelf wilt leren kennen.

ik heb zelf geen relaties gehad, maar als ik om me heen kijk, denk ik dat eerdere relaties er niet echt toe doen. Waarom zou je terugkijken, als je ziet wat de toekomst kan brengen.

Reply With Quote
Old 09-14-2008, 07:54 AM   #3
Sharda1
Guest

Quote:
Originally Posted by vissie-j View Post
Op basis van een reactie dat ik net las, mijn vraag

of jij als persoon liever singel bent en nog wilt blijven
of dat je zoiets hebt van wil nu bezet zijn....

en als je bezet bent,
vergelijk jij je relatie met eerdere relaties?
en in welke stadium bevind jij je (nog bezet willen blijven of liever singel nu)...

graag een argumentatie
Ik ben single en zou graag weer een relatie hebben, maar niet persé (ik ben niet ongelukkig in mijn eentje, bedoel ik) en ik heb ook geen haast.
Je kunt het toch niet forceren. En het Internet afstruinen lijkt me al helemaal niets (ik heb het ook nooit gedaan): dat zou me bakken tijd kosten en er lopen rare mensen rond die zich daar heel anders kunnen voordoen... Niks voor mij.

Ik ben met Pooja eens dat 'bezet 'raar klinkt, maar ik weet geen beter term. 'aan de man'?? Maar ik ben het niet met haar eens dar eerdere relaties er niet toe doen. Ik denk dat je daarvan moet leren en die ervaring op een positieve manier kunt meenemen naar een eventuele volgende.

En er spelen heel veel factoren mee: of iemand nog heel jong is, slechte ervaringen heeft gehad, in zijn/haar jeugd is opgegroeid in een harmomieus gezin (voorbeeldfunctie), het zijn/haar partner naar de zin wil maken of alleen aan zichzelf denkt, ook nog innerlijk wil groeien of denkt: okee, ik ben aan de partner , nu kan ik in mijn luie stoel aan zitten, ik heb het voor elkaar (SAAI!!!)

En: single heeft zijn voordelen. Als ik nu zou mogen kiezen: LAT-erelatie, bv. in het weekend en een avond tussendoor in de week. En dat ieder zijn eigen leven (voor zover dat in te passen valt) mag houden. Maar dat ios ook weer leeftijdsgebonden: ik ben geen 20 meer en heb een eigen leven op de rails. Dat geef ik echt niet allemaal op ; ik ben wel bereid tot aanpassingen, maar dat gaat tot op zekere hoogte. Op je 18e ga je alles nog opbouwen en ben je veel flexibeler.
  Reply With Quote
Old 09-14-2008, 08:51 AM   #4
Vinnie
Administrator
IF-Lid

Vinnie's Avatar

Ik ben single en mis een relatie ook best wel. Met iemand naast je
maakt het leven toch een stukkie leuker dan in je eentje denk ik, al is het niet zo dat je zielig en/of ongelukkig hoeft te zijn als je geen relatie hebt.

Vergelijken met een vorige relatie doe ik niet. Net zoals Pooja zegt heb je daar niets aan. Wat je wel kan doen is leren van je fouten uit je vorige relatie(s) en proberen deze niet te maken in je nieuwe relaties.

Reply With Quote
Old 09-14-2008, 04:57 PM   #5
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Pooja_A View Post
Bezet klinkt zo raar. Nee, ik blijf liever mezelf, totdat ik een persoon vindt die mezelf wilt leren kennen.

ik heb zelf geen relaties gehad, maar als ik om me heen kijk, denk ik dat eerdere relaties er niet echt toe doen. Waarom zou je terugkijken, als je ziet wat de toekomst kan brengen.

bezet klinkt idd raar, maar wist even niet hoe ik het anders moest noemen.

jezelf heb je altijd te blijven, en een persoon moet idd jou kennen...

wat zie jij dat jou toekomst kan brengen?

Reply With Quote
Old 09-14-2008, 05:01 PM   #6
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Vinnie View Post
Ik ben single en mis een relatie ook best wel. Met iemand naast je
maakt het leven toch een stukkie leuker dan in je eentje denk ik, al is het niet zo dat je zielig en/of ongelukkig hoeft te zijn als je geen relatie hebt.

Vergelijken met een vorige relatie doe ik niet. Net zoals Pooja zegt heb je daar niets aan. Wat je wel kan doen is leren van je fouten uit je vorige relatie(s) en proberen deze niet te maken in je nieuwe relaties.

wat kan een dat ene verschil maken om wel te overwegen een relatie toch te willen.

Reply With Quote
Old 09-14-2008, 05:07 PM   #7
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Sharda1 View Post
Ik ben single en zou graag weer een relatie hebben, maar niet persé (ik ben niet ongelukkig in mijn eentje, bedoel ik) en ik heb ook geen haast.
Je kunt het toch niet forceren. En het Internet afstruinen lijkt me al helemaal niets (ik heb het ook nooit gedaan): dat zou me bakken tijd kosten en er lopen rare mensen rond die zich daar heel anders kunnen voordoen... Niks voor mij.
eveneens voor jou wat maakt die verschil tussen wel/geen relatie?
en haast is idd niet goed.

inetten is de moderne tijd (zoals mij is gezegd).
en ze lopen rond maar zijn idd ook actief op inet.

Quote:
Ik ben met Pooja eens dat 'bezet 'raar klinkt, maar ik weet geen beter term. 'aan de man'?? Maar ik ben het niet met haar eens dar eerdere relaties er niet toe doen. Ik denk dat je daarvan moet leren en die ervaring op een positieve manier kunt meenemen naar een eventuele volgende.
bezet klinkt idd raar, maar wist het beestje geen ander naam te geven.
maar mannen gaan aan de vrouw :P.
dat van vorige relaties kan je idd meenemen om te leren, maar je relaties vergelijken lijkt mij niet kunnen.

Quote:
En er spelen heel veel factoren mee: of iemand nog heel jong is, slechte ervaringen heeft gehad, in zijn/haar jeugd is opgegroeid in een harmomieus gezin (voorbeeldfunctie), het zijn/haar partner naar de zin wil maken of alleen aan zichzelf denkt, ook nog innerlijk wil groeien of denkt: okee, ik ben aan de partner , nu kan ik in mijn luie stoel aan zitten, ik heb het voor elkaar (SAAI!!!)
idd saaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiii....

Reply With Quote
Old 09-14-2008, 05:07 PM   #8
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

vervolg op tekst van Sharda1

Quote:
En: single heeft zijn voordelen. Als ik nu zou mogen kiezen: LAT-erelatie, bv. in het weekend en een avond tussendoor in de week. En dat ieder zijn eigen leven (voor zover dat in te passen valt) mag houden. Maar dat ios ook weer leeftijdsgebonden: ik ben geen 20 meer en heb een eigen leven op de rails. Dat geef ik echt niet allemaal op ; ik ben wel bereid tot aanpassingen, maar dat gaat tot op zekere hoogte. Op je 18e ga je alles nog opbouwen en ben je veel flexibeler.
[/quote]

geef ik je groot gelijk in,
jou voorkeur gaat uit naar lat als ik dit zo lees of lees ik iets over het hoofd?

Reply With Quote
Old 09-15-2008, 08:06 AM   #9
Sharda1
Guest

[quote=vissie-j;197423]eveneens voor jou wat maakt het verschil tussen wel/geen relatie?

en rare mensen lopen rond maar zijn idd ook actief op inet.

QUOTE]
De slagroom op de koffie... (mits het een goede relatie is, uiteraard. Een slechte relatie is erger dan alleen-zijn). Ik deel veel met mijn vriendinnnen, maar ik loop niet hand in hand met ze over de markt, ga niet mee om hun moeder in het pleeghuis op te zoeken, ga niet knuffelen achter de soeppan...

Klopt, maar 'live' zijn ze makkelijker te herkennen: je voelt je ongemakkelijk onder hun blik, hun glimlach is onecht of zo... Je kunt dan je intuitie inschakelen. Op Internet heb je dat niet.
En: live kun je feedback aan iemand vragen zo van: hoe kwam ie op jou over?

Sommige mannen willen ook aan de man

Dus ja, voorkeur voor LAT. Maar ik gooi geen deuren bij voorbaat dicht, ik laat het een beetje gebeuren en heb ondertussen mijn ogen en oren niet in mijn zak
  Reply With Quote
Old 09-15-2008, 05:11 PM   #10
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
Quote:
Originally Posted by vissie-j View Post
eveneens voor jou wat maakt het verschil tussen wel/geen relatie?

en rare mensen lopen rond maar zijn idd ook actief op inet.

De slagroom op de koffie... (mits het een goede relatie is, uiteraard. Een slechte relatie is erger dan alleen-zijn). Ik deel veel met mijn vriendinnnen, maar ik loop niet hand in hand met ze over de markt, ga niet mee om hun moeder in het pleeghuis op te zoeken, ga niet knuffelen achter de soeppan...

Klopt, maar 'live' zijn ze makkelijker te herkennen: je voelt je ongemakkelijk onder hun blik, hun glimlach is onecht of zo... Je kunt dan je intuitie inschakelen. Op Internet heb je dat niet.
En: live kun je feedback aan iemand vragen zo van: hoe kwam ie op jou over?

Sommige mannen willen ook aan de man

Dus ja, voorkeur voor LAT. Maar ik gooi geen deuren bij voorbaat dicht, ik laat het een beetje gebeuren en heb ondertussen mijn ogen en oren niet in mijn zak
oke, duidelijk, dat je met je vrienden deelt is logisch, (althans gewone omgang geen andere dingen).

dat van inet en werkelijkheid is idd waar. op het internet kan je dat niet herkennen... je hebt wel door maskers heen te kunnen kijken.

hahahahahahaha, zoals sommige vrouen aan de vrouw gaan....

dat je je oren en ogen niet dichthoud is belangrijk .

Reply With Quote
Reply

Tags
bezet, liever, singel

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 09:45 PM.
Vertalen:

Tags