Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Sport, Liefde & Vrije tijd > Liefde & Relatie

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 07-23-2008, 06:41 AM   #21
Sharda1
Guest

Quote:
Originally Posted by vissie-j View Post
.

Uhm, iedereen kan lastig zijn, maar wie lastiger is, daar ga ik niet over...
Heel diplomatiek antwoord!
Dat scheelt je een virtuele mep met de lineaal.
  Reply With Quote
Old 07-23-2008, 07:10 PM   #22
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Sharda1 View Post
Heel diplomatiek antwoord!
Dat scheelt je een virtuele mep met de lineaal.

hihihihihihihihihihihihihi, Gelukkig ik word bespaard
Status: Offline

Reply With Quote
Old 07-24-2008, 06:28 AM   #23
Sharda1
Guest

Quote:
Originally Posted by vissie-j View Post
Gelukkig ik word bespaard
Ja, voor deze keer wel. Maar ik hou je in de gaten, dat begrijp je wel
  Reply With Quote
Old 07-24-2008, 05:12 PM   #24
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
Ja, voor deze keer wel. Maar ik hou je in de gaten, dat begrijp je wel

hmmmmmmmmmmmmmmm, intresting...
(nou zijn we wel heel erg offline bezig hihihihi)

Reply With Quote
Old 07-25-2008, 06:28 AM   #25
Sharda1
Guest

Quote:
(nou zijn we wel heel erg offline bezig hihihihi)
online offtopic... Ga ik toch gewoon ontopic. (Je moet een man ook nooit té zenuwachtig maken )

Met mijn vriendin gaat het met pieken en dalen. Onder het etentje hield ze zich goed (we zijn dan met zijn 4-en, dus dat praat heel anders) maar na afloop liepen we terug en splitsten op in 2 groepjes. Toen had ik haar onder 4 ogen en werd het huilen. Snikkend op straat. Ondanks de therapie. Ik had niet het hart om iets te zeggen van 'Laat het los, Wees tevreden met wat je hebt. ' Dat zeg ik wel een keertje als ze kalm is, maar of het wat uithaalt...
  Reply With Quote
Old 07-25-2008, 10:16 AM   #26
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
online offtopic... Ga ik toch gewoon ontopic. (Je moet een man ook nooit té zenuwachtig maken )

Met mijn vriendin gaat het met pieken en dalen. Onder het etentje hield ze zich goed (we zijn dan met zijn 4-en, dus dat praat heel anders) maar na afloop liepen we terug en splitsten op in 2 groepjes. Toen had ik haar onder 4 ogen en werd het huilen. Snikkend op straat. Ondanks de therapie. Ik had niet het hart om iets te zeggen van 'Laat het los, Wees tevreden met wat je hebt. ' Dat zeg ik wel een keertje als ze kalm is, maar of het wat uithaalt...
tja online maar offtopic, foutje van mij :bloos:

Tja, wederzijds, niet zenuwachtig maken

Wat was gebeurd, dat het huilen werd :s
Het kan iets uithalen dat ene te zeggen, dat ze gelukkig moet zijn met wat ze heeft en niet zozeer moet focussen op dat wat ze wilt hebben, maar het voor haar lastig is om te krijgen. Het zal niet gelijk iets helpen, maar denk wel op langere termijnen

Wilt zij niet deelnemen in een praatgroep met mensen met het soort gelijke probleem?

Reply With Quote
Old 07-26-2008, 10:17 AM   #27
Fastback
Guest

hmm dat zou kunnen, maar ze is al niet eerlijk in haar eigen vriendengroep, of ze dan zo open en bloot in een praatgroep zou zijn..
eigenlijk zou haar vriendengroep een praatgroep moeten zijn, dat heb ik ook met mijn vrienden, ik weet niet hoe goed jullie met elkaar omgaan..

ik krijg eerst de indruk dat ze in een huisje boompje beesjte wereld leefde, maar ergens heeft ze toch een bepaald indruk gekregen van hoe blijkbaar een relatie zou moeten zijn, vraag naar hoe het is gegaan met haar ouders, wat voor relatie die hadden..
misschien heeft ze daarvan een beeld inzich wat zij niet kan loslaten, omdat dat bij haar heeft gewerkt wil ze het waarschijnlijk ook hebben...

anders kan je haar naar deze forum laten komen voor gratis praatgroep sessie
  Reply With Quote
Old 07-26-2008, 11:28 AM   #28
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Fastback View Post
hmm dat zou kunnen, maar ze is al niet eerlijk in haar eigen vriendengroep, of ze dan zo open en bloot in een praatgroep zou zijn..
eigenlijk zou haar vriendengroep een praatgroep moeten zijn, dat heb ik ook met mijn vrienden, ik weet niet hoe goed jullie met elkaar omgaan..
Tja vrienden horen er te zijn, hoor je mee te kunnen praten e.d.
dat zou eigenlijk al een praatgroep horen te zijn, maar maby kan ze iets meer loslaten als ze zich bevind in een groep met mensen met het zelfde soort probleem.

Quote:
Originally Posted by Fastback View Post
ik krijg eerst de indruk dat ze in een huisje boompje beesjte wereld leefde, maar ergens heeft ze toch een bepaald indruk gekregen van hoe blijkbaar een relatie zou moeten zijn, vraag naar hoe het is gegaan met haar ouders, wat voor relatie die hadden..
misschien heeft ze daarvan een beeld inzich wat zij niet kan loslaten, omdat dat bij haar heeft gewerkt wil ze het waarschijnlijk ook hebben...

anders kan je haar naar deze forum laten komen voor gratis praatgroep sessie
hmmm, hier zeg je nog eens wat ...

Reply With Quote
Old 07-28-2008, 09:03 AM   #29
Sharda1
Guest

Er gebeurde op die avond zelf niets, gewoon gezellig eten met zijn vieren, lekker buiten, prachtig weer. Na afloop vroeg ik onder 4 ogen: "Hoe is het nou met je?" meer niet, maar ik sloeg wel mijn arm om haar schouder. Misschien was dat het wel, want de sluizen gingen meteen open.

Haar 2 broers komen ook niet aan de vrouw, ook nog nooit iemand gehad. (!) Het wil bij alledrie niet lukken. Of dat toeval is...? Hun vader is vroeg overleden en ze zijn streng opgevoed. Geleerd hard te werken, nu alledrie een goedbetaalde topbaan (het zijn Chinezen, misschien speelt dat een rol)

Ze is te gesloten voor een praatgroep. Ze praat honderduit over werk en vacanties, maar over dit gevoelige onderwerp praat ze niet met andere vriendinnen. Met mij kan ze het wel, en met de therapeut. Hier op het forum zou ook niks voor haar zijn. Kinderwens kan ze inmiddels wel vergeten, de klok tikt door.

Ze heeft inderdaad wel een star beeld hoe een relatie zou moeten zijn: hoge eisen aan de man en hij moet alles doen, m.n. initiatief nemen. Tja. Ik heb een mannelijke kennis gepolst en die reageerde geďrriteerd: wat wil ze nou, een man of een maatpak?!

Als ze volgende keer wat minder geëmotioneerd is zeg ik wel dat ze moet proberen tevreden te zijn met wat ze heeft, want dat ze weinig alternatief heeft. Misschien zit een partner er voor haar gewoon niet in. Ze moet niet nog 30 jaar ongelukkig gaan wezen.

Eigenlijk kwam ik vooral voor mezelf op dit deelforum: wat kan IK doen om haar te helpen? Bar weinig dus. Ik kan ook niet een blik mannen opentrekken

In elk geval jullie bedankt voor meedenken. Ik denk dat we het onderwerp nu wel uitgekauwd hebben...
  Reply With Quote
Old 07-28-2008, 02:21 PM   #30
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
Er gebeurde op die avond zelf niets, gewoon gezellig eten met zijn vieren, lekker buiten, prachtig weer. Na afloop vroeg ik onder 4 ogen: "Hoe is het nou met je?" meer niet, maar ik sloeg wel mijn arm om haar schouder. Misschien was dat het wel, want de sluizen gingen meteen open.

Haar 2 broers komen ook niet aan de vrouw, ook nog nooit iemand gehad. (!) Het wil bij alledrie niet lukken. Of dat toeval is...? Hun vader is vroeg overleden en ze zijn streng opgevoed. Geleerd hard te werken, nu alledrie een goedbetaalde topbaan (het zijn Chinezen, misschien speelt dat een rol)
dat arm om der heen hebben gedaan lijkt mij als teveel voor der, dat ze het haar te gevoelig werd en dus der sluisen opengooide.
Dat van haar broers kan ook toeval zijn. Het ligt denk ik ook aan de opvoeding en mogelijk ook manier van uiten. Ze zijn lijkt mij heel erg gesloten en dat kan soms leiden tot botheid (zoals ik zelf heb ervaren).
Dat botheid kan leiden tot minder mensenvertrouwen van en naar mensen toe.

Cultuur zou niet veel hoeven uit te maken, het zou kunnen gebeuren als ze een of enkele datinssite gaan gebruiken als ze echt een partner willen hebben (ook al zie ik datingssite als één van de laatste alternatief).

Reply With Quote
Reply

Tags
helpen, ongewenst, single

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 10:53 PM.
Vertalen:

Tags