Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Sport, Liefde & Vrije tijd > Liefde & Relatie

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 07-19-2008, 11:26 AM   #11
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Fastback View Post
daar sla je toch weer ff de spijker op z'n kop vissie j.. alleen het is al jaren aan de gang,je kan er makkelijk tegen in gaan maar tegenwoordig wordt iedereen omgekocht met gadgets en al dat soort ongein waardoor niemand kijkt naar wat het echt veroorzaakt.
Tja je kan er tegenin gaan, als je zoiets hebt van 'wat een ander zegt, doet mij niks.'
Maar ja je kan je gevoelens (de omkoperijen) niet altijd negeren, je zal beïnvloed worden. Dat is een stukkie maatschapelijkheid.

Quote:
maar nu ff ontopic

ik denk waardoor het nog moeilijker wordt.. is als iemand heel zijn leven, in eigen handen heeft gehad.. dus eigen carriere, eigen huis, eigen auto enz.. altijd bezig met zichzelf is geweest dan is het extra moeilijk om jezelf los te laten in een relatie omdat je dat niet alleen zelf in de handen hebt...

maar ik vind t alsnog beetje raar, weet je zeker dat ze een relatie wilt?? of lijkt t het zo??
Geef je groot gelijk, hier dacht ik ook aan, maar dacht ook na dat men toch ergens een kudde mens is en iemand op een gegeven moment om zich heen wilt hebben, dus niet alleen thuis zitten of wat dan ook.
Status: Offline

Reply With Quote
Old 07-20-2008, 02:14 PM   #12
Fastback
Guest

ja dacht ik ook, maar alsnog wat als ze met een getrouwde man praat die wel interesse in haar heeft, relatie komt van 2 kanten.

anders zou je een vrijgezel zoeken die daar begrip voor heeft, dat de eerste dat wat moeizaam verloopt omdat zij zenuwachtig is enz...

ik ben wel benieuwd wat haar therapeut heeft gezegd, wat de oorzaak is of kan zijn.. er was hier toch nog iemand met diezelfde situatie...
  Reply With Quote
Old 07-20-2008, 08:53 PM   #13
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
ja dacht ik ook, maar alsnog wat als ze met een getrouwde man praat die wel interesse in haar heeft, relatie komt van 2 kanten.

anders zou je een vrijgezel zoeken die daar begrip voor heeft, dat de eerste dat wat moeizaam verloopt omdat zij zenuwachtig is enz...

ik ben wel benieuwd wat haar therapeut heeft gezegd, wat de oorzaak is of kan zijn.. er was hier toch nog iemand met diezelfde situatie...
Relatie komt idd van 2 kanten,
intresse moet ook van 2 kanten komen.
lijkt meer van als de ander bezet is, dan kan ik niks (als gedachtevorm).

Tja, je 2e alinea klopt, als er sprake is van zenuwen, dan zou die vanzelf wel weer snel (door gemak gevoel) weg moeten gaan lijkt mij.

Tja ik ben ook benieuwd wat haar therapeut zegt.

Reply With Quote
Old 07-20-2008, 08:57 PM   #14
Kemsa
Guest

Hallo, ik kwam toevallig op dit forum omdat ik een aantal hindoestaanse vriendinnen heb. Ja ik ben eigenlijk ook ongewenst single, niet omdat ik verlegen ben ofzo maar ik denk dat ik ook te gereserveerd ben. Ik heb wel een huwelijk achter de rug maar sindsdien wil het niet meer lukken. Ik ben heel aardig en kan goed met vrouwen praten omdat ze mij direkt vertrouwen, ik straal rust uit. Ik wil wel eens met je vriendin gaan praten
  Reply With Quote
Old 07-20-2008, 09:29 PM   #15
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Kemsa View Post
Hallo, ik kwam toevallig op dit forum omdat ik een aantal hindoestaanse vriendinnen heb. Ja ik ben eigenlijk ook ongewenst single, niet omdat ik verlegen ben ofzo maar ik denk dat ik ook te gereserveerd ben. Ik heb wel een huwelijk achter de rug maar sindsdien wil het niet meer lukken. Ik ben heel aardig en kan goed met vrouwen praten omdat ze mij direkt vertrouwen, ik straal rust uit. Ik wil wel eens met je vriendin gaan praten

hmmm, ik ben er nou niet helemaal uit of je een jongen of meisje bent, dat zou ik graag verduidelijkt willen hebben, ik denk een meid, maar er staan ook dingetjes in dat mij de neiging doet denken dat je een jongen bent.

Zou het niet kunnen lukken omdat je te gereserveerd bent?
omdat je je een verleden hebt dat je nu nog niet echt hebt losgelaten?
Dat je vertrouwen uitstraalt is goed, maar ga nooit direct uit van 'dat kan de persoon zijn wat mijn nieuwe liefde kan worden' ...want dan sta je al op mislukken.

Reply With Quote
Old 07-21-2008, 08:59 AM   #16
Sharda1
Guest

Méér hebben wordt ons aan alle kanten opgedrongen, want daar draait de economie op. En het wordt voorgesteld alsof je gelukkig zou worden van al die gadgets en blingbling. ALS je maar eenmaal die i-pod en flatscreen hebt, liefst een grotere dan die van de buurman ! En als je geen geld hebt, geen probleem, leen je het toch! Méér-hebben verdringt méér-zijn. Je moet wel heel sterk in je schoenen staan om weerstand te bieden. En we schipperen allemaal, ik ook, want sommige dingen zijn gewoon fijn om te hebben…

Je bent wel spits hoor, Fastback. Ik vraag mezelf al een paar dagen hetzelfde af: wil ze echt wel? Of is het een makkelijke kapstok voor haar waaraan ze haar onvrede kan ophangen? Deze houding van haar (ik ben ongelukkig, WANT ik heb geen partner) ontslaat haar van de noodzaak om er zelf wat van te maken. Ze uit zich vaak in de trant van: “als die man er maar eenmaal is ! dan valt alles in mijn leven op zijn plaats!” Dat is natuurlijk niet zo – een man kan ook knap lastig zijn

Kemsa (man of vrouw): er zijn genoeg mensen die gereserveerd prettig vinden. Misschien duurt het dan wat langer eer er wat moois ontstaat, so what? Easy does it.
V.w.b. je aanbod: mijn vriendin zou het vreselijk vinden als ze wist dat ik over haar schreef… Haar therapeut zegt ongeveer hetzelfde wat Vissie zegt: “laat het wat los. Als je zo krampachtig bent en mannen alleen maar bekijkt vanuit de invalshoek ‘is dit wat voor mij?’ sta je op mislukken”.
Dat denk ik ook: als ik als man zoveel wanhoop en onzekerheid in een vrouw voelde en het gevoel kreeg dat ik alles moest waarmaken, kon ze nog zo mooi en succesvol zijn, maar dan liep ik hard weg…

We dwalen af, maar dat doen we wel vaker
  Reply With Quote
Old 07-21-2008, 07:14 PM   #17
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Sharda1 View Post
Méér hebben wordt ons aan alle kanten opgedrongen, want daar draait de economie op. En het wordt voorgesteld alsof je gelukkig zou worden van al die gadgets en blingbling. ALS je maar eenmaal die i-pod en flatscreen hebt, liefst een grotere dan die van de buurman ! En als je geen geld hebt, geen probleem, leen je het toch! Méér-hebben verdringt méér-zijn. Je moet wel heel sterk in je schoenen staan om weerstand te bieden. En we schipperen allemaal, ik ook, want sommige dingen zijn gewoon fijn om te hebben…
tja of je moet een opleiding in de economische sector hebben gevolgd , dan kom je er ook wel uit.
soms is het idd fijn om het te hebben.

Quote:
Je bent wel spits hoor, Fastback. Ik vraag mezelf al een paar dagen hetzelfde af: wil ze echt wel? Of is het een makkelijke kapstok voor haar waaraan ze haar onvrede kan ophangen? Deze houding van haar (ik ben ongelukkig, WANT ik heb geen partner) ontslaat haar van de noodzaak om er zelf wat van te maken. Ze uit zich vaak in de trant van: “als die man er maar eenmaal is ! dan valt alles in mijn leven op zijn plaats!” Dat is natuurlijk niet zo – een man kan ook knap lastig zijn
;-)
stel haar dan de vraag gewoon:
waarom gebruikt ze de kapstok om onvrede te uitte, waarom niet genoegen nemen met dat wat ze al heeft en boven al als ze iets wilt, dan moet je een paar dingen van haar zijde zien los te laten.
en partner is niet alles, (zoals jij al zegt), als partner er is dan komen er andere problemen bij kijken, maar dat is nu niet te zeggen, gezien iedereen anders is.
Een vrouw kan evengoed lastig zijn

Reply With Quote
Old 07-21-2008, 07:15 PM   #18
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

vervolgpost op vorige post:

Quote:
Kemsa (man of vrouw): er zijn genoeg mensen die gereserveerd prettig vinden. Misschien duurt het dan wat langer eer er wat moois ontstaat, so what? Easy does it.
V.w.b. je aanbod: mijn vriendin zou het vreselijk vinden als ze wist dat ik over haar schreef… Haar therapeut zegt ongeveer hetzelfde wat Vissie zegt: “laat het wat los. Als je zo krampachtig bent en mannen alleen maar bekijkt vanuit de invalshoek ‘is dit wat voor mij?’ sta je op mislukken”.
Dat denk ik ook: als ik als man zoveel wanhoop en onzekerheid in een vrouw voelde en het gevoel kreeg dat ik alles moest waarmaken, kon ze nog zo mooi en succesvol zijn, maar dan liep ik hard weg…

We dwalen af, maar dat doen we wel vaker
Gereserveerd is prettig als je daadwerkelijk al bezet bent, zo niet, wees dan open boek (lijkt mij).
maar geef je gelijk, just chill...

we waren nog niet afgedwaald toch

maar ongewenst singel zit ook een reden achter zoals we nu al hebben gezegd... en de gene die het hardst moet werken zijn de gene die ongewenst singel zijn... hulp krijgen kan iedereen, maar dat is een kleine deel van de totale oplossing.

Reply With Quote
Old 07-22-2008, 12:48 PM   #19
Sharda1
Guest

Vissie, je schreef “lijkt meer van als de ander bezet is, dan kan ik niks (als gedachtevorm)“. Dat speelt inderdaad bij mijn vriendin: van een getrouwde man blijf je af. (vind ik zelf trouwens ook…)

“Een vrouw kan evengoed lastig zijn ”
Minder hoor, altijd véél minder dan een man

Kemsa, je klinkt voor mij eerst als een vrouw, later als een man, spannend !
Je bent al een keer getrouwd geweest, er is dus niets mis met je.
Persoonlijk vind ik rustig en ietwat gereserveerd een pré. Iemand die direct bij iedereen van alles gaat spuien zou mij niet bekoren. Wanneer een gereserveerd persoon na een tijdje loskomt heeft dat meer waarde.
En je kunt toch ook op een rustige manier uitstralen dat je interesse hebt? Lach eens tegen iemand, help ergens mee, maak een praatje, dan merk je gauw genoeg of het in goede aarde valt. Zo nee, haak je af, geen man overboord. Zo ja, ga je een klein stapje verder.
En: je moet je huwelijk wel redelijk verwerkt hebben.

Ik ken maar 1 gewenst single. Heel aardige man, maar hij wil ECHT niet meer aan de vrouw.
  Reply With Quote
Old 07-22-2008, 03:16 PM   #20
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
Vissie, je schreef “lijkt meer van als de ander bezet is, dan kan ik niks (als gedachtevorm)“. Dat speelt inderdaad bij mijn vriendin: van een getrouwde man blijf je af. (vind ik zelf trouwens ook…)

“Een vrouw kan evengoed lastig zijn ”
Minder hoor, altijd véél minder dan een man
Tja je hoort van ieder af te blijven tot je een tweezijdige ja hebt gekregen.

Uhm, iedereen kan lastig zijn, maar wie lastiger is, daar ga ik niet over...
ik kijk niet naar groepen of wat dan ook, ik kijk meer individueel.

de rest van je post sluit ik mij bij aan.

Reply With Quote
Reply

Tags
helpen, ongewenst, single

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 02:30 AM.
Vertalen:

Tags