Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Sport, Liefde & Vrije tijd > Liefde & Relatie

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 05-07-2008, 05:52 AM   #21
Mira
IF-Beginner

Een waarheid als een ezel

Als ik nu terugdenk aan die eerste steen denk ik: die was eigenlijk al hard genoeg. Hardleers dom ezeltje! Maar blijkbaar voelde het toen anders...

Inderdaad: liefde, raar iets!

Maar ik heb tussen de eerste en tweede steen wel een geweldig jaar gehad en dat had ik niet graag willen missen.
Status: Offline

Reply With Quote
Old 05-07-2008, 07:43 PM   #22
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Mira View Post

Als ik nu terugdenk aan die eerste steen denk ik: die was eigenlijk al hard genoeg. Hardleers dom ezeltje! Maar blijkbaar voelde het toen anders...

Maar ik heb tussen de eerste en tweede steen wel een geweldig jaar gehad en dat had ik niet graag willen missen.

tja actie is reactie, in iets pos. zit iets negatiefs
en in iets neg. zit iets positiefs

je lessen goed doornemen is belangrijk

tijden en gevoelens veranderen, als het pas is, dan voelt het anders dan wanneer je er zoals hoe je er nu naar terug kijkt.

Reply With Quote
Old 05-09-2008, 12:52 PM   #23
I C U
IF-Lid

Quote:
Originally Posted by vissie-j View Post
tja actie is reactie, in iets pos. zit iets negatiefs
en in iets neg. zit iets positiefs

je lessen goed doornemen is belangrijk

tijden en gevoelens veranderen, als het pas is, dan voelt het anders dan wanneer je er zoals hoe je er nu naar terug kijkt.
Er zit zeker iets positiefs in iets negatiefs en ook andersom.
Het enige wat ik me voorhoudt is: Aan alles komt een eind.

Reply With Quote
Old 05-12-2008, 08:35 PM   #24
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by I C U View Post
Er zit zeker iets positiefs in iets negatiefs en ook andersom.
Het enige wat ik me voorhoudt is: Aan alles komt een eind.

idd, alles is tijdelijk, waar een begin zit, zit ook een eind,
alles om je heen is tijdelijk, wat er vandaag is, hoeft er morgen niet te zijn.
Wat er vandaag niet is, kan morgen gebeuren/(over)komen...

enige constante is verandering, niks blijft het zelfde, alles veranderd, aan jou om de veranderingen te ontdekken en mee te veranderen, of je nou wilt of niet.

Reply With Quote
Old 05-15-2008, 12:30 PM   #25
I C U
IF-Lid

Quote:
idd, alles is tijdelijk, waar een begin zit, zit ook een eind,
alles om je heen is tijdelijk, wat er vandaag is, hoeft er morgen niet te zijn.
Wat er vandaag niet is, kan morgen gebeuren/(over)komen...

enige constante is verandering, niks blijft het zelfde, alles veranderd, aan jou om de veranderingen te ontdekken en mee te veranderen, of je nou wilt of niet.
Mensen veranderen..... Dus eigenlijk valt er nix te ontdekken. Je gaat met ze mee of niet. Aangezien de massa hetzelfde aanhangt, kun je wel iets anders kiezen, maar je zult altijd erop nagewezen worden: Kijk, daar heb je die rare... HAHAHHA Gekke gasten allemaal

Reply With Quote
Old 05-17-2008, 06:20 PM   #26
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
Mensen veranderen..... Dus eigenlijk valt er nix te ontdekken. Je gaat met ze mee of niet. Aangezien de massa hetzelfde aanhangt, kun je wel iets anders kiezen, maar je zult altijd erop nagewezen worden: Kijk, daar heb je die rare... HAHAHHA Gekke gasten allemaal

als je het zo bekijkt, dan kan je je afvragen wat je eigenlijk leert, waar je je ervaring vandaan moet halen gezien niks hetzelfde blijft.

Mensen kunnen positief veranderen maar ook negatief, ligt voor een groot gedeelte in welke omgeving je omgeven wordt en hoe je zelf in je vel zit op dat moment.
Er valt altijd wel iets te ontdekken, lang niet iedereen is hetzelfde, personen hebben hun eigen 'wereld' en dat maakt ieder uniek en dat maakt dat je iemand liever ontwijkt of juist tot je eigen wereld laat toekomen.
De massa is wel het zelfde maar iedereen draagt een ander kleur bril

Mensen geven een oordeel vanuit hun eigen levensomgeving, daardoor wordt je door de een als een 'raar persoon' gezien en bij de ander als een 'goed persoon'

Daarom is het zo dat je het best ieder gewoon kan leren kennen en niet zomaar op afstand te verwerpen.
Hoe mensen oordelen is aan elke individu, aan jou om je je goed te voelen bij jezelf en proberen de juiste lessen te pakken.

Reply With Quote
Old 05-24-2008, 07:40 PM   #27
I C U
IF-Lid

Quote:
als je het zo bekijkt, dan kan je je afvragen wat je eigenlijk leert, waar je je ervaring vandaan moet halen gezien niks hetzelfde blijft.

Mensen kunnen positief veranderen maar ook negatief, ligt voor een groot gedeelte in welke omgeving je omgeven wordt en hoe je zelf in je vel zit op dat moment.
Er valt altijd wel iets te ontdekken, lang niet iedereen is hetzelfde, personen hebben hun eigen 'wereld' en dat maakt ieder uniek en dat maakt dat je iemand liever ontwijkt of juist tot je eigen wereld laat toekomen.
De massa is wel het zelfde maar iedereen draagt een ander kleur bril

Mensen geven een oordeel vanuit hun eigen levensomgeving, daardoor wordt je door de een als een 'raar persoon' gezien en bij de ander als een 'goed persoon'

Daarom is het zo dat je het best ieder gewoon kan leren kennen en niet zomaar op afstand te verwerpen.
Hoe mensen oordelen is aan elke individu, aan jou om je je goed te voelen bij jezelf en proberen de juiste lessen te pakken.
Ervaringen kun je opdoen door te kijken en te luisteren naar je medemens.
Natuurlijk hoeft dat niet hetzelfde te zijn als wat mij overkomt. Maar het kan me wel sturen.

Reply With Quote
Old 05-26-2008, 09:20 PM   #28
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
Ervaringen kun je opdoen door te kijken en te luisteren naar je medemens.
Natuurlijk hoeft dat niet hetzelfde te zijn als wat mij overkomt. Maar het kan me wel sturen.

ervaring is idd afkijken, echter wat een ander meemaakt hoef jij niet mee te maken, daarom is ook handig door zelf soms te vallen en opstaan...
je ogen dien je altijd open te houden, soms is dat moeilijk, dat weet ik...

afkijken bij anderen kan een gedeelte van het sturen zijn

Reply With Quote
Old 05-27-2008, 06:19 AM   #29
Sharda1
Guest

Leven met je ogen dicht is zo saai...
En inderdaad: van spieken kun je ook leren! als is het maar van: zo wil ik het zeker NIET...
  Reply With Quote
Old 05-28-2008, 11:46 AM   #30
Narcist
Guest

Quote:
Originally Posted by Mira View Post

Inderdaad hardleers dom ezeltjes. Met andere woorden door je eigen incompetente gedrag ervaar je liefde als iets raars, terwijl dat niet zo is. Je maakt het zelf raar omdat je raar bent. Ga de liefde niet afzeiken, want liefde is liefde that┤s it. Als je naief bent, en net onder een steen vandaan komt, is het je eigen schuld, ga maar levenservaring opdoen, heb zo een spuughekel aan mensen met dit soort postings.
  Reply With Quote
Reply

Tags
iets, liefde, raar

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 07:53 PM.
Vertalen:

Tags