Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Sport, Liefde & Vrije tijd > Liefde & Relatie

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 05-05-2008, 05:52 PM   #11
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by I C U View Post
Daarom is het leven een risico, net als de liefde en alles wat eruit voort vloeit
leven is idd een risico, gezien je niet kan voorspellen wat er voort vloeit uit je keuzes, wel een scenario, maar scenario is geen werkelijkheid, is een gedachte.

Quote:
Originally Posted by Mira View Post
Volgens mij is iedereen het met elkaar eens...
Nou die aardige man nog vinden
dan heb ik ECHT gelijk
zoeken heeft geen zin, gewoon je ogen open houden en net het geluk hebben de juiste te zien en te handelen
Verder doet de tijd de nodige wonderen (i think)

Quote:
Wel op de juiste plek zoeken ....
Kan uit onverwachte hoek komen.
Zoeken, wereld is groot, waar moet je beginnen,
gewoon leven en je zult vinden

Quote:
Vertel mij wat.
Ik zoek niet echt, maar heb mijn ogen niet in mijn zak.
En ondertussen doe ik fijn mijn dingen
precies de juiste instelling ; )

Quote:
Prima instelling. Imzelf houd me liever verre van de relationele sfeer. Lang genoeg tijd verspild.
hoe verspil je tijd in een relationaire sfeer?
alles is een ervaring/les en bevrediging van behoeftes.
soms goede ervaringen en soms slechte ervaringen.
Status: Offline

Reply With Quote
Old 05-06-2008, 06:09 AM   #12
Mira
IF-Beginner

Helemaal mee eens, Vissie. Hoe kan het zonde van je tijd zijn?
Tenzij je steeds dezelfde fouten maakt, maar dat bedoelde ik ook niet...
Mijn beste vriendin zei pas: Ik ben niet gelukkig in de liefde, ik geef het op.
Nou, ik niet hoor. Maar ik ga in afwachting van niet zitten treurneuzen.
Kwestie van balans vinden?

Reply With Quote
Old 05-06-2008, 10:59 AM   #13
I C U
IF-Lid

Quote:
Originally Posted by vissie-j View Post
leven is idd een risico, gezien je niet kan voorspellen wat er voort vloeit uit je keuzes, wel een scenario, maar scenario is geen werkelijkheid, is een gedachte.

zoeken heeft geen zin, gewoon je ogen open houden en net het geluk hebben de juiste te zien en te handelen
Verder doet de tijd de nodige wonderen (i think)

Zoeken, wereld is groot, waar moet je beginnen,
gewoon leven en je zult vinden

precies de juiste instelling ; )

hoe verspil je tijd in een relationaire sfeer?
alles is een ervaring/les en bevrediging van behoeftes.
soms goede ervaringen en soms slechte ervaringen.
Je weet het pas achteraf...als je merkt at je partner eigenlijk geen 100% achter de relatie staat

Reply With Quote
Old 05-06-2008, 11:11 AM   #14
Mira
IF-Beginner

ja, dat is heel zuur.
Je zou zoiets moeten kunnen zien aan het zwarte gezicht van de partner ! (zwart grapje) maar meestal kom je er pas na veel moeite en hartzeer achter... en levert het (tijdelijk) ook de nodige deuken in zelfvertrouwen etc op.

Ik kan me voorstellen dat mensen zeggen "Ik geef het op, het hoeft niet meer van mij". Maar zelf doe ik dat niet, ik geloof nog steeds in de liefde, maar ik ben na mijn laatste relatie wel voorzichtiger geworden.

Reply With Quote
Old 05-06-2008, 11:22 AM   #15
I C U
IF-Lid

Quote:
ja, dat is heel zuur.
Je zou zoiets moeten kunnen zien aan het zwarte gezicht van de partner ! (zwart grapje) maar meestal kom je er pas na veel moeite en hartzeer achter... en levert het (tijdelijk) ook de nodige deuken in zelfvertrouwen etc op.

Ik kan me voorstellen dat mensen zeggen "Ik geef het op, het hoeft niet meer van mij". Maar zelf doe ik dat niet, ik geloof nog steeds in de liefde, maar ik ben na mijn laatste relatie wel voorzichtiger geworden.
Oh ja ik heb niet opgegeven. Ben passiever geworden

Reply With Quote
Old 05-06-2008, 11:24 AM   #16
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
Helemaal mee eens, Vissie. Hoe kan het zonde van je tijd zijn?
Tenzij je steeds dezelfde fouten maakt, maar dat bedoelde ik ook niet...
Mijn beste vriendin zei pas: Ik ben niet gelukkig in de liefde, ik geef het op.
Nou, ik niet hoor. Maar ik ga in afwachting van niet zitten treurneuzen.
Kwestie van balans vinden?

leren moet je van je fouten, ga je steeds de zelfde fout in, dan snap je het nog niet. Ik ken zat mensen die 'het opgeven/gaven', maar sommige zijn nu gelukkig en sommige lopen nog altijd met die gedachte dat de 'liefde' hun niet gegund is. Maar ja, heb mijn zegje gedaan, maar aan hun om hun leven in te vullen.

Opgeven is zonde, geef je groot gelijk dat zitten treuren niet nodig is, als je alles balanseerd dan moet je er wel uit komen.

Quote:
Je weet het pas achteraf...als je merkt at je partner eigenlijk geen 100% achter de relatie staat
in dingen als liefdesrelatie kom je er altijd achteraf achter, echter krijg je van te voren ook signalen, maar of je die signalen oppakt of niet dat ligt aan de omstandigheden waarin je je bevindt.
maar liefde is iets waar je samen verantwoordelijk voor bent, waar je samen verantwoordelijk bent of de liefde groeit of juist inkrimpt en dat het uitelkaar gaan wordt. Relatie is werken, werken aan elkaar, werken aan jezelf, werken aan de omstandigheden, werken om het elkaar gemakkelijk en leuk te maken.

Quote:
ja, dat is heel zuur.

Je kan op basis van gedrag van verleden een gedeelte van de toekomt bepalen, natuurlijk veranderen mensen en is het nooit zeker of gedrag van verleden gedrag van toekomst is, dat kan elke individueel zelf beslissen. Jezelf in bescherming nemen is belangrijkste, eerste persoon ben je met jezelf, eerste vriendschap behoort met jezelf.
Je houdt nooit van persoon, maar van handelen van een persoon, bepaalde manier van doen enz.
Maar mensen zijn goed in (onbewust) gokken en dingen bedenken dat er niet zijn of niet hoeft te gebeuren (verwachtingen hebben) dat de pijn brengt. Een relatie kan je uiteindelijk goed doen, maar kan je ook slecht doen o.a. het zelfvertrouwen.

Reply With Quote
Old 05-06-2008, 11:35 AM   #17
I C U
IF-Lid

Quote:
Originally Posted by vissie-j View Post
leren moet je van je fouten, ga je steeds de zelfde fout in, dan snap je het nog niet. Ik ken zat mensen die 'het opgeven/gaven', maar sommige zijn nu gelukkig en sommige lopen nog altijd met die gedachte dat de 'liefde' hun niet gegund is. Maar ja, heb mijn zegje gedaan, maar aan hun om hun leven in te vullen.

Opgeven is zonde, geef je groot gelijk dat zitten treuren niet nodig is, als je alles balanseerd dan moet je er wel uit komen.

in dingen als liefdesrelatie kom je er altijd achteraf achter, echter krijg je van te voren ook signalen, maar of je die signalen oppakt of niet dat ligt aan de omstandigheden waarin je je bevindt.
maar liefde is iets waar je samen verantwoordelijk voor bent, waar je samen verantwoordelijk bent of de liefde groeit of juist inkrimpt en dat het uitelkaar gaan wordt. Relatie is werken, werken aan elkaar, werken aan jezelf, werken aan de omstandigheden, werken om het elkaar gemakkelijk en leuk te maken.

Je kan op basis van gedrag van verleden een gedeelte van de toekomt bepalen, natuurlijk veranderen mensen en is het nooit zeker of gedrag van verleden gedrag van toekomst is, dat kan elke individueel zelf beslissen. Jezelf in bescherming nemen is belangrijkste, eerste persoon ben je met jezelf, eerste vriendschap behoort met jezelf.
Je houdt nooit van persoon, maar van handelen van een persoon, bepaalde manier van doen enz.
Maar mensen zijn goed in (onbewust) gokken en dingen bedenken dat er niet zijn of niet hoeft te gebeuren (verwachtingen hebben) dat de pijn brengt. Een relatie kan je uiteindelijk goed doen, maar kan je ook slecht doen o.a. het zelfvertrouwen.
Klopt allemaal! Alleen moeten we niet vergeten dat we eerst bij ons zelf moeten zoeken naar oorzaken.

Reply With Quote
Old 05-06-2008, 11:43 AM   #18
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
Klopt allemaal! Alleen moeten we niet vergeten dat we eerst bij ons zelf moeten zoeken naar oorzaken.

dat zeker,

ik zeg altijd: als je met je wijsvinger iemand aanwijst dan wijzen er drie vingers naar jezelf (middel-, ringvinger en pink), ofwel denk drie keer goed na over waar je zelf de oorzaak van bent of iets aan kan doen voor je een ander aanwijst.

Reply With Quote
Old 05-06-2008, 12:21 PM   #19
Mira
IF-Beginner

Jee, wat zijn jullie ineens actief! en dat met dat mooie weer...

Misschien zitten we meer op 1 lijn dan het zich eerst liet aanzien, ICU: jouw "passiever" en mijn "voorzichtiger" heeft waarschijnlijk dezelfde oorzaak en ook raakvlakken. Ik durf/kan nog best in actie komen, maar ik neem er langer de tijd voor.

Dit ezeltje heeft zich 2 maal aan dezelfde steen gestoten AU

Reply With Quote
Old 05-06-2008, 07:00 PM   #20
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
Jee, wat zijn jullie ineens actief! en dat met dat mooie weer...

Misschien zitten we meer op 1 lijn dan het zich eerst liet aanzien, ICU: jouw "passiever" en mijn "voorzichtiger" heeft waarschijnlijk dezelfde oorzaak en ook raakvlakken. Ik durf/kan nog best in actie komen, maar ik neem er langer de tijd voor.

Dit ezeltje heeft zich 2 maal aan dezelfde steen gestoten AU
Genieten van het weer hoort er gewoon bij

voorzichtig en passiever denken/handelen is goed, als je jezelf niet verliest. tijd nemen is altijd goed, just chill en geniet van de momenten die je hebt... van vallen en opstaan heb je te leren, mocht de eerste stoot te zacht zijn voor het ezel, dan zal de volgende stoot harder zijn, net zolang tot de les begrepen wordt .

Reply With Quote
Reply

Tags
iets, liefde, raar

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 10:51 PM.
Vertalen:

Tags