Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Sport, Liefde & Vrije tijd > Liefde & Relatie

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 03-10-2008, 06:41 AM   #11
Mira
IF-Beginner

Ik kan haar houding niet "plaatsen", omdat ik niet weet wat de reden is. Misschien heeft ze een slechte ervaring gehad? Die indruk heb ik niet, maar dat zou ze me dan ook kunnen vertellen, ze is verder heel openhartig met me.

Ze is al een paar keer in therapie geweest, maar het helpt niet echt.

Ik pik als mede-vrouw misschien haar lichaamstaal niet echt op (ik merk wel dat ze afstandelijk doet als er een man bij is) maar mannen doen dat natuurlijk wel, of in ieder geval mr dan ik... Ik heb haar eens voorgesteld aan een vriend van me en die zei later onder 4 ogen tegen mij dat ie een muur van afweer had gevoeld en of ze zo tegen alle mannen deed.

Ik zou hier als man denk ik ook geen raad mee weten.
Status: Offline

Reply With Quote
Old 03-10-2008, 11:10 AM   #12
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Mira View Post
Ik kan haar houding niet "plaatsen", omdat ik niet weet wat de reden is. Misschien heeft ze een slechte ervaring gehad? Die indruk heb ik niet, maar dat zou ze me dan ook kunnen vertellen, ze is verder heel openhartig met me.

Ik pik als mede-vrouw misschien haar lichaamstaal niet echt op (ik merk wel dat ze afstandelijk doet als er een man bij is) maar mannen doen dat natuurlijk wel, of in ieder geval mr dan ik... Ik heb haar eens voorgesteld aan een vriend van me en die zei later onder 4 ogen tegen mij dat ie een muur van afweer had gevoeld en of ze zo tegen alle mannen deed.

laat haar eens op het forum komen, maby dat we er onderling uit kunnen komen.

en/of kent zij geen 'mannelijke' persoon met wie ze het goed kan vinden en daar dan gewoon wat 'openlijker' worden, om haar zelf te laten ervaren dat ze niet altijd met 'foute' mannen te maken hoeft te hebben, weglopen is niet goed, achter dat muur is het misschien in het begin leuk, maar op een gegeven moment gaat het vervelen...

Reply With Quote
Old 03-10-2008, 12:40 PM   #13
I C U
IF-Lid

Quote:

Ze weet zelf wel wanneer ze de juiste tegenkomt. Muur of geen muur. Mensen hebben graag een oordeel/conclusie klaar over anderen. Ze heeft gewoon een andere aanpak en instelling.

Reply With Quote
Old 03-11-2008, 06:07 AM   #14
Mira
IF-Beginner

Ze heeft twee broers en ontmoet veel mannen (klanten) op haar werk. Het is ook niet zozeer dat ze last heeft van foute mannen ; ze klapt gewoon dicht als ze merkt dat een man vrij is. Bij een getrouwde man hoeft/kan ze niets en heeft ze niets te verwachten en dan gaat het redelijk goed. Dan is er geen spanning.

Ik heb geen oordeel over haar, hoor (dat blijkt toch ook niet uit wat ik schreef?) maar ik vind het triest voor haar, temeer omdat ze ook een kinderwens heeft.

Wat betekent dit eigenlijk:
Boere nazar wale,
Tera moeh kala....
.

Reply With Quote
Old 03-11-2008, 08:39 AM   #15
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
Ze heeft twee broers en ontmoet veel mannen (klanten) op haar werk. Het is ook niet zozeer dat ze last heeft van foute mannen ; ze klapt gewoon dicht als ze merkt dat een man vrij is. Bij een getrouwde man hoeft/kan ze niets en heeft ze niets te verwachten en dan gaat het redelijk goed. Dan is er geen spanning.

Ik heb geen oordeel over haar, hoor (dat blijkt toch ook niet uit wat ik schreef?) maar ik vind het triest voor haar, temeer omdat ze ook een kinderwens heeft.

Boere nazar wale,
Tera moeh kala....
.

dat wat je vraagt heb ik weleens eerder gehoord, kan het wel plaatsen maar niet vertalen :oeps:

en wat betreft je vriendin, komt tijd komt ook haar mr perfect, maar zelf zal ze er open voor moetn staan en der angsten zien te overwinnen

Reply With Quote
Old 03-11-2008, 09:18 AM   #16
Mira
IF-Beginner

Quote:
Originally Posted by vissie-j View Post
dat wat je vraagt heb ik weleens eerder gehoord, kan het wel plaatsen maar niet vertalen :oeps:
De vraag was eigenlijk gericht aan de andere schrijver

en wat betreft je vriendin, komt tijd komt ook haar mr perfect, maar zelf zal ze er open voor moetn staan en der angsten zien te overwinnen
Tja, dat is nu net het probleem, die angst van haar. Zij rekent erop dat de prins op het witte paard die wegneemt. En zo werkt het volgens mij /ons niet...

Reply With Quote
Old 03-11-2008, 10:15 AM   #17
I C U
IF-Lid

Quote:

Boere nazar wale,
Tera moeh kala....
.
Nee ik begrijp dat je niet over haar oordeelt. Maar haar probleem komt me heel erg bekend voor... Ik ken iemand die dat heeft met vrouwen. Zakelijk, bijv. op het werk praat ie als Brugman, maar anders komt er geen woord uit. Hij kan het gewoon niet. Alsof er een deurtje dichtgaat en hij op een andere planeet zit. Maar hij klaagt er niet over en neemt het zoals het is. Alleen zijn vind hij ook rot, maar hij is gewoon zo.

Reply With Quote
Old 03-11-2008, 10:16 AM   #18
I C U
IF-Lid

Quote:

Boere nazar wale,
Tera moeh kala....
.
Oh ja hahahah De spreuk betekent:

Gij met de boze blik,
Laat uw gezicht zwart zijn

Reply With Quote
Old 03-11-2008, 11:16 AM   #19
Mira
IF-Beginner

nou nog eentje dan . 3 op 1 dag, dat is een record

"Hij neemt het zoals het is"- tja dat kn mijn vriendin dus niet. Voor haar is het de ramp van haar leven en ze zegt ook ronduit dat het haar (bij vlagen) erg ongelukkig maakt. En ik kan haar niet helpen. Zelfs als ik een blik mannen zou opentrekken, zou ze verstijven en heel onhandig/koud/afwerend gaan doen. Zie daar als man maar eens een bres in te slaan of te ontdooien... Verder is het een knappe welbespraakte verzorgde vrouw.

En dat is Hindi, begrijp ik. Ja werkte het maar zo! Maar helaas. Zelfs Shakespeare wist dat al (heb ik even opgezocht hoor, ik had het niet paraat:) "False face must hide what the false heart doth know." ...

Reply With Quote
Old 03-12-2008, 10:41 AM   #20
I C U
IF-Lid

Quote:
nou nog eentje dan . 3 op 1 dag, dat is een record

"Hij neemt het zoals het is"- tja dat kn mijn vriendin dus niet. Voor haar is het de ramp van haar leven en ze zegt ook ronduit dat het haar (bij vlagen) erg ongelukkig maakt. En ik kan haar niet helpen. Zelfs als ik een blik mannen zou opentrekken, zou ze verstijven en heel onhandig/koud/afwerend gaan doen. Zie daar als man maar eens een bres in te slaan of te ontdooien... Verder is het een knappe welbespraakte verzorgde vrouw.

En dat is Hindi, begrijp ik. Ja werkte het maar zo! Maar helaas. Zelfs Shakespeare wist dat al (heb ik even opgezocht hoor, ik had het niet paraat:) "False face must hide what the false heart doth know." ...
Die van Shakespeare kende ik niet. Had deze in india gezien. Stond op veel vrachtauto's geschreven.

Maar wat betreft je vriendin.... Ze zal het inderdaad zelf moeten doorbreken. En anders altijd alleen blijven, ongelukkig of niet.....
Mijn maatje zegt zelfs: Sommige mensen zijn gemaakt om alleen te blijven.
Zit wat in.

Reply With Quote
Reply

Tags
een, relatie, zonde

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 02:14 AM.
Vertalen:

Tags