Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Sport, Liefde & Vrije tijd > Liefde & Relatie

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 02-13-2008, 12:37 PM   #11
I C U
IF-Lid

Quote:
Originally Posted by toelsie View Post
Beste, Vissie-J, Mira, Vinnie en fastback,

Heel erg bedankt voor jullie reacties, het is fijn om te horen hoe jullie erover denken,ik heb zelf ook geen haast om te trouwen, en ook zijn me ouders wel trots op me dat ik alles zelf opgebouwd heb hoor ik woon niet op kamers maar gewoon een woning. het lucht op om jullie reactie te lezen en het is fijn om het eens van iemand anders te horen.

Ik vertelde dat ik perfectionist ben, en ik weet dat ik daarmee uit moet kijken, veel mensen hebben me dit verteld. Ik heb hun advies ook opgevolgd. als ik terugkijk naar me ex-vriend: hij was niet perfect zoals ik altijd droomde maar hield toen van hem, ik accepteerde zoals hij was, maar dit was niet wederzijds, hij ging dingen van me eisen, ik wilde me aanpassen aan zijn wensen en mezelf niet op de voorgrond hebben. Maar ik merkte dat hij hier misbruik van maakte.

Ik ben bereid om me aan te passen aan me partner, maar het is een kwestie van geven en nemen. En hij wilde zichzelf op geen enkel gebied veranderen of aanpassen. Hield totaal geen rekening met mijn wensen. en daar baal ik wel van. Het is niet zo dat ik me niet meer ga veranderen voor iemand, dat niet, ze zeggen: liefde maakt blind, ja ik was toen ook blind maar niet helemaal, ik zag gelukkig wel dat dit niet zo verder kon, dan zou hij over mij heen gaan lopen en ik onder zijn voeten zijn. (wat hij dus wilde)
Voor mij moet in een relatie man en vrouw een gelijke positie hebben en niemand de macht over de andere hebben.

maar goed. jullie hebben me gerustgesteld, en goede advies gegeven, heel erg bedankt hiervoor.

Groetjes: Toelsie

Ps voor me leeftijd: zet ik liever niet hier neer, als je het echt wil weten vraag dit maar in me prive. dan stuur ik je wel een berichtje terug goed?
Leef je leven nu je nog vrij bent.

Reply With Quote
Reply

Tags
doen, moet, wat

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 01:18 AM.
Vertalen:

Tags