Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Sport, Liefde & Vrije tijd > Liefde & Relatie

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 12-23-2008, 07:44 PM   #41
Sharda1
Guest

Quote:
Originally Posted by vissie-j View Post
tja, tijd voor m'n eigen Vissie-vandale-woordenboek ....

aangezien je ook thuis bent in het HinduÔsme,

De ramayana, verhaal van Raam-ji, verteld over alles wat men moet meemaken.
De Bagavat-gita, verhaal van Krishna-ji, verteld over alles wat we moeten weten en hoe toe te passen, hoe te kiezen als ik mij niet vergis

de 2 belangrijke...
hey Vissie,

je hebt weer tijd om te babbelen...

ja, ik lees af en toe een stukje uit de Gita
  Reply With Quote
Old 12-24-2008, 04:40 PM   #42
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Sharda1 View Post
hey Vissie,

je hebt weer tijd om te babbelen...

ja, ik lees af en toe een stukje uit de Gita

Hey Sharda,

ik maak even wat tijd

Gita heb ik ook, ik kom er niet echt uit ben ik achter gekomen.
Status: Offline

Reply With Quote
Old 12-24-2008, 06:16 PM   #43
Sharda1
Guest

Quote:
Originally Posted by vissie-j View Post
Hey Sharda,

ik maak even wat tijd

Gita heb ik ook, ik kom er niet echt uit ben ik achter gekomen.

Waar kom je niet echt uit? Uit de hele B-Gita? Dat kŠn ook niet denk ik, dat moet je niet eens willen...

Mijn yogaleraar zegt dat hij er al 40 jaar in leest en nog steeds niet alles snapt. Die stukjes lees je dan gewoon: misschien begrijp je ze ooit wel, misschien ook niet. Hij raadde me ook aan om eerst te lezen zonder commentaar erbij omdat je daardoor teveel beÔnvloed wordt.

floepen kan trouwens wel, in de zin van het konijn floept zijn konijnenhol uit. Maar een aandeel flopt (tegenwoordig tenminste, vroeger wou het nog wel eens stijgen

Ik zit thuis, heb net gegeten en alle klusjes zijn af. Het werk was rustig: alle collega's die niet persť moesten werken waren al vrij.
  Reply With Quote
Old 12-24-2008, 07:53 PM   #44
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Sharda1 View Post
Waar kom je niet echt uit? Uit de hele B-Gita? Dat kŠn ook niet denk ik, dat moet je niet eens willen...

Mijn yogaleraar zegt dat hij er al 40 jaar in leest en nog steeds niet alles snapt. Die stukjes lees je dan gewoon: misschien begrijp je ze ooit wel, misschien ook niet. Hij raadde me ook aan om eerst te lezen zonder commentaar erbij omdat je daardoor teveel beÔnvloed wordt.

floepen kan trouwens wel, in de zin van het konijn floept zijn konijnenhol uit. Maar een aandeel flopt (tegenwoordig tenminste, vroeger wou het nog wel eens stijgen

Ik zit thuis, heb net gegeten en alle klusjes zijn af. Het werk was rustig: alle collega's die niet persť moesten werken waren al vrij.

Ik heb de gita niet helemaal gelezen, ik ging een deel een keer lezen, en ik snapte het niet, de gita in geheel lezen is zkr belangrijk, dat men dan nog niet alles snapt is ook logisch.

gita is idd zo'n boek dat je gewoon moet lezen zonder na te denken, en dan na te gaan wat er gezegd is. en commentaar geef je pas later.

hahaha, 2009 komt, dus we gaan na het floppen weer wat stijgen :P.
Status: Offline

Reply With Quote
Reply

Tags
indiase, nederlander, relatie

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 10:30 PM.
Vertalen:

Tags