Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Sport, Liefde & Vrije tijd > Liefde & Relatie

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 12-12-2008, 04:47 PM   #21
Sharda1
Guest

Quote:
Originally Posted by vissie-j View Post
hmmm, kom ik nog even op terug
dat dacht ik al...
  Reply With Quote
Old 12-12-2008, 11:24 PM   #22
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Sharda1 View Post
poe. Ik denk dat je best 2x een grote liefde kan hebben... Waarsch.kom je de ene dan vroeg in je leven tegen en de andere laat en die 2de grote liefde is dan anders, omdat je zelf ouder bent, omdat je niet meer met die 2de kinderen zal krijgen en 40 jaar samen bent... anders, maar niet pers slechter.
En, Vissie, sommige mensen komen idd nooitn hun griote liefde tegen: die blijven dan wachtend alleen of ze trouwen met iemand die gewoon aardig is.

als je 2x een grote liefde kan hebben, hoe zit het dan met 'ware' liefde...
liefde die het hoogst/meest kostbare is en eingelijk niet doorbreekbaar zou moeten zijn, die dus zegt... er is n grote liefde...
waar jij al tegen zei dat lang niet iedereen die tegenkomt.

Vriendschap is basis voor liefde, liefde is niet altijd alleen een gevoel, maar kan ook gewoon zijn hoe iemand in elkaar zit, dat je je prettig bij iemand voelt enz... (dacht ik zo)
Status: Offline

Reply With Quote
Old 12-13-2008, 11:00 AM   #23
Sharda1
Guest

Quote:
als je 2x een grote liefde kan hebben, hoe zit het dan met 'ware' liefde...
liefde die het hoogst/meest kostbare is en eingelijk niet doorbreekbaar zou moeten zijn, die dus zegt... er is n grote liefde...
waar jij al tegen zei dat lang niet iedereen die tegenkomt.

Vriendschap is basis voor liefde, liefde is niet altijd alleen een gevoel, maar kan ook gewoon zijn hoe iemand in elkaar zit, dat je je prettig bij iemand voelt enz... (dacht ik zo)

Ik wil niemand demotiveren, maar ik draai al wat langer mee en ik ben nooit zo romantisch geweest...

Maar: stel je voor dat er echt maar 1 ware liefde voor jou is. En stel dat die ideale geliefde (slecht karma? ) op de Zuidpool woont, dan komen jullie elkaar dus nooit tegen...! of: stel dat je de ware liefde ontmoet en trouwt, en op de bruiloft valt ze van de trap en breekt haar nek (beetje macaber voorbeeld maar goed). Moet jij dan de rest van je leven blijven treuren want dit ws het...?

Vraag mij niet naar een ideale omschrijving van liefde hoor. Het is niet voor niets dat mensheid daar al eeuwenlang over praat en en naar zoekt.
  Reply With Quote
Old 12-13-2008, 03:09 PM   #24
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
Ik wil niemand demotiveren, maar ik draai al wat langer mee en ik ben nooit zo romantisch geweest...

Maar: stel je voor dat er echt maar 1 ware liefde voor jou is. En stel dat die ideale geliefde (slecht karma? ) op de Zuidpool woont, dan komen jullie elkaar dus nooit tegen...! of: stel dat je de ware liefde ontmoet en trouwt, en op de bruiloft valt ze van de trap en breekt haar nek (beetje macaber voorbeeld maar goed). Moet jij dan de rest van je leven blijven treuren want dit ws het...?

Vraag mij niet naar een ideale omschrijving van liefde hoor. Het is niet voor niets dat mensheid daar al eeuwenlang over praat en en naar zoekt.
ik ga je der toch naar vragern, geef de ideale omschrijving van liefde svp....

en tja... wie mooi wilt izjn moet pijn lijden zeggen ze, dus wie echgte liefde wilt vinden moet niet alleen in het eigen omgeving blijven kijken...

Reply With Quote
Old 12-14-2008, 08:51 AM   #25
Sharda1
Guest

Quote:
ik ga je der toch naar vragern, geef de ideale omschrijving van liefde svp....

en tja... wie mooi wilt izjn moet pijn lijden zeggen ze, dus wie echgte liefde wilt vinden moet niet alleen in het eigen omgeving blijven kijken...
jee Vissie, moet ik dat zo uit mijn mouw schudden..
In elk geval moet je op je gemak zijn bij die ander en hij/zij moet iets toevoegen wat voor jou wezenlijk is. Zoiets. Wat voor mij persoonlijk de doodsteek geeft is als ik het gevoel heb/krijfgvan : ja nou weet ik het wel, Nou gaat ie dit doen en dat zeggen. Dat het voorspelbaar wordt. Maar iedereen zit anders in elkaar.

Ja, kijk gewoon ontspannen om je heen. Relaxed maar alert zei iemand pas tegen me. En ga jezelf niet forceren: ga niet naar de disco toe om iemand te ontmoeten als je disco afschuwelijk vindt.
  Reply With Quote
Old 12-14-2008, 03:02 PM   #26
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
jee Vissie, moet ik dat zo uit mijn mouw schudden..
In elk geval moet je op je gemak zijn bij die ander en hij/zij moet iets toevoegen wat voor jou wezenlijk is. Zoiets. Wat voor mij persoonlijk de doodsteek geeft is als ik het gevoel heb/krijfgvan : ja nou weet ik het wel, Nou gaat ie dit doen en dat zeggen. Dat het voorspelbaar wordt. Maar iedereen zit anders in elkaar.

Ja, kijk gewoon ontspannen om je heen. Relaxed maar alert zei iemand pas tegen me. En ga jezelf niet forceren: ga niet naar de disco toe om iemand te ontmoeten als je disco afschuwelijk vindt.

yep, goed schudden Sharda :P

je hebt wel een punt...

er komt denk ik wel meer bij kijken...

gemak kunnen voelen, aanvulling, respect, vertrouwen, goede vriendschapsband, communicatie en weet ik het...

Reply With Quote
Old 12-15-2008, 06:02 AM   #27
Sharda1
Guest

Quote:
yep, goed schudden Sharda :P

je hebt wel een punt...

er komt denk ik wel meer bij kijken...

gemak kunnen voelen, aanvulling, respect, vertrouwen, goede vriendschapsband, communicatie en weet ik het...
Het was het eerste wat bij me opkwam.

Ja, dat hoort er allemaal bij
  Reply With Quote
Old 12-15-2008, 08:38 PM   #28
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
Het was het eerste wat bij me opkwam.

Ja, dat hoort er allemaal bij

idd, had ooit een artikel geschreven...
staat als goed is nog op de homepage van if

Reply With Quote
Old 12-16-2008, 06:00 AM   #29
Sharda1
Guest

Quote:
idd, had ooit een artikel geschreven...
staat als goed is nog op de homepage van if
Hoe vind ik dat?
  Reply With Quote
Old 12-16-2008, 11:24 AM   #30
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Love-Free Bollywood Movie

Reply With Quote
Reply

Tags
indiase, nederlander, relatie

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 07:14 PM.
Vertalen:

Tags