Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Sport, Liefde & Vrije tijd > Liefde & Relatie

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 03-09-2005, 03:23 PM   #21
Hein
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by Faya-lobie
Resham,

ik kan nog een gezegde herinneren van de oudjes: *
\"Je kan niet recht plassen en je wilt neu.ken?\".....................Ga eens leren plassen snotneus.

Hein wanneer gaan we iets drinken. Ik neem een kado mee.

Ghaar na photje sake aur mange chodhe ofzo iets wwwooohahahahahaa die ken ik nog hohihihihihihi

toevallig Faya zeg het wanneer ik heb ook een kado voor je :wink:

Reply With Quote
Old 03-09-2005, 03:43 PM   #22
Sheela
IF-Lid

Send a message via AIM to Sheela Send a message via MSN to Sheela Send a message via Yahoo to Sheela
Default Re: Hindoestaanse bi/gay jongens

Quote:
Originally posted by Resham
Zijn die er wel want het lijkt alsof ik de enige ben! nergens ontmoet ik lotgenoten bij wie het niet op te merken valt maar wel deze gevoelens heb! ik kan met niemand hierover praten op de manier hoe ik wil! ik lig erg goed bij de vrouwen maar boys daarmee zou ik ook wel over dit willen kunnen praten. Kent iemand site's voor hindoestaanse bi/gayjongeren? Zijn die er wel? of misschien op deze manier?
Jammer dat er tot op de dag van vandaag nog altijd zoveel onbegrip is hierover :( , en zeker onterecht, want iedereen is gewoon zoals ie is, of hij/zij nou hetero/homo/lesbo of bi is, en verdient net zoveel respect als ieder ander :nod: . En ja er zijn ook heel veel hindoestaanse gayjongeren, maar de meeste daarvan sluiten zich aan bij verenigingen en bezoeken feesten e.d waar ook gayjongeren komen van allerlei nationaliteiten. En ik geloof niet dat er een site is specifiek voor hind. gayjongeren, maar ik heb 2 hele goede vrienden die beide gay zijn en al jaren samenwonen, en waar ik zo nu en dan eens gezellig mee uit ga ondanks dat ik hetero ben,omdat ze als ze met mij uit willen merken dat ze gewoon gediscrimineerd worden in normale uitgaansgelegenheden, clubs,discotheken. Ik ben dan ook wel vaak naar gay en gayfriendly party's geweest waar je gewoon lekker ongestoord uit je dakkie kan gaan op leuke muziek :dance:, en daar zie ik ook heel veel hindoestaanse jongens die daar gewoon zichzelf kunnen zijn en hun geaardheid kunnen tonen zonder gezeik van onze boze buitenwereld, en met veel minder agressiviteit dan in welke tent ook. Wel merk ik meestal op dat zij wel vaak een beetje vreemd en verlegen/beschaamd opkijken en bang zijn om een andere hind. lijkende ( en dan ook nog een meid) tegen te komen, en vind dat jammer, want gelukkig zijn er ook nog mensen in ons o zo tolerante (jaja :? ) nederland die er geen moeite mee hebben.
Anyways ik ga ver uit topic :D , maar om terug te komen, ik zal even voor je informeren,en dan pm ik je wel., Mvg,liefs, "sheel"

Reply With Quote
Old 03-09-2005, 10:56 PM   #23
Pakeezah
IF-Lid

Quote:
Originally posted by Heineken+-->
QUOTE(Heineken)
Quote:
wanneer krijg ik antwoord *:?[/b]

Reply With Quote
Old 03-09-2005, 11:02 PM   #24
Pakeezah
IF-Lid

Quote:
Originally posted by Ricardo Villalobos
Ik denk dat je wel van iemand een pm zal ontvangen. (niet van mij overigens *:o * :lol: )
Who could that be.... :think:

(Cuz i know it aint gonna be me :P )

Reply With Quote
Old 03-10-2005, 07:56 AM   #25
Tomasson
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by Rood+-->
QUOTE(Rood)
Old 03-10-2005, 10:26 AM   #26
Rosita
IF-Beginner

Iedereen: Doe normaal!

Resham kan er toch niks aan doen dat hij bi is. misschien ben je het er niet mee eens maar toon op z\'n minst een beetje respect. :(

Reply With Quote
Old 03-10-2005, 11:00 AM   #27
Faya-kroitie
IF-Crazy

[quote]Iedereen: Doe normaal!

Resham kan er toch niks aan doen dat hij bi is. misschien ben je het er niet mee eens maar toon op z\'n minst een beetje respect. :(

Ben je moderator Rosita??? If not :silenced:

Reply With Quote
Old 03-10-2005, 12:22 PM   #28
Rosita
IF-Beginner

[quote]
Quote:
Iedereen: Doe normaal!

Ben je moderator Rosita??? If not :silenced:

Nee, maar er kan toch normaal tegen hem worden gepraat.

Reply With Quote
Old 03-10-2005, 04:06 PM   #29
Namira
IF-Beginner

Ik ken geen hindoestaanse flikkers .

Maar het komt de laatste tijd echt vaak voor lijkt net of alle mannen veranderen in homos.Ook veel onder allochtonen en dan met name toch ook onder surinamers (hindoestanen) en ook marokkanen en turken :?

Hoe komt het dat ik vaker hoor dat mannen homo zijn dan vrouwen??
Volgens mij zit dat homo-gedoe gewoon allemaal tussen de oren. Het lijkt eerder een trend te zijn :lol:
Status: Offline

Reply With Quote
Old 03-10-2005, 04:30 PM   #30
Ricardo Villalobos
IF-Beginner

dat noem je emancipatie
Status: Offline

Reply With Quote
Reply

Tags
bi or gay, hindoestaanse, jongens

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 01:16 AM.
Vertalen:

Tags