Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Sport, Liefde & Vrije tijd > Liefde & Relatie

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 03-09-2007, 06:44 PM   #161
Kamal
IF-Lid

Quote:
Originally posted by Mangolassi+-->
QUOTE(Mangolassi)
Old 03-09-2007, 07:40 PM   #162
Mangolassi
IF-Lid

Quote:
Originally posted by Kamal

Ben geen fan van tantraa boeken, vind t een beetje doelloos om tantraas te lezen. Leraar zoeken en les vragen vind ik beter, boeken lezen is gay.
Een boek lezen is inderdaad niet alles, het kan wel dienen als een hulpmiddel naast een guru. Als ik me niet vergis heb jij je basiskennis ook opgedaan via boeken tijdens de basisschool. Boeken zijn middelen om kennis op te slaan, en zijn niet zomaar iets! De wijzen hebben niks voor niks gekozen om hun kennis op te schrijven! Niks gay aan, tenzij je niet kan lezen!

Quote:

Lust is geen op stakel in tantra maar een hulpmiddel. *

En ja, tantraa is niet makkelijk, het eist veel discipline en andere dingen. Vooral in het westen.
Ja je zegt het goed veel discipline! Het is niet zomaar iets. Zou je kunnen onderbouwen hoe lust een hulpmiddel kan zijn?

Quote:

De geschriften raden het af? Ik wist niet dat het een keuze was om homo te worden? Of is het een andere soort afraden.

Maarja ik zeg gooi die boeken weg, verbrand ze je krijgt er alleen maar hoofd pijn van. *:x
Of het een keuze is laat ik in het midden, maar het is geen aan te raden gedrag.

Reply With Quote
Old 03-10-2007, 12:53 AM   #163
Kamal
IF-Lid

Quote:
Originally posted by Mangolassi+-->
QUOTE(Mangolassi)
Old 03-10-2007, 03:57 PM   #164
Raj.G
IF-Lid

Gelukkig leef ik als liberaal denkend persoon in een liberale maatschappij, die homosexualiteit ook een plek geeft..
Reeds decennia weten we uit onderzoeken dat homosexualiteit geen ziekelijk verschijnsel is, maar gezien wordt als een normale manier van leven zoals bij heterogenen.
Uit onderzoekingen is gebleken dat 60% van de Nederlandse mannen ervaring hefet met homosexualiteit. En 10% is echt homosexueel. Dat zijn feiten. Er zijn heel beroemde mensen in de geschiedenis homosexueel geweest vb Shakespeare en Leonardo da Vinci. Voor veel mensen is homosexualiteit een manier van leven. En denk niet dat zij heel anders zijn. 90% van alle homosexuelen in NL leidt een normaal en gelukkig leven. Het zijn vaak stabiele persoonlijkheden. Stigmatiseren van homosexuelen is niet goed.

Jammer dat sommige groepen “buitenlanders” niet voldoende begrip voor hebben, wat ook het geval lijkt bij een groot deel v.d. IF leden.
Sommige groepen drukken zichzelf in de eigen culturele hoekje, nog meer dan dat ze in eigen moederland zouden hebben gedaan... Teveel en krampachtig redeneren en hechten aan orthodoxe normen en standpunten is een verschijnsel wat vaker voorkomt bij allochtone westerlingen … zie maar "de hoofddoekjes discussie".. deze worden vaker in het Westen gedragen dan in eigen moederland. Voorts is ook een oorzaak, dat sommigen orthodoxe ideeen met de paplepel ingegoten krijgen...
Zolang dit zo blijft en men zichzelf niet probeert te overstijgen en/of in de schoenen van betreffenden te verplaatsen, zal er geen bewustwording onstaan of begrip komen. Maar dat is het probleem van deze individuen zelf, waar ik absoluut niet mee zit :!:

Of het geloof het accepteert is vraag2, dat weet ik niet precies.. Daar hoopte ik in deze discussies ook iets meer ingang in te krijgen… Heb het 1 keer een conservatieve pandit horen afkeuren (maar die gaf ik niet zoveel krediet), tegenover meerderen die het niet afkeurden tov de geschriften. Ook hetzelfde wel eens gehoord in tv programma’s oa OHM.
En mocht het tegendeel uitkomen, dan weet ik niet of ik zo blij zou zijn met de krampachtigheid van zo een geloof… :roll:
Status: Offline

Reply With Quote
Old 11-09-2008, 12:24 AM   #165
Aapje_
Guest

Ik ben een hindoestaanse bi jongen/man uit Amsterdam. Ben op zoek naar andere bi/homo hindoestaanse jongens/mannen voor contact of misschien meer, je weet maar nooit. MSN: Aapje _ K @ live.nl (alles aan elkaar natuurlijk).
Je kan me ook pm'en.

X.
  Reply With Quote
Old 12-08-2008, 03:28 AM   #166
Miss India
IF-Beginner

kalyug hain....niks aan te doen

Reply With Quote
Reply

Tags
bi or gay, hindoestaanse, jongens

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 11:03 PM.
Vertalen:

Tags